Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums15 jaar en 1e keer blowen.

15 jaar en 1e keer blowen.

36 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Koop een voorgedraaide, zit mestal niet zoveel wiet in (toch kenners?) ... en dan weet je vanzelf het antwoord op je vragen
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#2
fiesje zei:
Extisi zei:
Wiet, en dan bedoel ik 'uit het zakje wiet' kan je wel eten, maar inderdaad dan voel je niks.
Klik om te vergroten...
jawel!
buikpijn.
Klik om te vergroten...

En je krijgt een vieze strot geloof ik :P
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rakkatakka zei:
Hallo mensen,ik wil graag een keer proberen te blowen, Samen met een vriend van mij die dit vaker doet. Maar het is mijn eerste keer en ik heb ook nog nooit een sigaret gerookt, mijn vraag ik of het ook gevolgen heeft als ik zomaar een joint opsteek. En hoelang blijf ik dat gevoel houden? Ik hoop op wat info van jullie :)

Gr. Rakkatakka of terwijl Martin. :wink:
Klik om te vergroten...


Je rookt geen tabak? hou dat zo, rook je wiet puur.
De eerste keer heb je kans niks te voelen(had ik ook last van)
Neem niet te veel poffies en wacht eerst af hoe je er zelf op reageert.
Combineer de eerste keer niet met drank want de meeste spacen hem dan te hard en moeten kotsen.

Als je voor pure wiet gaat raad ik je aan blunt te roken dat is namelijk veel lekkerder dan lange vloei.
Have fun en space em chill. :stoned:
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zorg voor eten en drinken :hearteyes:
Sommige mensen (ik) zijn belachelijk lang stoned. Rook je eerste jointje op een vrije dag want je kunt zomaar 4 uur knettertrompetter zijn :stoned:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#5
soldiermoney zei:
Zorg voor eten en drinken :hearteyes:
Sommige mensen (ik) zijn belachelijk lang stoned. Rook je eerste jointje op een vrije dag want je kunt zomaar 4 uur knettertrompetter zijn :stoned:
Klik om te vergroten...


Ja, indeed..
Die goeie ouwe tijd, van een voorgedraaide was ik stoned. Toen rookte ik een keer 5 euro weg met zijn 2, en ik was echt 4 uur van de kaart ja.
En we zijn toen ook nog terug naar school gegaan, gewoon omdat ik leerplichtig was. :rolleyes:
Megadag, de trap was echt een hel, ik bleef lachen en kon niet meer opstaan toen ik eenmaal ging zitten.
Amazing. Nu wordt ik alleen nog moe van wiet.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Klopt, maar mijn behoefte naar beneveling is zelden gestild..Ook al stel ik minder hoge eissen.

Erg slecht..
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
4 uur lang stoned?

Ben ik toch wel even jaloers.. Ik ben blij als ik een uur lang stoned ben, en dan heb ik wel erg veel moeten blowen wil ik dat zijn.

Meestal ben ik een half uurtje high/stoned, en het halfuur daarna extreem moe.
Daarna is het helemaal over...:( Maar voor die moeheid toeslaat, zorg ik dat de volgende weer aan is!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
PepTalk zei:
Meestal ben ik een half uurtje high/stoned, en het halfuur daarna extreem moe.
Daarna is het helemaal over...:( Maar voor die moeheid toeslaat, zorg ik dat de volgende weer aan is!
Klik om te vergroten...
Minder behoeften, minder gebrek.
I
ImpeachLid
01-01-2024, 00:00
#9
Misschien kan je mijn topic lezen, dit was mijn ervaring van de eerste keer

viewtopic.php?f=21&t=27707


ik had me nog nooit zo goed gevoeld :) binnekort ga ik voor de 2de keer blowe het is me heel goed bevalle :stoned:

en ik ben 14 nu :tongueout:
a
arnibacardiLid
01-01-2024, 00:00
#10
leuk :P ik ben ook 15 en smoke al 3 jaar :P

mijn ervaring van leeftijdgenoten is dat ze ( bij mij ) altijd gelijk genoeg wiet krijgen en soms spacen ze 'm dan dood op de grond xD, maarja dat hangt er maar net vanaf hoeveel je blowt
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
arnibacardi zei:
leuk :P ik ben ook 15 en smoke al 3 jaar :P

mijn ervaring van leeftijdgenoten is dat ze ( bij mij ) altijd gelijk genoeg wiet krijgen en soms spacen ze 'm dan dood op de grond xD, maarja dat hangt er maar net vanaf hoeveel je blowt
Klik om te vergroten...
Uhu.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#12
arnibacardi zei:
leuk :P ik ben ook 15 en smoke al 3 jaar :P

mijn ervaring van leeftijdgenoten is dat ze ( bij mij ) altijd gelijk genoeg wiet krijgen en soms spacen ze 'm dan dood op de grond xD, maarja dat hangt er maar net vanaf hoeveel je blowt
Klik om te vergroten...

Stoer man!
En dubbel zo stoer dat je je leeftijdsgenoten bij het eerste keer blowen meteen dood laat spacen op de grond! :stoned:

Dus dáárom mocht ik nooit wiet kopen onder de 18.. :rolleyes:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
Er zou een minimum leeftijd op dit forum moeten staan.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Eigenlijk wel ja,

Maar hoe moeten wij de onwetende jeugd dan voorlichten, informeren, tips geven en bekritiseren??
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#15
PepTalk zei:
Eigenlijk wel ja,

Maar hoe moeten wij de onwetende jeugd dan voorlichten, informeren, tips geven en bekritiseren??
Klik om te vergroten...
De jeugd is toch al verneukt, alsof die naar onze wijze raad zouden luisteren. Het gaat alleen maar berg af met de jochjes van tegenwoordig.... :rolleyes:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Er zijn ook plastisch chirurgen die vagina's corrigeert?

Dan kunnen wij een verneukte jeugd ook wel helpen :wink:
R
RakkatakkaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hallo mensen,ik wil graag een keer proberen te blowen, Samen met een vriend van mij die dit vaker doet. Maar het is mijn eerste keer en ik heb ook nog nooit een sigaret gerookt, mijn vraag ik of het ook gevolgen heeft als ik zomaar een joint opsteek. En hoelang blijf ik dat gevoel houden? Ik hoop op wat info van jullie :)

Gr. Rakkatakka of terwijl Martin. :wink:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rakkatakka zei:
Hallo mensen,ik wil graag een keer proberen te blowen, Samen met een vriend van mij die dit vaker doet. Maar het is mijn eerste keer en ik heb ook nog nooit een sigaret gerookt, mijn vraag ik of het ook gevolgen heeft als ik zomaar een joint opsteek. En hoelang blijf ik dat gevoel houden? Ik hoop op wat info van jullie :)

Gr. Rakkatakka of terwijl Martin. :wink:
Klik om te vergroten...

ik zou zeggen lees eerst ns wat topics en als je dan nog vragen hebt,, stel ze dan ns
R
RakkatakkaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Staat niet ZOveel over 1e x ....
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rakkatakka zei:
mijn vraag ik of het ook gevolgen heeft als ik zomaar een joint opsteek.
Klik om te vergroten...
Ja. Je wordt stoned.

Rakkatakka zei:
En hoelang blijf ik dat gevoel houden?
Klik om te vergroten...
Een paar uurtjes.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."