#1
2/3 teugen en een gram is weg?
Als jij met je bong een gram wegbeukt, in 2 of 3 hijssen. Dan geloof ik je niet.
Een kwart gram is met een bong meer dan voldoende om knetter te zijn.
Met 0,25 gram haal ik toch zeker 10 hijssen uit een bong. ( en het is een flinke, cm of 80!)
dan weet ik niet wat voor mierenlongetjes jij hebt, maar ik krijg toch zeker wel een gram weg met 4 teugen, in een bong van 30 cm
je moet het er wel puur inleggen op een pipescreen natuurlijk maar dan heb je ook wat,
lichamelijk overdosering door roken is simpelweg onmogelijk omdat je voordat je eenmaal in de buurt komt van een giftige werking van thc je allang out bent gegaan
het niet meer stoned kunnen worden dan ik al ben op een gegeven moment heb ik af en toe ook wel eens, maar dan val ik gewoon in slaap en word ik half spacend wakker. dit is dan vaak na een hele dag smoken en door het bos touren waarna we crashen op de bank en al 15 gram hebben gerookt. het gaat hier dan om 4 personen inclusief mezelf
hallucineren van thc heb ik nog niet meegemaakt, wel het gevoel dat je dingen ziet of dat er dingen zijn die er eigenlijk niet zijn, maar dit zijn meer geprojecteerde gedachten op de werkelijkheid omdat je hem gewoon hard aan het spacen bent. echte visuals heb ik (jammergenoeg) nog nooit meegemaakt.
OT:
sterkste manier blijft gewoon eten
dus kanen die cake