Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJullie eigen privé plekje

Jullie eigen privé plekje

34 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Kijk, dat is nog eens een chill-plek! :hearteyes:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
PepTalk zei:
Tomaat zei:
Say what????? :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Waar is dat ergens? :grin: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Het is een prachtig plaatje hoor daar niet van, maar het is toch gewoon een foto van een strak blauwe lucht met vliegtuig''sporen'', vanachter een vies raam genomen?
Klik om te vergroten...

Ouwe, het is op de bovenste verdieping van een appartenmentencomplex zoals je er veel hebt in NL. Het is echt een acid view, ben er namelijk al geweest :P Dat is het uitzicht wat je hebt van daar :grin:

Intoxication zei:
Voor de mensen die de foto zo 'waw' vinden van 25tolife

ooit al eens naar de lucht gekeken jullie?
Klik om te vergroten...

Ja, maar zie jij dit vanuit de zetel in je woonkamer met een joint in je hand? Dacht et niet :P
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb inderdaad al vele keren een mooiere lucht gehad vanaf mijn chill plekken.

Zoals ik al zei, heb ik een auto die vrij comfortabel zit en ik het uitzicht uit kan zoeken.
Mijn kamer thuis is grotendeels een dakkapel, met een 4meter breed panorama raam, waar ik uitkijk over een uitgestrekte boomgaard met daarachter de oosterschelde(Incl. een hoop lichtjes van schepen) en de ondergaande zon. Reken maar dat het uitzicht daarvan lastig te beconcurreren is hier in Nederland. Zeker op LSD met die lichtjes op de achtergrond die langzaam voorbijtrekken.

Maar goed, zoals ik eerder al zei: Ik kan me goed voorstellen dat wanneer je er herinneringen of emotionele waarde aan hebt, zo'n foto prachtig kan zijn.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat voor auto rij je in?
Chillen in de auto komt me bekend voor, ook al ben ik er op tegen om onder invloed te rijden :tearsofjoy:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik bezit zelf een mazda 323F ( ja ja, die ouwe met bassie&adriaan lampen).
Maar met die comfi auto bedoel ik die van m'n pa. Een Volvo XC60, en die zit wel lekker oh :beer:
Na 20:00 heb ik die elke dag tot m'n beschikking :)

Ik ben in principe ook tegen rijden onder invloed, maar (vooral als je dagelijks blowt) gaat het vrij goed.

Wanneer je sporadisch blowt denk ik dat het heel anders is om stoned te rijden.
S
SjarelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als ik thuis ben, en trip/en of blow, doe ik dat meestal in mijn oude kamer. Beetje chill hoekje voor afgeschermt. Ook een radio en platenspeler, alleen de tv mis ik nog :(
http://img267.imageshack.us/img267/272/img3692f.jpg
http://img225.imageshack.us/img225/7060/img3689u.jpg
http://img291.imageshack.us/i/img3696p.jpg/
http://img707.imageshack.us/i/img3695dg.jpg/

maar kan me er aardig vermaken :grin:
S
SjaakTLid
01-01-2024, 00:00
#7
Op mijn kamer, en dan specifiek mijn bed. Heerlijk om daar te liggen met muziek in.
d
drunkenmonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hallo ,

Ik denk heel erg veel na als ik blow, maar ik vraag me dikwijls ook af hoe dit zou zijn voor andere blowers. Wel , Iedereen heeft denk ik een eigen plaatje waar je tot jezelf kan komen ZONDER dat je wordt gestoord. Als ik thuis ben zit ik het vaakst achter de pc( deze staat niet op mijn kamer) , maar hier word ik wel vaak gestoord. Dus ik denk dat mijn plaatsje mijn kamer is.Tijdens de schoolperiode zit ik hier redelijk veel. Dit plaatsje wil ik dus Pimpen. Ik wil er beter in kunnen relaxen etc. Ik ben van plan om trippy posters te kopen.(bevordert de nachtrust zei ik tegen mama :grin: ).Vervolgens zou ik ook een koptelefoon en een nieuwe gsm voor muziek met af te spelen kopen.Ik heb 1persoonszetel staan & een groot bed.Wat kan ik volgens jullie nog meer doen om ervoor te zorgen dat ik leuke momenten zal meemaken op mijn kamer ?

En ook , hoe is jullie eigen plekje ? hoe ziet het eruit , foto's etc zijn allemaal WELKOM.

alvast bedankt
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat ligt er op het kussen, wat wij niet mogen zien :openmouth: !
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vervang die 1persoonszetel door dit: http://www.terapy.eu/maxi-terapy-1.html
ik heb dit ook in mijn kamer, legt echt heerlijk (je kan er ook recht in zitten) en ziet er ook beter uit dan een gewone zetel. Het is een soort Fatboy (http://www.fatboy.nl/) maar dan groter en voller.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#11
In het huis zit ook een bar en dat is mijn chill-spot. Daarnaast heb ik uiteraard ook nog mijn slaapkamer. Maar die is voor andere dingen. :wink:

hier zijn wat pica's:
http://i499.photobucket.com/albums/rr35 ... G_0056.jpg
http://i499.photobucket.com/albums/rr35 ... G_0055.jpg
http://i499.photobucket.com/albums/rr35 ... G_0057.jpg

Binnenkort ga ik weer beginnen met schilderen, dan ga ik wat leuks maken voor in de bar. :)
d
drunkenmonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tomaat , hartelijk bedankt voor de reactie!
Vroeger had ik inderdaad ook al eens zitten denken om zoiets te kopen :wink:
Dit komt op mijn lijstje .

