Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums15 jaar en 1e keer blowen.

15 jaar en 1e keer blowen.

36 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oom Klaas zei:
Zoete meuk vooral ja, toen ik na een paar keer blowen m'n eerste goede vreetkick kreeg wist ik niet wat me overkwam. Die meid achter de kassa volgens mij ook niet :grin:
Klik om te vergroten...

Mijn eerste vreetkick was in de mac donalds.
2e keer blowen, wel meteen 50! euro aan eten kwijt bij die grote M.

Het mooiste was dat we met z'n 3e waren, en elk onmenselijk veel eten bestelden ( zeker voor ons postuur).

Eten is zeker erg belangrijk als beginnende blower! Later raak je er aan gewent, maar is het nog steeds erg fijn om bij te hebben!
S
SmokingpandaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dr Gonzo zei:
Smokingpanda zei:
Tripper zei:
Sommige worden de eesrte keer niet stoned. Maar het is wel een probleem als je niet over je longen kan roken.. Je kan het eten.
Klik om te vergroten...

Uhmm. Je kan wiet niet zomaar eten.

Edit: Kan wel maar je voelt dan niks.
Klik om te vergroten...

wat is dat nou weer voor bullshit dat je wiet niet kunt eten?
wat denk je dat ze in spacecake doen dan?

kijk maar eens op youtube...bv bakken met baard..
Klik om te vergroten...

Ik zeg toch dat je het niet ZOMAAR kan eten.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jongens toch..
Wiet, en dan bedoel ik 'uit het zakje wiet' kan je wel eten, maar inderdaad dan voel je niks.
Wiet, en dan bedoel ik 'uit het zakje wiet' kan je wel in een cake doen,en met de juiste ingrediënten en bereiding krijg je spacecake. Als je dit eet, voel je wel wat. Tenminste, dat ligt vaak wel in de planning.


OT: Als je blowd, is het de bedoeling dat je stoned word. Voor iedereen is stoned zijn iets anders.
Google maar is. :stoned: Dan zie je wat stoned zijn ongeveer inhoudt, maar nogmaals.. dit is voor iedereen anders.. en dingen zoals lachkikken heb ik al niet meer..dus voor mij is stoned zijn anders dan voor jou, denk ik. :kots:

:tearsofjoy:
f
fiesjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
begin eerst maar met een gewone sigaret. pas als je het inhaleren gewoon wordt, zou'k pas me joints beginne. anders hoest j u longe uit je lijf of verspil je je vriend's weed gewoon.
f
fiesjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Extisi zei:
Wiet, en dan bedoel ik 'uit het zakje wiet' kan je wel eten, maar inderdaad dan voel je niks.
Klik om te vergroten...
jawel!
buikpijn.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#6
fiesje zei:
begin eerst maar met een gewone sigaret. pas als je het inhaleren gewoon wordt, zou'k pas me joints beginne. anders hoest j u longe uit je lijf of verspil je je vriend's weed gewoon.
Klik om te vergroten...

Luister vooral niet naar hem want roken zal waarschijnlijk een van de domste beslissingen in je leven zijn.

Gewoon rustig inhalen van die joint.
S
STRANQERLid
01-01-2024, 00:00
#7
Smokingpanda zei:
Uhmm. Je kan wiet niet zomaar eten.

Edit: Kan wel maar je voelt dan niks.
Klik om te vergroten...

Je voelt wel wat, alleen je moet wel veel eten, aangezien 80% in je lever verdwijnt.
S
Space InvaderLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik je wel wat info geven waar je wat aan hebt.

Ten eerste, nee het kan niet zoveel kwaad. Stoned zijn is niet zo intens. Vergeleken met alcohol is wiet kinderspul.

Verder, zorg dat je op een relaxte omgeving bent waar je kunt zitten. Zorg dat je geen dingen hoeft te doen of mensen tegen kan komen waarvan je niet wilt dat ze je zien blowen. Eten en drinken bij je hebben is een plus.

Eerste paar keer wiet kan het wel voorkomen dat je er niet zo veel van voelt. Zorg wel dat je inhaleert, vooral als je nooit gerookt hebt kan dat lastig zijn en wat hoestbuien opwekken. Zuig eerst je mond vol met rook, haal de joint uit je mond en inhaleer nog wat extra lucht. Dan weet je zeker dat je de rook inhaleert.

Verder advies: doe het niet dagelijks en doe het niet op school of overdag. Je wordt er muf van en vind het wel best om je een beetje te vervelen. Vele uren gaan verloren aan het staren naar comedy central en het dagelijks uitslapen. Als je het te vaak doet zal je er op een gegeven moment achter komen dat andere mensen zich sneller ontwikkelen dan jij.
S
Space InvaderLid
01-01-2024, 00:00
#9
fiesje zei:
begin eerst maar met een gewone sigaret. pas als je het inhaleren gewoon wordt, zou'k pas me joints beginne. anders hoest j u longe uit je lijf of verspil je je vriend's weed gewoon.
Klik om te vergroten...

