Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste keer eindhoven, op zoek naar goede weed!

eerste keer eindhoven, op zoek naar goede weed!

42 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
mattskovic zei:
sorry to break your bubble maar Pink is gesloten volgens mij
Klik om te vergroten...

klopt, voor een jaar had ik begrepen, er lag 250 kilo wiet dacht ik, maar daar zal nog wel een kilotje of 80 af gaan aan verpakkinsmateriaal

ik zou voor de amnesia gaan, is mijn persoonlijke favoriet
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als ik in Eindhoven kom passeer ik altijd de SNOOKER. Ligt wat uit de richting van andere shops geloof ik, niet ver van PSV stadion

Aanraders: Edelweiss en Amnesia.
F
FlexiioLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zou iemand mij kunnen vertellen of er nog shops open zijn in eindhoven en of deze goeie wiet verkopen. Ik ben namenlijk ook een belg en ben een uitstapje aan het plannen :grin:
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#4
IK vandaag ook weer een kijkje nemen in eindhoven en bracht 2 g snow white mee uit de apotheker .

@snuifdoos : Edelweise was vroeger m'n favortiet en tegenwoordig is dat amnesia ! GOEDE smaak heb je zeg :wink: (Een weetje over mezelf : OP edelweise ging ik de eerste (en enige) keer vreemd :tongueout:)
T
TimTumLid
01-01-2024, 00:00
#5
grasshopper en snooker!

casablanca niet aan te raden.. alleen al hoe die shop eruit ziet is al verschrikkelijk
t
tidolfLid
01-01-2024, 00:00
#6
wie weet welke wiet goed is bij de sindbad??? :confused:
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#7
BlackRobBlunt zei:
Casablanca is zo slecht nog niet, je moet alleen zorgen dat je de goeie wiet meekrijgt. :P
Klik om te vergroten...
Ziet er wel slecht uit hoor die tent. Maar wiet is wel redelijk goedkoop nog. Ik ben er nu al even niet meer geweest, de laatste keer vond ik de wiet niet zo lekker en goed. Andere keren heb ik wel redelijke goede gehad, welke neem jij dan?
x
x_VorteX_xLid
01-01-2024, 00:00
#8
Toermalijn, en GrassCompany in TIlburg zijn ook heel goede Shops :stoned:
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#9
x_VorteX_x zei:
Toermalijn, en GrassCompany in TIlburg zijn ook heel goede Shops :stoned:
Klik om te vergroten...
Zeker, bij the Grass company kun je ook goed eten en bij de toermalijn kreeg ik toen ik er nog vaak kwam altijd veel meer dan bij shops uit Eindhoven.

Bij the Wall was gister nog een schietpartijtje voor de deur. Vanuit een rijdende auto werd iemand op een scooter raakgeschoten in zijn been (best knap toch, raak schieten vanuit een rijdende auto).
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#10
hey flexiio ,

er zijn zeker nog shops open in eindhoven , Enkel 'the new wave" & "the pink" zijn gesloten...
overige shops zijn nog : : de bakkerij/ hightimes / sibad / meetpoint / indian / casablanca / the wall (inclusief strippaal:tongueout:) / highlander /eurogarden / ...
Zelf ga ik meestal bij de bakkerij of high imes

voor meer info PM je me maar , ik kan je alles vertellen over 'shoppen als belg in eindhoven'

peace
g
ganjaboyLid
01-01-2024, 00:00
#11
In september 2008 ben ik op doortocht richting Nijmegen ook in Eindhoven gepasseerd. Ben naar het stadion van PSV gaan kijken en vervolgens op een steenworp daarvan de Snooker binnengestapt. Heb er een kleine stash ingeslaan, kreeg ook meer dan 5 gr mee. Ik kocht edelweis (aanrader!), silver pearl (ook wel lekker) en maroc hasj (was best wel straf :hearteyes: ).
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#12
x_VorteX_x zei:
Toermalijn, en GrassCompany in TIlburg zijn ook heel goede Shops :stoned:
Klik om te vergroten...

klopt, zit ik vaak, africa in tilburg gaat ook wel, maar die zit dicht bij mijn kroeg, ik zit iedere week wel in eindhoven in de shop, altijd eerst naar de grasshopper voor de hash, en dan naar de bakkerij voor de gezelligheid
s
smokerfromheavenLid
01-01-2024, 00:00
#13
De grasshopper in eindhoven is op de gewoon open nog elke dag
tot 1:00 uur snachts dus geen probleem om er te geraken
:stoned:
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#14
de grashopper is een best dure shop , en van kwaliteit doet deze niet onder voor de apotheker of dergelijke. Wss is de grasshopper duur omdat deze dicht bij het centrum ligt!
L
LapzwansLid
01-01-2024, 00:00
#15
Haal zeker White Widow van de High Times, ligt wel iets buite het centrum (vlakbij de Indian), en je betaalt wel 40½ euro voor 5 gram maar die is WIT en echt lekker, echt waar de witste thc-besprenkeldste wiet die ik gehad heb komt daar vandaan, en ik kwam eerst altijd een paar keer per week in verschillende shops in eindhoven en heb veel verschillende wiet van de shops gehad maar die is altyd het beste, echt een aanrader voor iedereen die in eindhove wiet haalt!! Ze hebbe me nog nooit teleurgesteld :grin: :stoned:
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#16
en ze zijn altijd super vriendelijk!
Vorige keer zij ik , doe mij die thai maar , zei die dame achter de kassa "niet doen jonge , dit is niet zo'n sterke wiet !"
lekker eerlijk!
t
tommLid
01-01-2024, 00:00
#17
Beste mensen, ik ben zelf een blower die van n goede weed houdt die niet zo chemisch smaakt, maar waar je toch goed stoned van word.. er zijn een paar shops in eindhoven die wel echt goed zijn wat dat betreft. De beste: EuroGarden *ga dan voor Shiva, K2, Amnesia haze :stoned: bakkerij *dan bio, powerplant of Haze :rock: high times *white widdow of haze! :smoke: ik hoop dat jullie er wat aan hebben! Peace mense!
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#18
Waarom vetgedrukt ? is jou post extra speciaal ? :wink:

peace
n
nunkieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wie is toch dat blonde grietje, dat vaak aan het poolen is in de Wall?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vraag het aan d´r wanneer ze aant poolen is??

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."