#1
Kijk, dat is nog eens een chill-plek! ![:hearteyes:]()
PepTalk zei:Tomaat zei:Say what?????![]()
![]()
![]()
Waar is dat ergens?![]()
![]()
Het is een prachtig plaatje hoor daar niet van, maar het is toch gewoon een foto van een strak blauwe lucht met vliegtuig''sporen'', vanachter een vies raam genomen?
Intoxication zei:Voor de mensen die de foto zo 'waw' vinden van 25tolife
ooit al eens naar de lucht gekeken jullie?
Waarom mogen we op foto twee het deksel van die pot wel zien maar op foto drie niet?pascal828 zei:http://i499.photobucket.com/albums/rr354/pascal828/IMG_0056.jpg
http://i499.photobucket.com/albums/rr35 ... G_0055.jpg
http://i499.photobucket.com/albums/rr35 ... G_0057.jpg)
Fuck, fail... Was daarmee bezig, maar is nog onafgemaakt en lijkt nog nergens op. Vandaar. :PExceptional Insight zei:Waarom mogen we op foto twee het deksel van die pot wel zien maar op foto drie niet?
pascal828 zei:Fuck, fail... Was daarmee bezig, maar is nog onafgemaakt en lijkt nog nergens op. Vandaar. :PExceptional Insight zei:Waarom mogen we op foto twee het deksel van die pot wel zien maar op foto drie niet?
Een vriendin.drunkenmonkey zei:Hallo ,
Ik denk heel erg veel na als ik blow, maar ik vraag me dikwijls ook af hoe dit zou zijn voor andere blowers. Wel , Iedereen heeft denk ik een eigen plaatje waar je tot jezelf kan komen ZONDER dat je wordt gestoord. Als ik thuis ben zit ik het vaakst achter de pc( deze staat niet op mijn kamer) , maar hier word ik wel vaak gestoord. Dus ik denk dat mijn plaatsje mijn kamer is.Tijdens de schoolperiode zit ik hier redelijk veel. Dit plaatsje wil ik dus Pimpen. Ik wil er beter in kunnen relaxen etc. Ik ben van plan om trippy posters te kopen.(bevordert de nachtrust zei ik tegen mama).Vervolgens zou ik ook een koptelefoon en een nieuwe gsm voor muziek met af te spelen kopen.Ik heb 1persoonszetel staan & een groot bed.Wat kan ik volgens jullie nog meer doen om ervoor te zorgen dat ik leuke momenten zal meemaken op mijn kamer ?
En ook , hoe is jullie eigen plekje ? hoe ziet het eruit , foto's etc zijn allemaal WELKOM.
alvast bedankt

PepTalk zei:Tomaat zei:Say what?????![]()
![]()
![]()
Waar is dat ergens?![]()
![]()
Het is een prachtig plaatje hoor daar niet van, maar het is toch gewoon een foto van een strak blauwe lucht met vliegtuig''sporen'', vanachter een vies raam genomen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."