Slechtste advies aller tijden. Begin niet aan roken.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#10
fiesje zei:
Extisi zei:
Wiet, en dan bedoel ik 'uit het zakje wiet' kan je wel eten, maar inderdaad dan voel je niks.
Klik om te vergroten...
jawel!
buikpijn.
Klik om te vergroten...

En je krijgt een vieze strot geloof ik :P
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rakkatakka zei:
Hallo mensen,ik wil graag een keer proberen te blowen, Samen met een vriend van mij die dit vaker doet. Maar het is mijn eerste keer en ik heb ook nog nooit een sigaret gerookt, mijn vraag ik of het ook gevolgen heeft als ik zomaar een joint opsteek. En hoelang blijf ik dat gevoel houden? Ik hoop op wat info van jullie :)

Gr. Rakkatakka of terwijl Martin. :wink:
Klik om te vergroten...


Je rookt geen tabak? hou dat zo, rook je wiet puur.
De eerste keer heb je kans niks te voelen(had ik ook last van)
Neem niet te veel poffies en wacht eerst af hoe je er zelf op reageert.
Combineer de eerste keer niet met drank want de meeste spacen hem dan te hard en moeten kotsen.

Als je voor pure wiet gaat raad ik je aan blunt te roken dat is namelijk veel lekkerder dan lange vloei.
Have fun en space em chill. :stoned:
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zorg voor eten en drinken :hearteyes:
Sommige mensen (ik) zijn belachelijk lang stoned. Rook je eerste jointje op een vrije dag want je kunt zomaar 4 uur knettertrompetter zijn :stoned:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#13
soldiermoney zei:
Zorg voor eten en drinken :hearteyes:
Sommige mensen (ik) zijn belachelijk lang stoned. Rook je eerste jointje op een vrije dag want je kunt zomaar 4 uur knettertrompetter zijn :stoned:
Klik om te vergroten...


Ja, indeed..
Die goeie ouwe tijd, van een voorgedraaide was ik stoned. Toen rookte ik een keer 5 euro weg met zijn 2, en ik was echt 4 uur van de kaart ja.
En we zijn toen ook nog terug naar school gegaan, gewoon omdat ik leerplichtig was. :rolleyes:
Megadag, de trap was echt een hel, ik bleef lachen en kon niet meer opstaan toen ik eenmaal ging zitten.
Amazing. Nu wordt ik alleen nog moe van wiet.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Klopt, maar mijn behoefte naar beneveling is zelden gestild..Ook al stel ik minder hoge eissen.

Erg slecht..
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#15
4 uur lang stoned?

Ben ik toch wel even jaloers.. Ik ben blij als ik een uur lang stoned ben, en dan heb ik wel erg veel moeten blowen wil ik dat zijn.

Meestal ben ik een half uurtje high/stoned, en het halfuur daarna extreem moe.
Daarna is het helemaal over...:( Maar voor die moeheid toeslaat, zorg ik dat de volgende weer aan is!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
PepTalk zei:
Meestal ben ik een half uurtje high/stoned, en het halfuur daarna extreem moe.
Daarna is het helemaal over...:( Maar voor die moeheid toeslaat, zorg ik dat de volgende weer aan is!
Klik om te vergroten...
Minder behoeften, minder gebrek.
I
ImpeachLid
01-01-2024, 00:00
#17
Misschien kan je mijn topic lezen, dit was mijn ervaring van de eerste keer

viewtopic.php?f=21&t=27707


ik had me nog nooit zo goed gevoeld :) binnekort ga ik voor de 2de keer blowe het is me heel goed bevalle :stoned:

en ik ben 14 nu :tongueout:
a
arnibacardiLid
01-01-2024, 00:00
#18
leuk :P ik ben ook 15 en smoke al 3 jaar :P

mijn ervaring van leeftijdgenoten is dat ze ( bij mij ) altijd gelijk genoeg wiet krijgen en soms spacen ze 'm dan dood op de grond xD, maarja dat hangt er maar net vanaf hoeveel je blowt
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
arnibacardi zei:
leuk :P ik ben ook 15 en smoke al 3 jaar :P

mijn ervaring van leeftijdgenoten is dat ze ( bij mij ) altijd gelijk genoeg wiet krijgen en soms spacen ze 'm dan dood op de grond xD, maarja dat hangt er maar net vanaf hoeveel je blowt
Klik om te vergroten...
Uhu.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#20
arnibacardi zei:
leuk :P ik ben ook 15 en smoke al 3 jaar :P

mijn ervaring van leeftijdgenoten is dat ze ( bij mij ) altijd gelijk genoeg wiet krijgen en soms spacen ze 'm dan dood op de grond xD, maarja dat hangt er maar net vanaf hoeveel je blowt
Klik om te vergroten...

Stoer man!
En dubbel zo stoer dat je je leeftijdsgenoten bij het eerste keer blowen meteen dood laat spacen op de grond! :stoned:

Dus dáárom mocht ik nooit wiet kopen onder de 18.. :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."