#1
Je bent niet de eerste en zeker de laatse denk ik.
Ik zelf ging ook fout op wiet, ook door mijn ADD denk ik, werd vaak overprikkeld en niet relexd der van eerder para en angstig, en rare tintelingen ook wel, zelfs dingen halucianties.
Ik blow zo heel af en toe nog in combi met een benzo dan gaat het wel goed bij mij.
Raad je dat niet aan trouwens, tenzij je tog al verslaafd bent aan slaapmiddelen, beter gebruik blijf je daar vanaf want dat is ook een vaak onderschat middel.
Het zal best wel weer overgaan dat klote gevoel van de wiet, en houw het voorjezelf in de gaten![:)]()
Ik zelf ging ook fout op wiet, ook door mijn ADD denk ik, werd vaak overprikkeld en niet relexd der van eerder para en angstig, en rare tintelingen ook wel, zelfs dingen halucianties.
Ik blow zo heel af en toe nog in combi met een benzo dan gaat het wel goed bij mij.
Raad je dat niet aan trouwens, tenzij je tog al verslaafd bent aan slaapmiddelen, beter gebruik blijf je daar vanaf want dat is ook een vaak onderschat middel.
Het zal best wel weer overgaan dat klote gevoel van de wiet, en houw het voorjezelf in de gaten


Dan kots ik alles onder... 