Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMinder stoned door eten?

Minder stoned door eten?

50 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
I
InYourHeadLid
01-01-2024, 00:00
#1
serieus :stoned:
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee. je kan gewoon eten.
F
FlyyhLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gewoon eten en daarna een nieuwe poffen :P
Eten is wel een van de beste dingen tijdens het smoken hahaha :stoned:
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik hoor soms van mensen dat ze er nuchterder van worden maar dat is gewoon gelul.
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Van eten word je ook nuchterder

Werkt zo met alle medicijnen, cannabis ook
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#6
jup
maar dan smoke je na eten gewoon nog een snaak
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je kankerstoned bent, en kanker honger hebt, zorg je dan dat je geen kanker krijgt?

Doe is niet zo grof man.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Extisi zei:
Als je kankerstoned bent, en kanker honger hebt, zorg je dan dat je geen kanker krijgt?

Doe is niet zo grof man.
Klik om te vergroten...
Kanker moet kunnen. Tyfus kan toch ook?

Allebei geen ziektes die ik wil hebben maar jij scheld toch ook met de pest? Ziektes zijn leuk om mee te schelden.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als je blowt dan daalt je bloedsuikerspiegel, vandaar dat je ook zo'n honger krijgt. Maar het kan dus zijn dat je je wat flauw voelt ivm lage bloedsuikerspiegel en dat je de stonedheid dan heftiger ervaart. En dat wanneer je die weer op peil brengt je het dan minder heftig ervaart. Maar er zit dan nog steeds evenveel werkzame stof in je systeem dus theoretisch gezien ben je na het eten nog steeds net zo stoned.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oom Klaas zei:
Frenzel zei:
Na het eten voel ik me meestal minder stoned.
Ook na het pissen.
Vooral bij het gebruik van shrooms voel ik na 1 keer pissen al een stuk minder werking.
Maar ik ben een heeel gevoelig iemand :flushed:

Direct na het eten blowen maakt mij extra stoned :stoned:
Klik om te vergroten...

Hahaha, pissen maakt je echt niet nuchter hoor :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Roep niet te hard:

Factbites over Amanita Muscaria
The active ingredient is excreted in the urine of those consuming the mushrooms, and it has sometimes been the practice for a shaman to consume the mushrooms, and the rest of the tribe to drink his urine: the shaman, in effect, partially detoxifying the drug (the sweat- and twitch-causing muscarine is absent in the urine).
Klik om te vergroten...

Jaaah, oke, dat is geen psilocine of psylocibine maar je pist inderdaad een heleboel werkzame stof uit. Met XTC en speed net zo. Maar nuchter wordt je niet. Op zijn hoogst een opgelucht gevoel dat je het kwijt bent.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik kan me na het eten dan weer helemaal richten op m'n chillheid, ik word er iig niet nuchter van :grin:
F
FrenzelLid
01-01-2024, 00:00
#12
Na het eten voel ik me meestal minder stoned.
Ook na het pissen.
Vooral bij het gebruik van shrooms voel ik na 1 keer pissen al een stuk minder werking.
Maar ik ben een heeel gevoelig iemand :flushed:

Direct na het eten blowen maakt mij extra stoned :stoned:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Al word je er minder stoned van, dan is het toch nog steeds niet waard om honger te lijden? Je voelt je toch chiller als je "wat minder stoned" ben maar je buik is gevult dan dat je master stoned bent maar je hebt honger.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Frenzel zei:
Na het eten voel ik me meestal minder stoned.
Ook na het pissen.
Vooral bij het gebruik van shrooms voel ik na 1 keer pissen al een stuk minder werking.
Maar ik ben een heeel gevoelig iemand :flushed:

Direct na het eten blowen maakt mij extra stoned :stoned:
Klik om te vergroten...

