#1
Ik hoorde wel dat we binnenkort misschien een soort pasjes systeem krijgen? Weet iemand daar al meer van?
Dat deed hij dan ook. Alleen niet uit een erg betrouwbare bron, want:Pizza Haze zei:Als er echt iets is dan hoor je het wel.
cropp zei:B B Bullshit!
Iris zei:maar in een duitse krant heb ik ook gelezen dat er een wet door komt waarmee alleen nederlanders 5 gram per dag kunnen kopen.
cocken_weed_boy zei:ik hoorde juist van een vriend dat er nieuwe wet is goedgekeurd in nederland.
Nee, het is:Exceptional Insight zei:Is dit al gebeurd?
cropp zei:B B Bullshit!
Coffeeshops worden besloten clubs die alleen voor meerderjarige inwoners van Nederland toegankelijk zijn op vertoon van een clubpas.
lolnoob zei:Lijkt me wel klote, dan kun je dus nog maar bij 1 coffeeshop langs. Of zou een pasje genoeg zijn om overal binnen te komen?
En dat is volgens mij alleen in zogenaamde grensgebieden, maastricht, goes, enz.Iris zei:Over dat pasjes systeem heb ik ook ergends gelezen, maar zo ver is het nog niet....
cropp zei:En dat is volgens mij alleen in zogenaamde grensgebieden, maastricht, goes, enz.Iris zei:Over dat pasjes systeem heb ik ook ergends gelezen, maar zo ver is het nog niet....
Tuurlijk, maar ik kan er ook inkomen dat een winkelstraat vol stonede Fransmannen niet direct bevorderlijk is voor het straatbeeld...cropp zei:^Wat nou overlast, inkomsten!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."