Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste, makkelijkste, sterkste manier van wiet nuttigen?

Beste, makkelijkste, sterkste manier van wiet nuttigen?

60 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#1
2/3 teugen en een gram is weg?
Als jij met je bong een gram wegbeukt, in 2 of 3 hijssen. Dan geloof ik je niet.

Een kwart gram is met een bong meer dan voldoende om knetter te zijn.
Met 0,25 gram haal ik toch zeker 10 hijssen uit een bong. ( en het is een flinke, cm of 80!)
Klik om te vergroten...

dan weet ik niet wat voor mierenlongetjes jij hebt, maar ik krijg toch zeker wel een gram weg met 4 teugen, in een bong van 30 cm
je moet het er wel puur inleggen op een pipescreen natuurlijk maar dan heb je ook wat,

lichamelijk overdosering door roken is simpelweg onmogelijk omdat je voordat je eenmaal in de buurt komt van een giftige werking van thc je allang out bent gegaan

het niet meer stoned kunnen worden dan ik al ben op een gegeven moment heb ik af en toe ook wel eens, maar dan val ik gewoon in slaap en word ik half spacend wakker. dit is dan vaak na een hele dag smoken en door het bos touren waarna we crashen op de bank en al 15 gram hebben gerookt. het gaat hier dan om 4 personen inclusief mezelf

hallucineren van thc heb ik nog niet meegemaakt, wel het gevoel dat je dingen ziet of dat er dingen zijn die er eigenlijk niet zijn, maar dit zijn meer geprojecteerde gedachten op de werkelijkheid omdat je hem gewoon hard aan het spacen bent. echte visuals heb ik (jammergenoeg) nog nooit meegemaakt.

OT:

sterkste manier blijft gewoon eten
dus kanen die cake
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#2
PepTalk zei:
SmokeMe zei:
Kwart gram is heul weinig, met een beetje bong rook je toch in 2/3 teugen zo een gram op

En het is niet echt de bedoeling dat je gaat hallucineren
Klik om te vergroten...

2/3 teugen en een gram is weg?
Als jij met je bong een gram wegbeukt, in 2 of 3 hijssen. Dan geloof ik je niet.

Een kwart gram is met een bong meer dan voldoende om knetter te zijn.
Met 0,25 gram haal ik toch zeker 10 hijssen uit een bong. ( en het is een flinke, cm of 80!)
Klik om te vergroten...

Een gram oproken in 3 bong hits is zeker wel mogelijk, wel erg onaangenaam en voor mij persoonlijk ook vrij onnodig. Zoals jij al zei, van een kwart gram kan je goed stoned worden. Al zou ik daar weer niet 10 hijsen mee doen.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dan heb ik denk ik kleine mierelongetjes. ( ik rook trouwens altijd gewoon zonder water, misschien dat het hierdoor wat heter is en niet goed lukt.)

Maar, een hele gram past bij mij ook niet in m'n bowls hoor.
Met flink aandouwen misschien 0.5 gram.

Na een gram wiet door een bong gerookt te hebben geroookt, zou ik inderdaad wel in slaap vallen.
Eerst word je van puur roken wel high, maar ga je over die '' ik kan niet meer higher worden'' grens heen dan verander je in een zombie. In mijn hoofd is dan nog redelijk wat activiteit, maar die heeft gewoon geen zich een weg naar buiten te banen. Op welke manier dan ook.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Check je wel of je 't niet weer opnieuw kan aansteken?
Z
ZalmpyLid
01-01-2024, 00:00
#5
je kan toch extra bowls kopen om op je bong op te schroeven? moet je gewoon een twee keer zo grote kopen:]
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik rook inderdaad met water, zonder zou ik het denk ik niet trekken. Voor mij is het overigens ook niet mogelijk om een gram in één bowltje kwijt te kunnen, er zou een tweede bowltje aan te pas moeten komen.
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
2/3 teugen en een gram is weg?
Als jij met je bong een gram wegbeukt, in 2 of 3 hijssen. Dan geloof ik je niet.
Klik om te vergroten...

Dan geloof je het maar niet
Ik weet niet hoe jij rookt met een bong, maar normaal gesproken blaas je zo een paar grammetjes weg hoor
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zo'n bowl is echt niet in 1 keer weggetrokken hoor.
Of ben ik nu weer te sloom dat ik het niet volg...klote wiet ook na zo'n dag werken :openmouth:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
SmokeMe zei:
2/3 teugen en een gram is weg?
Als jij met je bong een gram wegbeukt, in 2 of 3 hijssen. Dan geloof ik je niet.
Klik om te vergroten...

Dan geloof je het maar niet
Ik weet niet hoe jij rookt met een bong, maar normaal gesproken blaas je zo een paar grammetjes weg hoor
Klik om te vergroten...

Maar jij bent dan ook the toughest guy in town natuurlijk.
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Misschien in Belgie ja

Hier valt dat wel mee
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zelfs in m'n idioot harde stoner tijd kreeg ik met een bong echt geen gram weg in een 2/3 hijsen hoor :openmouth:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
:hearteyes:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oom Klaas zei:
Check je wel of je 't niet weer opnieuw kan aansteken?
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
KoxBox zei:
Oom Klaas zei:
Check je wel of je 't niet weer opnieuw kan aansteken?
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Haha, zou een mooie zij ja.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oom Klaas zei:
Zo'n bowl is echt niet in 1 keer weggetrokken hoor.
Of ben ik nu weer te sloom dat ik het niet volg...klote wiet ook na zo'n dag werken :openmouth:
Klik om te vergroten...

Tuurlijk niet, zo'n bowl kan je toch wel 3 keer aansteken ofzo.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Aah fuck it, ik probeer gewoon stoners te helpen :openmouth:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oom Klaas zei:
Aah fuck it, ik probeer gewoon stoners te helpen :openmouth:
Klik om te vergroten...

Rustig blijven, alles komt goed. Je hebt je bijdrage geleverd jongen.
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik wiet meestal niet op een weegschaal leg voordat ik het in een joint of pijp doe. Voor het zelfde geld is het drie kwart gram geweest. Ook dat vind ik persoonlijk onaangenaam om in drie hijsen naar binnen te werken.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
Escoban zei:
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik wiet meestal niet op een weegschaal leg voordat ik het in een joint of pijp doe. Voor het zelfde geld is het drie kwart gram geweest. Ook dat vind ik persoonlijk onaangenaam om in drie hijsen naar binnen te werken.
Klik om te vergroten...

Doe ik ook, als ik nieuwe shizzle heb rol ik altijd een joint van 0,3. Kwestie van een maatstaf te hebben, zo kan ik makkelijk bepalen hoe goed die is. :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
En die paar milligram die je er naast zit kunnen echt geen kwaad, voor gebruikers hoeveelheden heb je geen weegschaal nodig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."