#1
maar wel genoeg andere stoffen ![:)]()
Het is te zien, het is iets gezonder als je geen tabak gebruikt natuurlijk.yrevocera zei:Okee, bedankt! En zijn bongs dan even slecht als joints?
Gelukkig dat je dit even verduidelijkt.picturae zei:neen want je hebt geen vettige tabak in een bong, puur natuur
een vaporizer verhit/verdampt je thc al de andere rommel blijft zitten.
Aangezien het verdampt komen er ook geen schadelijke stoffen vrij die je wel krijgt bij verbranding.

had er zin inGelukkig dat je dit even verduidelijkt.
picturae zei:had er zin inGelukkig dat je dit even verduidelijkt.![]()
en zo kon jij mij er even op wijzen dat dit dus onnodig was![]()


Irezz zei:Roken isdat sowieso.
Handige aan vaporizer is wel dat je uitgevaporiseerde wiet nog kunt roken in 'n joint, en dat't behoorlijk aankomt even![]()
Ik denk dattie bedoelt dat je eerst je wiet in je vapo steekt, opsmoked, en dan daarna die 'uigevaporiseerde" wiet nog in een joint kan rollenLavalamp zei:Irezz zei:Roken isdat sowieso.
Handige aan vaporizer is wel dat je uitgevaporiseerde wiet nog kunt roken in 'n joint, en dat't behoorlijk aankomt even![]()
![]()
Lekker nuttige aankoop die vaporizer dan...
Zou je denken?NorthernLightBE zei:Ik denk dattie bedoelt dat je eerst je wiet in je vapo steekt, opsmoked, en dan daarna die 'uigevaporiseerde" wiet nog in een joint kan rollen
KoxBox zei:Zou je denken?NorthernLightBE zei:Ik denk dattie bedoelt dat je eerst je wiet in je vapo steekt, opsmoked, en dan daarna die 'uigevaporiseerde" wiet nog in een joint kan rollen

Als je met plantenmateriaal THC bedoeld...Lavalamp zei:Oke dan... wat IK bedoel is dat als je een Vaporizer hebt om de longen een beetje schoon te houden je het daarna toch niet nog gaat oproken om dan het plantenmateriaal toch binnen te krijgen?![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."