#1
Er bestaat een 'apparaatje' om filter-sigaretten te maken.
Vul dat gwn met wiet en de filter haal je er dan ff uit, veel sneller![:wink:]()
Vul dat gwn met wiet en de filter haal je er dan ff uit, veel sneller
Dat gaat niet zo makkelijk hoorSmokey046 zei:Er bestaat een 'apparaatje' om filter-sigaretten te maken.
Vul dat gwn met wiet en de filter haal je er dan ff uit, veel sneller![]()

twenty4seven zei:Dat gaat niet zo makkelijk hoorSmokey046 zei:Er bestaat een 'apparaatje' om filter-sigaretten te maken.
Vul dat gwn met wiet en de filter haal je er dan ff uit, veel sneller![]()
![]()
Ten eerste moet je er van die shag in doen niet normale shag z'n ton met shag.
En daarmee krijg je al niet perfecte siggaretten. Na veel probere dan misschien..
Maar lijkt me iig niet makkelijk met wiet.![]()
Zazuu. zei:is wel handig voor op locaties waar niet iedereen er van gediend is, ofzo.
DamienDope zei:Dit is écht een last resort voor mij, alleen voor als er geen andere optie is. Witte vloei brandt veel te snel en presteerd gewoon Kwalitatief Uitermate Teleurstellend met wiet.
Hakvlees zei:Kun je beter een hulzenstopper kopen bij de Primera. Ben je een stuk sneller klaar!
PepTalk zei:DamienDope zei:Dit is écht een last resort voor mij, alleen voor als er geen andere optie is. Witte vloei brandt veel te snel en presteerd gewoon Kwalitatief Uitermate Teleurstellend met wiet.
Komt ook door de filter, die houd naar mijn idee een groot gedeelte van de werkzame stoffen tegen.
PepTalk zei:Hoe bedoel je dan dat het slecht presteert afgezien van het feit dat het sneller (wel gelijkmatiger) brandt?

rijstevloei gaat uit alsje er niet van rookt, rizzla rood brand vanzelf op.PepTalk zei:Ik heb van beide stickies gedraaid, en prefereer ook liever de rijstevloei.
Mijn vraag was alleen waarom je vind dat het slecht ''presteert' met wiet, afgezien van de door jou al eerder genoemde reden dat het snel brand.
That's all
Ik probeer je er zeker niet van te overtuigen dat rood blauw verslaat!![]()
gamezz zei:rijstevloei gaat uit alsje er niet van rookt, rizzla rood brand vanzelf op.PepTalk zei:Ik heb van beide stickies gedraaid, en prefereer ook liever de rijstevloei.
Mijn vraag was alleen waarom je vind dat het slecht ''presteert' met wiet, afgezien van de door jou al eerder genoemde reden dat het snel brand.
That's all
Ik probeer je er zeker niet van te overtuigen dat rood blauw verslaat!![]()
ik houd soms mijn jointje gewoon in de hand zonder het te beseffen , als die zo opbrandt is dit gewoon pure verspilling
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."