#1
Pure Afgaan, ging gemakkelijk met kweken vorig jaar en scheen best aardig bestand tegen toprot. Duurde wel een week of 2 langer dan de meeste andere soortjes. Leuke opbrengst maar extreem grote en luchtige toppen, totaal niet compact.
Buiten uiteraard.
(zegt een maat van me op msn)
En het roken ervan was echt heerlijk, de meest dromerige wiet die ik ooit gehad heb. Ook nog steeds m'n favoriet.
Inderdaad![:grin:]()
Buiten uiteraard.
(zegt een maat van me op msn)
En het roken ervan was echt heerlijk, de meest dromerige wiet die ik ooit gehad heb. Ook nog steeds m'n favoriet.
W.F.L. zei:Njaaa, moeten ze het topic maar in de kweek-en-crea hoek zetten![]()
Inderdaad
