Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste, makkelijkste, sterkste manier van wiet nuttigen?

Beste, makkelijkste, sterkste manier van wiet nuttigen?

60 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Frenzel zei:
Nee en dat heb ik nou juist ook; van blowen raak je tot een bepaald nivo verzadigd en ook al rook je dan meer toch blijk je niet stoneder te worden.
Klik om te vergroten...

Rare wiet heb jij.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Black widow is dan ook wel 1 van de hardere wietjes, bijna hypnotiserend.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
KoxBox zei:
Frenzel zei:
Nee en dat heb ik nou juist ook; van blowen raak je tot een bepaald nivo verzadigd en ook al rook je dan meer toch blijk je niet stoneder te worden.
Klik om te vergroten...

Rare wiet heb jij.
Klik om te vergroten...

Sowiso een heel raar verhaal.
Theoretisch allemaal in orde, maar in de praktijk werkt het bij mij toch niet zo.

Stoneder worden kan altijd.. Ook al ben je al verzadigd.
Misschien heb je meer nodig om nog iets stoneder te worden, het is altijd mogenlijk.

Over de mogelijke dodelijke dosis wiet oraal: De LD50 ligt bij ratten op 1270mg/kg.
De dosis ligt tussen 2-20 mg THC.

Dus 8450 / 0.020 = 422.500
en 8450 / 0.002 = 4.225.000

significant moet je dus tussen de 400.000 en 4.000.000 maal de normale dosis nemen om 50% kans te hebben om dood te gaan aan THC.

OT:

Zonder twijfel verslaat oraal alle manieren van thc nemen. Op gebied van sterkte dan..
Je hebt het minste nodig voor het sterkste effect. Wat ook nog eens het langst duurt ook.

SmokeMe zei:
Kwart gram is heul weinig, met een beetje bong rook je toch in 2/3 teugen zo een gram op

En het is niet echt de bedoeling dat je gaat hallucineren
Klik om te vergroten...

2/3 teugen en een gram is weg?
Als jij met je bong een gram wegbeukt, in 2 of 3 hijssen. Dan geloof ik je niet.

Een kwart gram is met een bong meer dan voldoende om knetter te zijn.
Met 0,25 gram haal ik toch zeker 10 hijssen uit een bong. ( en het is een flinke, cm of 80!)
F
FrenzelLid
01-01-2024, 00:00
#4
KoxBox zei:
Frenzel zei:
Nee en dat heb ik nou juist ook; van blowen raak je tot een bepaald nivo verzadigd en ook al rook je dan meer toch blijk je niet stoneder te worden.
Klik om te vergroten...

Rare wiet heb jij.
Klik om te vergroten...
Ja momenteel wel, ik had eerst Black Widow die gaf mij al lichte visioenen bij het roken door een steel, al denk ik niet dat het per sé aan de soort ligt, maar dat het ook van een ervaren kweker kon zijn.
Z
ZalmpyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oom Klaas zei:
Black widow is dan ook wel 1 van de hardere wietjes, bijna hypnotiserend.
Klik om te vergroten...

Ik weet al wat ik van de week ga kopen:)
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#6
2/3 teugen en een gram is weg?
Als jij met je bong een gram wegbeukt, in 2 of 3 hijssen. Dan geloof ik je niet.

Een kwart gram is met een bong meer dan voldoende om knetter te zijn.
Met 0,25 gram haal ik toch zeker 10 hijssen uit een bong. ( en het is een flinke, cm of 80!)
Klik om te vergroten...

dan weet ik niet wat voor mierenlongetjes jij hebt, maar ik krijg toch zeker wel een gram weg met 4 teugen, in een bong van 30 cm
je moet het er wel puur inleggen op een pipescreen natuurlijk maar dan heb je ook wat,

lichamelijk overdosering door roken is simpelweg onmogelijk omdat je voordat je eenmaal in de buurt komt van een giftige werking van thc je allang out bent gegaan

het niet meer stoned kunnen worden dan ik al ben op een gegeven moment heb ik af en toe ook wel eens, maar dan val ik gewoon in slaap en word ik half spacend wakker. dit is dan vaak na een hele dag smoken en door het bos touren waarna we crashen op de bank en al 15 gram hebben gerookt. het gaat hier dan om 4 personen inclusief mezelf

hallucineren van thc heb ik nog niet meegemaakt, wel het gevoel dat je dingen ziet of dat er dingen zijn die er eigenlijk niet zijn, maar dit zijn meer geprojecteerde gedachten op de werkelijkheid omdat je hem gewoon hard aan het spacen bent. echte visuals heb ik (jammergenoeg) nog nooit meegemaakt.

