#1
als ik in me eentje stoned ben lach ik ook hardop om domme dingen die ik op de computer/tv/op straat zie.. maar dat doe ik soms ook nuchter

Hellraiser_[NL] zei:ik heb dit nooit van wiet gehad oet ook aardig wat blowen voor ik stoned ben
en dan nog zal je niks aan me merken ga stoned naar me werk (zwaar christelijke mensen )
merken nooit wat heb idee dat ik maar is bong moet gaan roken![]()
iemand nog mooie internet koopjees?![]()

Hellraiser_[NL] zei:ga zowiezow grammetjes nemn in de bong draai nu ook gwwn grammetjes in men joint![]()
zit te kijken voor bong die ik mee kan nemn en wel etegn een stootje kan
![]()

aargh..Pizza Haze zei:Of prutsers die je dure haze/ice joint verpestenaargh..
spacelord zei:Pizza Haze zei:Of prutsers die je dure haze/ice joint verpestenaargh..
Zoals je joint zeiknat terugkrijgen!
KapiteinPinda zei:heb wel eens keihard staan lachen in een supermarkt. in me eentje.
af te raden.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."