Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspijnlijke keel

pijnlijke keel

16 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
e
edblok2Lid
01-01-2024, 00:00
#1
hasj is veel lekkerder, probeer dat eens. Is ook ietsie beter voor je omdat er meer cannabidiol in zit, wat in theorie beschermt tegen het krijgen van een psychose.
P
PoikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo iedereen
Ik heb last van mijn keel als ik blow, maar met roken heb ik geen problemen.
Weet iemand misschien waar dit aan kan liggen en wat voor wiet ik dan wel kan gebruiken?
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gebruik strepsils!
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je inhaleert te diep?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Aalpoepert zei:
Gebruik strepsils!
Klik om te vergroten...

Iedere keer een strepsil bij je joint lijkt me nu ook niet echt geweldig.
Gebruik een keer andere wiet, doe er minder tabak bij of rook het puur.

En hoeveel rook je?
P
Pizza HazeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rook je misschien bewerkte wiet? Normaal kan ik prima wiet roken als ik wat last heb van m'n keel. juist verzachtend :tongueout:
Maar ook weleens belgische brol gehad waarvan je het flink ging voelen in je keel :angry:
S
StroopwafelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb ook altijd zo'n ontzettend pijnlijke keel. Maar dat komt pas na het blowen, dan wordt me keel zo gortdroog dat ik elke keer als ik slik een hoop steken voel.

Drink wat cola en het is weg...
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat is een vrij bekend bij effect van wiet, een hele droge mond&keel.
Komt door het biologische effect, niet door het roken.

En ik zie dat je nieuw bent, let even op de datums van de topics waarin je post.
Deze is namelijk al een half jaar oud.
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik neem altijd gewoon een anderhalve literfles mee gevuld met water als ik naar de stad ga. Werkt goed en mijn vrienden vinden 't ook wel fijn.

Ik snap dat dit een topic is van een paar maanden oud maar neem gewoon een fles met drinken mee, niet zo moeilijk doen :rock:.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
Die tip wilde ik ook geven, en iets meer tabak in je joint gooien.
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
of shag ipv peuk
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dan heb je ook nog light shag, ik persoonlijk hou er niet meer zo van maar het is minder zwaar en je proeft je wiet ook beter.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#13
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#14
zet er thee van :wink:
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#15
Meer blowen. Andere verhoudingen van wiet/tabak proberen. Andere tabak. Droge wiet roken.
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik hijs altijd wat valse lucht mee :) , ik rook niet normaal en bij mij is de rook gewoon te warm als ik gewoon hijs.
d
doe de duifLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kan je dit ook voor hebben met hasj?
Heb ik zwaar last van als ik wiet rook maar lang geleden eens wat hasj gerookt en kan me niet herinneren dat ik er last van had.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."