#1
Hi Df-ers!
Wie van jullie viert er 420?
Een (onbekend) feit is dat er op deze dag massaal geblowt wordt in parken enzo,
en ik vroeg me af hoe bekend dit is!
Wie van de vierders woont in/dichtbij rotterdam en heeft zin om 20 april naar het Euromastpark te komen in rotterdam, om gezellig met zn alleen te blowen? Helemaal geen politie daar die zin hebben om mensen op te pakken die blowen.
Wie van jullie viert er 420?
Een (onbekend) feit is dat er op deze dag massaal geblowt wordt in parken enzo,
en ik vroeg me af hoe bekend dit is!
Wie van de vierders woont in/dichtbij rotterdam en heeft zin om 20 april naar het Euromastpark te komen in rotterdam, om gezellig met zn alleen te blowen? Helemaal geen politie daar die zin hebben om mensen op te pakken die blowen.
