Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbelachelijk..

belachelijk..

102 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
i
ikgebruikniksLid
01-01-2024, 00:00
#1
ja omdat jullie grote bek hebben kom me dan slaan want ik zweer het je ik sla terug hoe groot je ook bent en ik stop niet tot de politie er is om me tegen te houden
i
ikgebruikniksLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik vind het belachelijk dat wiet ongeaccepteerd is in de samenleving, Sommige mensen zien mensen die blowen aan voor junks, terwijl het zgn normaal is dat een kind van 13 drinkt :beer: .
en ten slotte zijn de risico's van alcohol groter als die van cannabis..

maar goed hier zal 99% het mee eens zijn, kan iemand mij uitleggen waarom het nog steeds zo is dat wiet niet geaccepteerd is, en alcohol,nicotine en caffeïne wel.. :cry:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wietgebruik is redelijk geaccepteerd in onze huidige samenleving, niet? Althans, in Nederland wordt er niet zo moeilijk over gedaan. In België ligt het wat gevoeliger, heb ik begrepen.

Overigens zouden adolescenten niet moeten blowen of drinken, mijns inziens. Maar er zijn zo veel dingen slecht voor de ontwikkeling.

Overigens heb ik één persoon letterlijk schizofreen zien worden van het blowen, en een vriend van me zat op het randje. Die is nu een jaar gestopt, maar nog altijd niet helemaal de oude.

Het wordt eerder onderschat dan overschat, aangezien alle "stoere" 13-jarige jongetjes het tegenwoordig al doen.

Olle
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb schijt, ik loop gewoon met mijn jointje over de markt en door de stad, ga lekker in de trein een joint zitten draaien, als ik zie dat een of ander burgerlijk persoon mij vies aan zit te kijken omdat ik aan het blowen ben lach ik gewoon en neem ik nog een dikke hijs...
T
TiggLid
01-01-2024, 00:00
#5
Alcohol, nicotine en cafeïne worden niet als drugs gezien door veel mensen. Dit komt omdat deze al eeuwen worden gebruikt en omdat ze gewoon legaal zijn.

Wiet is volgens mij nog niet echt lang populair. Het gedoogbeleid in Nederland is pas in 1970 begonnen. En sindsdien heb ik het idee dat het gebruik van wiet wel langzaamaan meer geaccepteerd wordt.

Een nieuwe volgende stap zal de legalisering van de verkoop, bezit en kweek zijn (evt kweek gereguleerd en/of alleen met vergunning). Dit betekent dat de overheid het gebruik van deze drug ook toestaat, waardoor de negatieve kijk die een deel van het volg nog heeft ook sneller zal vervagen.
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ik vind juist dat wel gaat in deze samenleving heb vaak gesprekken met vreemden mensen bvb in de stad aleen maar omdat ik stoned ben maakt de werled wat gezelliger
ouders vinden het ook goed al vinden ze het wel zone
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hellraiser_[NL] zei:
ik vind juist dat wel gaat in deze samenleving heb vaak gesprekken met vreemden mensen bvb in de stad aleen maar omdat ik stoned ben maakt de werled wat gezelliger
ouders vinden het ook goed al vinden ze het wel zone
Klik om te vergroten...
ben je stoned of heb je reuma?
i
ikgebruikniksLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hellraiser_[NL] zei:
ik vind juist dat wel gaat in deze samenleving heb vaak gesprekken met vreemden mensen bvb in de stad aleen maar omdat ik stoned ben maakt de werled wat gezelliger
ouders vinden het ook goed al vinden ze het wel zone
Klik om te vergroten...

chille ouders hoor :mrgreen: lucky you..
mijn ouders zijn fel tegen, ik heb zelf nu 400 gram thuis liggen maar me moeder zei als ik het vind gooi ik het weg :rolleyes:

sinds dien ligt het bij me beste vriend thuis alleen ik heb zo het gevoel dat het opgerookt wordt :P

ps.. doe je vaak een blow?
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#9
Stoere man, die ikgebruikniks :(
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#10
De topictitel komt wel overeen met de OP..
i
ikgebruikniksLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dubz zei:
Stoere man, die ikgebruikniks :(
Klik om te vergroten...
zoek jij ook ruzie moet je adres hebbe dan pik
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#12
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#13
ikgebruikniks zei:
Dubz zei:
Stoere man, die ikgebruikniks :(
Klik om te vergroten...
zoek jij ook ruzie moet je adres hebbe dan pik
Klik om te vergroten...
Pas maar op dat je moeder niet ziet wat je allemaal typt op een grote-mensen-forum.

Dadelijk krijg je geen zakgeld meer.
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#14
ikgebruikniks zei:
Dubz zei:
Stoere man, die ikgebruikniks :(
Klik om te vergroten...
zoek jij ook ruzie moet je adres hebbe dan pik
Klik om te vergroten...

Ik kick je ass met 2 vingers in me neus! PUSSEHHH
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#15
nou jongens geef elkaar een hand...... zand er over


ontopic: als onze generatie (er van uit gaande dat iedereen nog tussen de 16 en 25 is) ouder is en kinderen heeft in deze zelfde leeftijd zal het wel geaccepteerd zijn lijkt me
i
ikgebruikniksLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dubz zei:
ikgebruikniks zei:
Dubz zei:
Stoere man, die ikgebruikniks :(
Klik om te vergroten...
zoek jij ook ruzie moet je adres hebbe dan pik
Klik om te vergroten...
Pas maar op dat je moeder niet ziet wat je allemaal typt op een grote-mensen-forum.

Dadelijk krijg je geen zakgeld meer.
Klik om te vergroten...
laat me niet lachen vriend, me ouders zijn niet eens me echte ouders,
don't speak if you don't know :rolleyes:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#17
Tegen funky_skunk_junky zou ik niet zo durven praten, zij heeft immers een struisvogel gegeten..
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#18
En ik die dacht dat je je ging verontschuldigen voor je belachelijk gedrag in dit topic...

:(
i
ikgebruikniksLid
01-01-2024, 00:00
#19
KoxBox zei:
En ik die dacht dat je je ging verontschuldigen voor je belachelijk gedrag in dit topic...

:(
Klik om te vergroten...
jullie moete gewoon leren niet zo grote bek te hebben tege mij :wave:
want in het echt zou je niet zo tege me praten :rolleyes:
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#20
Haha, ik zie nu pas dit topic, maar deze mag ingelijst worden. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."