#1
Frenzel zei:Nee en dat heb ik nou juist ook; van blowen raak je tot een bepaald nivo verzadigd en ook al rook je dan meer toch blijk je niet stoneder te worden.
Rare wiet heb jij.
Frenzel zei:Nee en dat heb ik nou juist ook; van blowen raak je tot een bepaald nivo verzadigd en ook al rook je dan meer toch blijk je niet stoneder te worden.
KoxBox zei:Frenzel zei:Nee en dat heb ik nou juist ook; van blowen raak je tot een bepaald nivo verzadigd en ook al rook je dan meer toch blijk je niet stoneder te worden.
Rare wiet heb jij.
SmokeMe zei:Kwart gram is heul weinig, met een beetje bong rook je toch in 2/3 teugen zo een gram op
En het is niet echt de bedoeling dat je gaat hallucineren
Ja momenteel wel, ik had eerst Black Widow die gaf mij al lichte visioenen bij het roken door een steel, al denk ik niet dat het per sé aan de soort ligt, maar dat het ook van een ervaren kweker kon zijn.KoxBox zei:Frenzel zei:Nee en dat heb ik nou juist ook; van blowen raak je tot een bepaald nivo verzadigd en ook al rook je dan meer toch blijk je niet stoneder te worden.
Rare wiet heb jij.
Oom Klaas zei:Black widow is dan ook wel 1 van de hardere wietjes, bijna hypnotiserend.
2/3 teugen en een gram is weg?
Als jij met je bong een gram wegbeukt, in 2 of 3 hijssen. Dan geloof ik je niet.
Een kwart gram is met een bong meer dan voldoende om knetter te zijn.
Met 0,25 gram haal ik toch zeker 10 hijssen uit een bong. ( en het is een flinke, cm of 80!)
PepTalk zei:SmokeMe zei:Kwart gram is heul weinig, met een beetje bong rook je toch in 2/3 teugen zo een gram op
En het is niet echt de bedoeling dat je gaat hallucineren
2/3 teugen en een gram is weg?
Als jij met je bong een gram wegbeukt, in 2 of 3 hijssen. Dan geloof ik je niet.
Een kwart gram is met een bong meer dan voldoende om knetter te zijn.
Met 0,25 gram haal ik toch zeker 10 hijssen uit een bong. ( en het is een flinke, cm of 80!)
2/3 teugen en een gram is weg?
Als jij met je bong een gram wegbeukt, in 2 of 3 hijssen. Dan geloof ik je niet.
SmokeMe zei:2/3 teugen en een gram is weg?
Als jij met je bong een gram wegbeukt, in 2 of 3 hijssen. Dan geloof ik je niet.
Dan geloof je het maar niet
Ik weet niet hoe jij rookt met een bong, maar normaal gesproken blaas je zo een paar grammetjes weg hoor
Oom Klaas zei:Check je wel of je 't niet weer opnieuw kan aansteken?
Haha, zou een mooie zij ja.KoxBox zei:Oom Klaas zei:Check je wel of je 't niet weer opnieuw kan aansteken?![]()
Oom Klaas zei:Zo'n bowl is echt niet in 1 keer weggetrokken hoor.
Of ben ik nu weer te sloom dat ik het niet volg...klote wiet ook na zo'n dag werken![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."