Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBong vs. vaporizer

Bong vs. vaporizer

39 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
maar wel genoeg andere stoffen :)
y
yrevoceraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi,
Ik overweeg een bong of een vaporizer te gaan kopen.
Ik vraag me af, welke is goedkoper? En welke is minder slecht voor je gezondheid?
Alvast bedankt :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bong is goedkoper, vaporizer is zo goed als niet slecht voor de gezondheid.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
yrevocera zei:
Okee, bedankt! En zijn bongs dan even slecht als joints?
Klik om te vergroten...
Het is te zien, het is iets gezonder als je geen tabak gebruikt natuurlijk.
p
picturaeLid
01-01-2024, 00:00
#5
neen want je hebt geen vettige tabak in een bong, puur natuur
een vaporizer verhit/verdampt je thc al de andere rommel blijft zitten.
Aangezien het verdampt komen er ook geen schadelijke stoffen vrij die je wel krijgt bij verbranding.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
picturae zei:
neen want je hebt geen vettige tabak in een bong, puur natuur
een vaporizer verhit/verdampt je thc al de andere rommel blijft zitten.
Aangezien het verdampt komen er ook geen schadelijke stoffen vrij die je wel krijgt bij verbranding.
Klik om te vergroten...
Gelukkig dat je dit even verduidelijkt. :rolleyes:
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb een pijpbong (kleine bong , eigenlijk meer een pijp maar er gaat wel water in)
bong rook ik ook afentoe , vaporizer ook.
maar toch gaat men liefde uit naar een joint, gewoon omdat het makkelijker is alsje niet aleen bent
p
picturaeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gelukkig dat je dit even verduidelijkt.
Klik om te vergroten...
had er zin in :tearsofjoy:
en zo kon jij mij er even op wijzen dat dit dus onnodig was :wink:
y
yrevoceraLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ooh, okee, dus als je uit een bong rookt is dat wel slecht voor je tanden bijvoorbeeld?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
picturae zei:
Gelukkig dat je dit even verduidelijkt.
Klik om te vergroten...
had er zin in :tearsofjoy:
en zo kon jij mij er even op wijzen dat dit dus onnodig was :wink:
Klik om te vergroten...
:grin: :beer:
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#11
Roken isdat sowieso.

Handige aan vaporizer is wel dat je uitgevaporiseerde wiet nog kunt roken in 'n joint, en dat't behoorlijk aankomt even :stoned:
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#12
Irezz zei:
Roken isdat sowieso.

Handige aan vaporizer is wel dat je uitgevaporiseerde wiet nog kunt roken in 'n joint, en dat't behoorlijk aankomt even :stoned:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

Lekker nuttige aankoop die vaporizer dan...
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#13
Lavalamp zei:
Irezz zei:
Roken isdat sowieso.

Handige aan vaporizer is wel dat je uitgevaporiseerde wiet nog kunt roken in 'n joint, en dat't behoorlijk aankomt even :stoned:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

Lekker nuttige aankoop die vaporizer dan...
Klik om te vergroten...
Ik denk dattie bedoelt dat je eerst je wiet in je vapo steekt, opsmoked, en dan daarna die 'uigevaporiseerde" wiet nog in een joint kan rollen
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
NorthernLightBE zei:
Ik denk dattie bedoelt dat je eerst je wiet in je vapo steekt, opsmoked, en dan daarna die 'uigevaporiseerde" wiet nog in een joint kan rollen
Klik om te vergroten...
Zou je denken?
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#15
KoxBox zei:
NorthernLightBE zei:
Ik denk dattie bedoelt dat je eerst je wiet in je vapo steekt, opsmoked, en dan daarna die 'uigevaporiseerde" wiet nog in een joint kan rollen
Klik om te vergroten...
Zou je denken?
Klik om te vergroten...

:)

Oke dan... wat IK bedoel is dat als je een Vaporizer hebt om de longen een beetje schoon te houden je het daarna toch niet nog gaat oproken om dan het plantenmateriaal toch binnen te krijgen? :beer:
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lavalamp zei:
Oke dan... wat IK bedoel is dat als je een Vaporizer hebt om de longen een beetje schoon te houden je het daarna toch niet nog gaat oproken om dan het plantenmateriaal toch binnen te krijgen? :beer:
Klik om te vergroten...
Als je met plantenmateriaal THC bedoeld... :stoned: :mrgreen:
h
hasjkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#17
de volcano vaporizer is toch wel de beste als je voor een verdamper zou willen gaan zelf heb ik er ook nog 1 staan doe er eigenlijk niks mee zou hem wel willen verkopen nieuw prijs zijn ze 340 euro zelf maar een maandje gebruikt moest stoppen met blowen voor me astma ma wou de wiet niet opgeven dus toen ma die volcano gekocht. ma toch ma besloten dat ik de wiet achter me laat. er zijn beteren dingen waar k me geld aan kan spenderen dus als iemand intresse heeft in een 2 de handse volcano vaporizer pm me maar dan wisselen we even msn uit ofzoiets.
H
HightimeszLid
01-01-2024, 00:00
#18
vaporizer :)
bong :smoke:
joint :stoned: :hearteyes:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Joint :)
Vapo :grin:
Bong :hearteyes:

Grootste nadeel van een vaporizer vind ik uiteraard de prijs, en het schoonmaken.
y
yrevoceraLid
01-01-2024, 00:00
#20
Okee, bedankt! En zijn bongs dan even slecht als joints?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."