#1
mattskovic zei:sorry to break your bubble maar Pink is gesloten volgens mij
klopt, voor een jaar had ik begrepen, er lag 250 kilo wiet dacht ik, maar daar zal nog wel een kilotje of 80 af gaan aan verpakkinsmateriaal
ik zou voor de amnesia gaan, is mijn persoonlijke favoriet

high times *white widdow of haze!
ik hoop dat jullie er wat aan hebben! Peace mense!