Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is je favoriete wiet soort

Wat is je favoriete wiet soort

58 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pure Afgaan, ging gemakkelijk met kweken vorig jaar en scheen best aardig bestand tegen toprot. Duurde wel een week of 2 langer dan de meeste andere soortjes. Leuke opbrengst maar extreem grote en luchtige toppen, totaal niet compact.
Buiten uiteraard.

(zegt een maat van me op msn)

En het roken ervan was echt heerlijk, de meest dromerige wiet die ik ooit gehad heb. Ook nog steeds m'n favoriet.

W.F.L. zei:
Njaaa, moeten ze het topic maar in de kweek-en-crea hoek zetten :grin:
Klik om te vergroten...

Inderdaad :grin:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oom Klaas zei:
Pure Afgaan, ging gemakkelijk met kweken vorig jaar en scheen best aardig bestand tegen toprot. Duurde wel een week of 2 langer dan de meeste andere soortjes. Leuke opbrengst maar extreem grote en luchtige toppen, totaal niet compact.
Buiten uiteraard.

(zegt een maat van me op msn)
Klik om te vergroten...

Ik geef die maat 100% gelijk.
Hij geeft precies de beschrijving die ik zou geven over afghaan, bij mij duurde ze alleen nog iets langer dan 2 weken langer dan de rest. Nu staan ze in week 4 ongeveer.

Die luchtige, maar vele, toppen en het dromerige effect zorgen ervoor dat dit mijn favoriete plant is om hasj van de maken.

Ice-o-lator :hearteyes:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vorig jaar heb ik er ook met heeeel veel plezier van gerookt :grin:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
W.F.L. zei:
Pizza Haze zei:
NYC Diesel
1 van de fruitigste soorten die ik heb gerookt. Helaas niet overal te krijgen.
Klik om te vergroten...

Gelukkig nu wel weer in de Toermalijn :grin:
Klik om te vergroten...
Daar ga ik dan zometeen kijken...
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Amnesia Haze van de Vrolijke Gaper, 1e prijs Highlife Cup - Haze Hydro.
Ik was nog nooit zo ver van de kaart van wiet geweest :openmouth:
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Damien0124 zei:
Amnesia Haze van de Vrolijke Gaper, 1e prijs Highlife Cup - Haze Hydro.
Ik was nog nooit zo ver van de kaart van wiet geweest :openmouth:
Klik om te vergroten...

ja zo'n hazejes kunne je wel eens aardig verassen :stoned:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als ik de shop geloof is het buddha cheese heerlijk zacht maar goed wietje met lekkere smaak :P
K
KapiteinPindaLid
01-01-2024, 00:00
#8
amnesia haze en silver haze
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#9
hey zijn er mensen die ervaring hebben met apotheek weed?
S
ScharrelboomLid
01-01-2024, 00:00
#10
1. White Widow
2. Silver (van fat freddy's cat!)
3. Amnesia.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Is vaak gewoon redelijke wiet naar horen zeggen.
Zijn wel soortjes geselecteerd op hun ''medicinale cannabisöiden gehaltes'', dus de high is wel iets anders.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik rook alleen wiet als ik muziek maak, dus ben eigenlijk niet echt opzoek naar een rush,meer naar concentratie en vooral naar 't gevoel dat muziek laat vloeien.

er is natuurlijk geen wietsoort die speciaal muziek goed laat klinken, maar wat k wel heb gemerkt is dat met sommige wietsoorten muziek echt beweegt, heel moeilijk uit te leggen,maar je ziet muziek dan ook,hebben mensen ervaring met dit? is er een bepaalde wietsoort die gehoor of het waarnemen van geluiden beinvloed?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Er zullen vast mensen zijn die zeggen dat bepaalde wiet soorten vooral verandering in audiovisuele waarneming zal veroorzaken. Ik denk dat het vooral te maken heeft met de set en setting.
Mede daaruit zal het effect ontstaan.

Maar voor ''jouw doeleinden'' zou ik geen medi wiet pakken.
Dit is dan juist vooral gericht op de lichamelijke (verdovende) effecten.
Ik denk dat jij meer aan de echt trippy wiet moet denken, en dan vooral puur roken!
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#14
PepTalk zei:
Er zullen vast mensen zijn die zeggen dat bepaalde wiet soorten vooral verandering in audiovisuele waarneming zal veroorzaken. Ik denk dat het vooral te maken heeft met de set en setting.
Mede daaruit zal het effect ontstaan.

Maar voor ''jouw doeleinden'' zou ik geen medi wiet pakken.
Dit is dan juist vooral gericht op de lichamelijke (verdovende) effecten.
Ik denk dat jij meer aan de echt trippy wiet moet denken, en dan vooral puur roken!
Klik om te vergroten...

schitterent, ik rook altijd (bijna) puur omdat ik nicotine niet aan kan, weet jij hier mischien antwoord op..

er komt weleens een rapper langs,en als ik later zijn opnamens beluister.. dan hoor ik alles in slowmotion, maar alleen als ik zijn opnamens beluister, en dan praat ik in mezelf ook ineens heeeeeeeeeeeeeeel slooooooooom weeeetje welllllllll, net als die gast van the that 70's show,

waarschijnlijk gewoon aan het spacen van de wiet
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Silver haze zou kunnen ja, hoewel daar al wel redelijk wat indica in zit!
Ook is silver haze zo ontiegelijk commercieel, dat je er bijna van uit kan gaan dat de silver haze uit de shop echt geen silver haze is.

Zelf een paar sativa overheersende plantjes zetten, die je dan net te vroeg oogst.
Puur roken in een bong/chillum/joint en highheid is gegarandeerd.
r
ryder11700Lid
01-01-2024, 00:00
#16
ik rook alles van skunk tot haze maar mijn all-time favorite is nog steeds Nothern Light een gemiddelde sterkte en een goede smaak. maar voor een super zilver haze mag je me ook midden in de nacht wakker maken
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Uh... Je vraag is een beetje onduidelijk?

Wil je weten hoe het komt dat je als ''Leo :stoned: ,neem ik aan dat je bedoelt?'' denkt als je die specifieke rappers zijn platen hoort?

Ik zou het niet weten, maar het klinkt alsof dat toch iets psychologisch zal zijn.

Voor ''de echte high'' van wiet heb ik trouwens 0% tabak nodig.
Zodra ik maar een klein beetje tabak in m'n joint doe, of 1 hijsje van een sigaret en ik ben meteen een stuk stoneder.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
PepTalk zei:
Ik denk dat jij meer aan de echt trippy wiet moet denken
Klik om te vergroten...

Silver haze? :P

Maar muziek word eigenlijk altijd nog veel fijner met wiet bij mij, maakt niet uit of ik stoned of high ben of welke soort het is. Maar high is een stuk fijner in combinatie met muziek. En van die wiet word ik wel fucked up op de juiste manier haha :grin:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik vind Shiva en Jack Herrer écht top! Voor de rest heb ik geen favo soortjes, ik rook alles door elkaar. Buitenwiet vind ik ook érg lekker, juist omdat het niet zo heel sterk is.
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik denk dat dat voor iedereen anders is Alcoholist.
Ik vind haze wel ontzettend lekker te roken, maar ik wordt er zo stoned van dat mijn gedachten als een sneltrein gaan.. en dat vind ik echt vervelend.
Doe mij maar gewoon Orange of White Widow ofzo, lekker rustig spacen. :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."