#1
Nou zeg wat een lol weer hier..
Misschien moet je gewoon maar even langs gaan, als de shop niet open is, is ie dicht.
Misschien moet je gewoon maar even langs gaan, als de shop niet open is, is ie dicht.
cocken_weed_boy zei:dat is nog een goed idee ... maar het kost al €20 voor de trein ... en zit wat n financieele moeilijkheden (geldboettes enzo) dus heb ik geen zin om voor niets naar daat te gaan ...
haphaphaphaphaphaphapKoxBox zei:Afbeelding

Beanhead zei:Nog steeds dicht...
Nathaniel zei:Nou zeg wat een lol weer hier..![]()
Misschien moet je gewoon maar even langs gaan, als de shop niet open is, is ie dicht.
Nathaniel zei:als de shop niet open is, is ie dicht.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."