#1
Ik vind het ook geen overlast, maar ik een familie met jonge kinderen vindt het misschien niet zo leuk dat druggebruik zo openbaar is... En daar houdt de gemeente nu (iets te veelcropp zei:Hoe veroorzaken stonede mensen overlast? Misschien als er iemand voor het eerst blowt en moet kotsen, maar verder toch niet?