#1
ik vind northern light en wiet met toprot ook een beetje naar lavendel ruiken:P kan je niks zeggen over de naam van de shop en de prijs? mischien zijn er hier andere mensen die bij die shop komen.
Groetjes
Groetjes
RJM zei:hmm, je eerste deel van je beschrijving heb ik niks aan, lijkt me een placebo, iets dergelijks heb ik nog nooit meegemaakt en heb al menig jointje gerookt.
Maar, totdat je bij het lavendel gedeelte kwam!!
Dat het nog niemand opgevallen is, heb het wel eens gerookt, was/is in Zwolle te krijgen bij de Balance, je raad het nooit, maar de naam is heel simpel 'Lavender.'
Is wel een lekker stoned wietje opzich.
groeten
Fantan zei:70% van alle wiet komt van dezelfde plant, meeste is gewoon powerplant. dat het haze is zegt niet zoveel, behalve dat er waars. allemaal shit bij is gedaan waardoor het zo smaakt en zo sterk is.
je kunt daarom niet zeggen wat het is.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."