Hahaha, pissen maakt je echt niet nuchter hoor :tearsofjoy:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik voel me meestal wel wat helderder/fitter nadat ik heb gegeten.
F
FrenzelLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oom Klaas zei:
Frenzel zei:
Na het eten voel ik me meestal minder stoned.
Ook na het pissen.
Vooral bij het gebruik van shrooms voel ik na 1 keer pissen al een stuk minder werking.
Maar ik ben een heeel gevoelig iemand :flushed:

Direct na het eten blowen maakt mij extra stoned :stoned:
Klik om te vergroten...

Hahaha, pissen maakt je echt niet nuchter hoor :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Haha welnee niet nuchter! :tearsofjoy:
Maar laat ik zeggen dat ik iemand ben die heel snel hoge nood tot zeiken voelt...
en dat ik eten en drinken tijdens freaken meestal zo veel mogelijk probeer te vermijden, omdat het anders te snel uitwerkt.

Bij het stoned zijn, vind ik dat mentale verwarde gevoel het belangrijkste effect. Na een blow houdt dat meestal maar een half uurtje aan, en daarna voel ik me nog zo'n 2 uur in outher space, maar dat is slechts een fysiek gevoel waarbij je je relaxed voelt.
Dat fysieke interesseert me niet zo veel, ik wil dat mentale verstrooide...
en ik heb daar zo mijn methoden voor om dat het best te krijgen.
Bv na het joggen onmiddelijk een blow nemen (terwijl je nog buiten adem bent).
Of als je 's morgens wakker wordt na je ochtendplasje meteen een blow nog vóór het eten en je dan nog een keer omdraaien... pfff dan droom je zo lekker hè :stoned:

Momenteel ben ik bv een tijdje clean aant blijven en dat doe ik ook allemaal dáárvoor.
Als ik helemaal schoon ben en dan een piep klein pijpje rook, blijf ik wel 6 uur stoned of zo :P

Wat ik ook wel es doe... is als ik tijdens het blowen honger voel opkomen dat ik dan besluit om eerst nog een volgende pijp te roken, dan is de honger weer even weg. Als ie dan terugkomt pas eten en daarna meteen weer een pijp :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wanneer je buiten adem bent lekker een joint opsteken is 1 van de meest verneukeratieve dingen om te doen voor je longen.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Oom Klaas zei:
Wanneer je buiten adem bent lekker een joint opsteken is 1 van de meest verneukeratieve dingen om te doen voor je longen.
Klik om te vergroten...

En je hersencellen -> zuurstof tekort.
Daar is de ''extra mentale verwardheid'' in dat geval aan te wijten denk ik.

En bij het sóchtends net uit bed zijn blowen, is een erg lage bloedsuikerspiegel de oorzaak.
Maar als hij het er voor over heeft, :rolleyes:

Een andere mogelijke verklaring voor het nuchterder voelen na wat eten, is psychisch.
Als je wat eet en/of drinkt, voer je een enorm dagelijke handeling uit die je misschien onbewust wat meer terug trekt naar de realiteit.

Wel merk ikzelf nog een verschil of je bijv, een broodje hamburger of een zak snoep eet.
F
FrenzelLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nee joints rook ik niet, alleen pure wiet/hasj door de steel- of waterpijp.
Ben nu een niet-roker, maar ik heb ook een tijdlang tabak gerookt en daarbij viel me ook al op dat je minder stoned wordt als je tijdens het blowen er een sjekkie tussendoor rookt (kan ook hierbij weer een verklaring zijn die psychisch is).
Soms rook ik wel es een joint mee van iemand, maar dan word ik niet zo heel erg stoned; ben dan eerder opgepept van de nicotine, maar ook stoned natuurlijk.
Dat verschil tussen hamburger en zoet zit wel wat in; bij benzodiazepine-gebruik krijg je zin in zoet, maar als je eraan toegeeft lijkt het wel of het daarna een stuk minder werkt.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#20
Het gaat toch om je gelukservaring in het algemeen?

Als je ``kankerstoned`` bent en je hebt ``kankerhonger``, dan bak je toch 5 eieren, of niet?

als je daarna minder high bent boeit dat toch niet, denk aan de feeling in je maag :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."