Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlleen blowen?

Alleen blowen?

40 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#1
als ik in me eentje stoned ben lach ik ook hardop om domme dingen die ik op de computer/tv/op straat zie.. maar dat doe ik soms ook nuchter
s
spacebillyLid
01-01-2024, 00:00
#2
@Maddo Wiet = licht psychedelisch. Soms heb je de meest onzinnige gedachtes, en soms de meest geniale. Dat gebeurd nou eenmaal :grin:

@nathaniel ja, indd! dat heb ik dus ook! veel psychedelischer word mijn "trip" van wiet als ik alleen ben. Hebben meer mensen dit eigenlijk?

gr!
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb dit nooit van wiet gehad oet ook aardig wat blowen voor ik stoned ben
en dan nog zal je niks aan me merken ga stoned naar me werk (zwaar christelijke mensen )
merken nooit wat heb idee dat ik maar is bong moet gaan roken :mrgreen:

iemand nog mooie internet koopjees? :wave:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wiet :hearteyes:
Het is geweldig om met totaal onbekenden te delen op een feest. Om alleen te smoken of met twee of hoe meer mensen hoe meer vreugd.

Ik ga altijd volledig op in mijn muziek & stop met nadenken, ik space helemaal weg. Ik schrijf en lees vaak als ik stoned ben, maakt het extra geweldig...

Spijtig kan ik niet tekenen, ik wil het wel heel graag kunnen.
s
spacebillyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hellraiser_[NL] zei:
ik heb dit nooit van wiet gehad oet ook aardig wat blowen voor ik stoned ben
en dan nog zal je niks aan me merken ga stoned naar me werk (zwaar christelijke mensen )
merken nooit wat heb idee dat ik maar is bong moet gaan roken :mrgreen:

iemand nog mooie internet koopjees? :wave:
Klik om te vergroten...

http://www.azarius.nl/headshop/bongs/glass_bongs/

hier staan wel wat nice glazen bongs bij die je flink kunt rippen, van 30 cm en hoger is not for the faint harted als je een dikke hit neemt... Ik heb mijn ziekste wiet trip gehad met 1 hit amnesia haze, 0,5 gram in 1 keer. Flink van de wereld...

gr!
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ga zowiezow grammetjes nemn in de bong draai nu ook gwwn grammetjes in men joint:wink:
zit te kijken voor bong die ik mee kan nemn en wel etegn een stootje kan

:stoned:
s
spacebillyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hellraiser_[NL] zei:
ga zowiezow grammetjes nemn in de bong draai nu ook gwwn grammetjes in men joint:wink:
zit te kijken voor bong die ik mee kan nemn en wel etegn een stootje kan

:stoned:
Klik om te vergroten...

Ligt er ook aan hoe groot je bowl is, grote bongs hebben meestal een grote bowl waar een gram in past, kleinere meestal waar iets van 0,1 in past, vaker bijvullen dus en het komt minder hard aan.
Neem niet aan dat je een gram in een keer kan inhaleren. ja kan wel, als je dood wilt :grin:
Ik heb zelf een plastic doorzichtige bong, zeer handig! Kun je gewoon laten vallen en overal mee naartoe nemen... sorry, is wel ff offtopic dit..

gr!
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
De dikste lachkicks heb ik alleen gehad :tongueout: . Omdat mijn hond zo raar keek . Maar ook als ik met vrienden blow dan word er veel gelachen , maar meer verspreid, een langere lachkick.
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#9
@ Beanhead. Met blowen is het inderdaad: 'Hoe meer zielen, hoe meer vreugde'. :grin: Maar toch liever niet met een te grote groep voor mij.

@ Dreuge. Ja ik denk dat iedereen wel eens alleen stuk gaat, maar dan weet je niet altijd of het wel komt doordat je stoned bent.

@ Schilpaddo. Dikste lachkicks alleen? Kan ik me tot nu toe niet voorstellen-xD Maar jij was niet echt alleen, je had je hond die misschien ook stoned was geworden. :stoned:

Alleen is dus wel erg chill om te doen...ga het maar eens doen als me ouders een dagje weg zijn. Dan doe ik wel de afzuigkap aan.

Binnenkort maar ff een volle pure amnesia doen.
s
spacebillyLid
01-01-2024, 00:00
#10
je kunt beter toch ff buiten dat joinje roken? Dan weet je zeker dat je ouders het niet ruiken..

Gr!
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Tot nu toe alleen maar buiten gedaan en dat is nu echt koud. Vooral omdat ik er minstens een kwartier over doe. En ik heb een bemoeizuchtige levenloze buurman, dus dat gaat niet werken voor mij.
A
AsitisLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb alleen eigenlijk nooit lachkicks ofzo, in 't uiterste geval als het een hele mooie dag is en ik buiten ben met fijne muziek heb ik een grijns op mn gezicht, maar dat heb ik ook nuchter :wink:
S
Speed&WeedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb al veel alleen geblowt en in groepje van 2-3 man en moet zeggen dat de sfeer helemaal anders is. Als je met een groepje bent is het jointje roken veel socialer en kleur je allemaal de sfeer in. Als je alleen bent is het jij die alles bepaalt en in sommige opzichten vind ik dit veel chiller, je kan kiezen wnnr je wat eet, nr wat je kijkt en hoe lang, wnnr je nog eentje opsteekt enzovoort
Natuurlijk in de groep is er veel meer gelach om dingen die gezegd worden. Maar als ik alleen blow lach ik mij echt knettergek over kleine stomme dingetjes zoals hoe iemand kijkt in een film of zoals de OP zei, hoe iemand loopt over straat.
Wanneer je in een groepje bent zullen zo'n details minder opvallen omdat je veelal met elkaar bezig bent en zit te lallen en lullen over vanalles.
Dus ja als je alleen smoort kan het dikwijls zijn dat je vlugger lacht om kleine dingetjes gewoon omdat je ze opmerkt.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lachkicks etc heb ik al lang neit meer van blowen. Gewoon duf en loom muziek spelen, voor de tv hangen, iets met vriende doen.. Eigelijk gewoon alles wat ik normaal doe maar dan gewoon stoned :P Vaak merk ik niet eens meer wanneer ik wel en niet stoned ben, best wel balen. Probeer al een tijdje te minderen
P
Pizza HazeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat ik kut vind van om met een groep te blowen.. Ik word niet meer zo snel stoned dus wil niet 2 hijsjes nemen joint doorgeven, 2 hijsjes weer en dan evt een butje krijgen. :rolleyes:

Of prutsers die je dure haze/ice joint verpesten :rolleyes: aargh..
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#16
Pizza Haze zei:
Of prutsers die je dure haze/ice joint verpesten :rolleyes: aargh..
Klik om te vergroten...

Zoals je joint zeiknat terugkrijgen!
K
KapiteinPindaLid
01-01-2024, 00:00
#17
heb wel eens keihard staan lachen in een supermarkt. in me eentje.

af te raden.
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#18
spacelord zei:
Pizza Haze zei:
Of prutsers die je dure haze/ice joint verpesten :rolleyes: aargh..
Klik om te vergroten...

Zoals je joint zeiknat terugkrijgen!
Klik om te vergroten...

Ja da's zo kut.... Trek gewoon tussen de voorkant van je lippen... :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
KapiteinPinda zei:
heb wel eens keihard staan lachen in een supermarkt. in me eentje.

af te raden.
Klik om te vergroten...

Hehe, dat heb ik wel vaker op openbare plekken als ik stoned ben.
Lachkick als je in de rij staat :rock:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik blow wel eens vaker alleen .... maar liever met vrienden

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."