#1
Koop een voorgedraaide, zit mestal niet zoveel wiet in (toch kenners?) ... en dan weet je vanzelf het antwoord op je vragen
fiesje zei:jawel!Extisi zei:Wiet, en dan bedoel ik 'uit het zakje wiet' kan je wel eten, maar inderdaad dan voel je niks.
buikpijn.
Rakkatakka zei:Hallo mensen,ik wil graag een keer proberen te blowen, Samen met een vriend van mij die dit vaker doet. Maar het is mijn eerste keer en ik heb ook nog nooit een sigaret gerookt, mijn vraag ik of het ook gevolgen heeft als ik zomaar een joint opsteek. En hoelang blijf ik dat gevoel houden? Ik hoop op wat info van jullie![]()
Gr. Rakkatakka of terwijl Martin.![]()


soldiermoney zei:Zorg voor eten en drinken![]()
Sommige mensen (ik) zijn belachelijk lang stoned. Rook je eerste jointje op een vrije dag want je kunt zomaar 4 uur knettertrompetter zijn![]()
Minder behoeften, minder gebrek.PepTalk zei:Meestal ben ik een half uurtje high/stoned, en het halfuur daarna extreem moe.
Daarna is het helemaal over...Maar voor die moeheid toeslaat, zorg ik dat de volgende weer aan is!

Uhu.arnibacardi zei:leuk :P ik ben ook 15 en smoke al 3 jaar :P
mijn ervaring van leeftijdgenoten is dat ze ( bij mij ) altijd gelijk genoeg wiet krijgen en soms spacen ze 'm dan dood op de grond xD, maarja dat hangt er maar net vanaf hoeveel je blowt
arnibacardi zei:leuk :P ik ben ook 15 en smoke al 3 jaar :P
mijn ervaring van leeftijdgenoten is dat ze ( bij mij ) altijd gelijk genoeg wiet krijgen en soms spacen ze 'm dan dood op de grond xD, maarja dat hangt er maar net vanaf hoeveel je blowt

De jeugd is toch al verneukt, alsof die naar onze wijze raad zouden luisteren. Het gaat alleen maar berg af met de jochjes van tegenwoordig....PepTalk zei:Eigenlijk wel ja,
Maar hoe moeten wij de onwetende jeugd dan voorlichten, informeren, tips geven en bekritiseren??

Rakkatakka zei:Hallo mensen,ik wil graag een keer proberen te blowen, Samen met een vriend van mij die dit vaker doet. Maar het is mijn eerste keer en ik heb ook nog nooit een sigaret gerookt, mijn vraag ik of het ook gevolgen heeft als ik zomaar een joint opsteek. En hoelang blijf ik dat gevoel houden? Ik hoop op wat info van jullie![]()
Gr. Rakkatakka of terwijl Martin.![]()
Ja. Je wordt stoned.Rakkatakka zei:mijn vraag ik of het ook gevolgen heeft als ik zomaar een joint opsteek.
Een paar uurtjes.Rakkatakka zei:En hoelang blijf ik dat gevoel houden?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."