OT:

sterkste manier blijft gewoon eten
dus kanen die cake
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#7
PepTalk zei:
SmokeMe zei:
Kwart gram is heul weinig, met een beetje bong rook je toch in 2/3 teugen zo een gram op

En het is niet echt de bedoeling dat je gaat hallucineren
Klik om te vergroten...

2/3 teugen en een gram is weg?
Als jij met je bong een gram wegbeukt, in 2 of 3 hijssen. Dan geloof ik je niet.

Een kwart gram is met een bong meer dan voldoende om knetter te zijn.
Met 0,25 gram haal ik toch zeker 10 hijssen uit een bong. ( en het is een flinke, cm of 80!)
Klik om te vergroten...

Een gram oproken in 3 bong hits is zeker wel mogelijk, wel erg onaangenaam en voor mij persoonlijk ook vrij onnodig. Zoals jij al zei, van een kwart gram kan je goed stoned worden. Al zou ik daar weer niet 10 hijsen mee doen.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dan heb ik denk ik kleine mierelongetjes. ( ik rook trouwens altijd gewoon zonder water, misschien dat het hierdoor wat heter is en niet goed lukt.)

Maar, een hele gram past bij mij ook niet in m'n bowls hoor.
Met flink aandouwen misschien 0.5 gram.

Na een gram wiet door een bong gerookt te hebben geroookt, zou ik inderdaad wel in slaap vallen.
Eerst word je van puur roken wel high, maar ga je over die '' ik kan niet meer higher worden'' grens heen dan verander je in een zombie. In mijn hoofd is dan nog redelijk wat activiteit, maar die heeft gewoon geen zich een weg naar buiten te banen. Op welke manier dan ook.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Check je wel of je 't niet weer opnieuw kan aansteken?
Z
ZalmpyLid
01-01-2024, 00:00
#10
je kan toch extra bowls kopen om op je bong op te schroeven? moet je gewoon een twee keer zo grote kopen:]
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik rook inderdaad met water, zonder zou ik het denk ik niet trekken. Voor mij is het overigens ook niet mogelijk om een gram in één bowltje kwijt te kunnen, er zou een tweede bowltje aan te pas moeten komen.
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#12
2/3 teugen en een gram is weg?
Als jij met je bong een gram wegbeukt, in 2 of 3 hijssen. Dan geloof ik je niet.
Klik om te vergroten...

Dan geloof je het maar niet
Ik weet niet hoe jij rookt met een bong, maar normaal gesproken blaas je zo een paar grammetjes weg hoor
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zo'n bowl is echt niet in 1 keer weggetrokken hoor.
Of ben ik nu weer te sloom dat ik het niet volg...klote wiet ook na zo'n dag werken :openmouth:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
SmokeMe zei:
2/3 teugen en een gram is weg?
Als jij met je bong een gram wegbeukt, in 2 of 3 hijssen. Dan geloof ik je niet.
Klik om te vergroten...

Dan geloof je het maar niet
Ik weet niet hoe jij rookt met een bong, maar normaal gesproken blaas je zo een paar grammetjes weg hoor
Klik om te vergroten...

Maar jij bent dan ook the toughest guy in town natuurlijk.
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Misschien in Belgie ja

Hier valt dat wel mee
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zelfs in m'n idioot harde stoner tijd kreeg ik met een bong echt geen gram weg in een 2/3 hijsen hoor :openmouth:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oom Klaas zei:
Check je wel of je 't niet weer opnieuw kan aansteken?
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
KoxBox zei:
Oom Klaas zei:
Check je wel of je 't niet weer opnieuw kan aansteken?
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Haha, zou een mooie zij ja.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
Oom Klaas zei:
Zo'n bowl is echt niet in 1 keer weggetrokken hoor.
Of ben ik nu weer te sloom dat ik het niet volg...klote wiet ook na zo'n dag werken :openmouth:
Klik om te vergroten...

Tuurlijk niet, zo'n bowl kan je toch wel 3 keer aansteken ofzo.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Aah fuck it, ik probeer gewoon stoners te helpen :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."