Pascal , vette chill plaats , jammer genoeg kan ik de woonkamer niet gebruiken van ons huis om erin te chillen omdat ouders tegen weed gebruik zijn..
Die bar maakt het zowat compleet :hearteyes:
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hier wat foto's van de zitzak.
Ook luidsprekers (voor pc en mp3) die leuk vormgegeven zijn en goed klinken zijn een aanrader! Ik heb bijvoorbeeld deze:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
pascal828 zei:
http://i499.photobucket.com/albums/rr354/pascal828/IMG_0056.jpg
http://i499.photobucket.com/albums/rr35 ... G_0055.jpg
http://i499.photobucket.com/albums/rr35 ... G_0057.jpg)
Klik om te vergroten...
Waarom mogen we op foto twee het deksel van die pot wel zien maar op foto drie niet?
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Exceptional Insight zei:
Waarom mogen we op foto twee het deksel van die pot wel zien maar op foto drie niet?
Klik om te vergroten...
Fuck, fail... Was daarmee bezig, maar is nog onafgemaakt en lijkt nog nergens op. Vandaar. :P
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#16
pascal828 zei:
Exceptional Insight zei:
Waarom mogen we op foto twee het deksel van die pot wel zien maar op foto drie niet?
Klik om te vergroten...
Fuck, fail... Was daarmee bezig, maar is nog onafgemaakt en lijkt nog nergens op. Vandaar. :P
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy:

Geniaal!

Succes nog met die pot, hij viel mij toch niet abnormaal lelijk op.. :)
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#17
drunkenmonkey zei:
Hallo ,

Ik denk heel erg veel na als ik blow, maar ik vraag me dikwijls ook af hoe dit zou zijn voor andere blowers. Wel , Iedereen heeft denk ik een eigen plaatje waar je tot jezelf kan komen ZONDER dat je wordt gestoord. Als ik thuis ben zit ik het vaakst achter de pc( deze staat niet op mijn kamer) , maar hier word ik wel vaak gestoord. Dus ik denk dat mijn plaatsje mijn kamer is.Tijdens de schoolperiode zit ik hier redelijk veel. Dit plaatsje wil ik dus Pimpen. Ik wil er beter in kunnen relaxen etc. Ik ben van plan om trippy posters te kopen.(bevordert de nachtrust zei ik tegen mama :grin: ).Vervolgens zou ik ook een koptelefoon en een nieuwe gsm voor muziek met af te spelen kopen.Ik heb 1persoonszetel staan & een groot bed.Wat kan ik volgens jullie nog meer doen om ervoor te zorgen dat ik leuke momenten zal meemaken op mijn kamer ?

En ook , hoe is jullie eigen plekje ? hoe ziet het eruit , foto's etc zijn allemaal WELKOM.

alvast bedankt
Klik om te vergroten...
Een vriendin.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Een vriendin is inderdaad een hele goede ja :P
Heb zelf geluk gehad met een eigen plekje te veroveren. Hier heb ik bergen weg gerookt inmiddels. Maar nu even minderen/stoppen eens :wink: Lijkt maar klein op de foto eigenlijk maar ja ben niet de beste met foto's maken.. Deel van woonkamer is wat je ziet. :beer:
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#19
PepTalk zei:
Tomaat zei:
Say what????? :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Waar is dat ergens? :grin: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Het is een prachtig plaatje hoor daar niet van, maar het is toch gewoon een foto van een strak blauwe lucht met vliegtuig''sporen'', vanachter een vies raam genomen?
Klik om te vergroten...

Neeneen, ik bekijk het vanuit een ander perspectief. Het moet heerlijk zijn om met dat uitzicht in de zomervakantie na een laaaaange nacht een joint te roken vlak voor je gaat slapen. Dan klokje rondslapen, met een gelijkaardig uitzicht wakker worden en rarara: een jointje roken.
Ik heb ook een outdoor-plekje dichtbij mijn huis waar ik deze zomer veel ben geweest, en het uitzicht is inderdaad niet mis, maar zeker niet gigantisch spectaculair.
Het is gewoon de combinatie van het zicht, de jointjes en de herinneringen die ervoor zorgen dat ik mij voor de rest van mijn leven dat plekje zal herinneren. Alleen daar kan ik voor 100% tot rust komen tegenwoordig.
H
HakvleesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik woon gewoon op een kamer, dus dat is ook mijn relaxhok. Het is meestal een rommelig rookhol, maar ik heb er al mijn entertainment en kan er lekker rustig spacen en slapen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."