Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe maak je een Sigaret-Joint

Hoe maak je een Sigaret-Joint

32 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Er bestaat een 'apparaatje' om filter-sigaretten te maken.
Vul dat gwn met wiet en de filter haal je er dan ff uit, veel sneller :wink:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jezus wat een kick, maar de TS doet wel erg moeilijk.
t
twenty4sevenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Smokey046 zei:
Er bestaat een 'apparaatje' om filter-sigaretten te maken.
Vul dat gwn met wiet en de filter haal je er dan ff uit, veel sneller :wink:
Klik om te vergroten...
Dat gaat niet zo makkelijk hoor :wave:
Ten eerste moet je er van die shag in doen niet normale shag z'n ton met shag.
En daarmee krijg je al niet perfecte siggaretten. Na veel probere dan misschien..
Maar lijkt me iig niet makkelijk met wiet. :mrgreen:
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#4
twenty4seven zei:
Smokey046 zei:
Er bestaat een 'apparaatje' om filter-sigaretten te maken.
Vul dat gwn met wiet en de filter haal je er dan ff uit, veel sneller :wink:
Klik om te vergroten...
Dat gaat niet zo makkelijk hoor :wave:
Ten eerste moet je er van die shag in doen niet normale shag z'n ton met shag.
En daarmee krijg je al niet perfecte siggaretten. Na veel probere dan misschien..
Maar lijkt me iig niet makkelijk met wiet. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ghehe, mijn opa en oma doen dat beiden met zon apparaatje, na al die jaren draaien ze er 3 in een minuut of iets dergelijks, mischien stiekem..
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja, zoals hierboven gesuggereerd; kun je ook een klikker gebruiken,
heb in een melige bui een hele tijd terug ooit een Mascotte Deluxe sigaretten-klikker gekocht,
opzich makkelijk te doen met goed gegrinde wiet en emmertabak of mot.

Het ziet er wel baas uit, maar of het echt praktisch is :confused:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
is wel handig voor op locaties waar niet iedereen er van gediend is, ofzo.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nutteloos tijdverdrijf.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zazuu. zei:
is wel handig voor op locaties waar niet iedereen er van gediend is, ofzo.
Klik om te vergroten...

Of locaties waar het hard waait (strand), je hoeft ze maar 1 keer aan te steken i.t.t. een joint.
H
HakvleesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kun je beter een hulzenstopper kopen bij de Primera. Ben je een stuk sneller klaar!
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Dit is écht een last resort voor mij, alleen voor als er geen andere optie is. Witte vloei brandt veel te snel en presteerd gewoon Kwalitatief Uitermate Teleurstellend met wiet.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#11
DamienDope zei:
Dit is écht een last resort voor mij, alleen voor als er geen andere optie is. Witte vloei brandt veel te snel en presteerd gewoon Kwalitatief Uitermate Teleurstellend met wiet.
Klik om te vergroten...

Komt ook door de filter, die houd naar mijn idee een groot gedeelte van de werkzame stoffen tegen.

Hakvlees zei:
Kun je beter een hulzenstopper kopen bij de Primera. Ben je een stuk sneller klaar!
Klik om te vergroten...

Zijn tegenwoordig bij alle grotere tabaksverkoopspunten te koop.
Meestal van Mascotte, maar heb ze volgens mij ook gezien van Rizla.

Kosten 7 euro ofzo, plus nog eens een paar dubbeltjes voor de hulzen.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nog even naar het Crea-bea hokje verplaatst.
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#13
PepTalk zei:
DamienDope zei:
Dit is écht een last resort voor mij, alleen voor als er geen andere optie is. Witte vloei brandt veel te snel en presteerd gewoon Kwalitatief Uitermate Teleurstellend met wiet.
Klik om te vergroten...

Komt ook door de filter, die houd naar mijn idee een groot gedeelte van de werkzame stoffen tegen.
Klik om te vergroten...

Nee, ik heb het écht over het papier zelf. Ik zou ook nooit stickies draaien met witte shagvloei, daarvoor heb ik dan rizla blauw.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hoe bedoel je dan dat het slecht presteert afgezien van het feit dat het sneller (wel gelijkmatiger) brandt?
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#15
PepTalk zei:
Hoe bedoel je dan dat het slecht presteert afgezien van het feit dat het sneller (wel gelijkmatiger) brandt?
Klik om te vergroten...

Heel simpel:
1. Koop Rizla Blauw en Oranje
2. Draai stickies van beide
3. ????
4. PROFIT!
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb van beide stickies gedraaid, en prefereer ook liever de rijstevloei.
Mijn vraag was alleen waarom je vind dat het slecht ''presteert' met wiet, afgezien van de door jou al eerder genoemde reden dat het snel brand.

That's all:)
Ik probeer je er zeker niet van te overtuigen dat rood blauw verslaat! :smoke:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat heb ik ook al eens gedaan, bij gebrek aan beter. :grin:

Ging best goed. :)
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#18
de smaak zit niet mee met dat dikke papier en je jointje brand in 5 trekjes op (5 is misschien wat overdreven , maar je begrijpt mijn punt wel :wink: )
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#19
PepTalk zei:
Ik heb van beide stickies gedraaid, en prefereer ook liever de rijstevloei.
Mijn vraag was alleen waarom je vind dat het slecht ''presteert' met wiet, afgezien van de door jou al eerder genoemde reden dat het snel brand.

That's all:)
Ik probeer je er zeker niet van te overtuigen dat rood blauw verslaat! :smoke:
Klik om te vergroten...
rijstevloei gaat uit alsje er niet van rookt, rizzla rood brand vanzelf op.
ik houd soms mijn jointje gewoon in de hand zonder het te beseffen , als die zo opbrandt is dit gewoon pure verspilling
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#20
gamezz zei:
PepTalk zei:
Ik heb van beide stickies gedraaid, en prefereer ook liever de rijstevloei.
Mijn vraag was alleen waarom je vind dat het slecht ''presteert' met wiet, afgezien van de door jou al eerder genoemde reden dat het snel brand.

That's all:)
Ik probeer je er zeker niet van te overtuigen dat rood blauw verslaat! :smoke:
Klik om te vergroten...
rijstevloei gaat uit alsje er niet van rookt, rizzla rood brand vanzelf op.
ik houd soms mijn jointje gewoon in de hand zonder het te beseffen , als die zo opbrandt is dit gewoon pure verspilling
Klik om te vergroten...

Jij snapt het :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."