Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste keer eindhoven, op zoek naar goede weed!

eerste keer eindhoven, op zoek naar goede weed!

42 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#1
yep, ze gaan alles erger maken, hier ook, je geraakt gemakkelijker aan coke of speed, dan aan gewone of goede weed, resultaat, was bijn 6 maand minimum 5 dagen op 7 aan de speed, is nu wel verleden tijd, zou nooit nog een lijntje speed willen, gewoon zo 'n rotzooi
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi, ik ga vrijdag voor de eerste keer tot eindhoven, ik ben belg, en ging altijd naar roosendaal, nu dat ze (echt) maar 5 gr meer verkopen ben ik verplicht naar ergens anders uit te wijken, heb breda gedaan verleden week, maar vond het toch niet zo een goede weed voor wat ik betaalde. Ik heb wat op deze forum gezocht en op google, voor goede coffeeshops te vinden, maar ik twijfel toch tussen een paar coffee's, ik heb al 3 coffeeshops die ik zeker ga bezoeken, the wall is naar het schijnt een van de betere coffeeshops, eurogarden en the pink heb ik ook veel goeds over gehoord...
kan iemand mij ook zeggen welke weedje heel goed is voor kwaliteit/prijs


ps: sorry voor mijn slecht nederlands, ik woon in het frans gedeelte van belgïe
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#3
sorry to break your bubble maar Pink is gesloten volgens mij
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja, klopt. Dit zag ik op tv. Pink is dicht. En er gaan er nog meer dicht. Zo verschrikkelijk dom om die coffeeshops te sluiten. In terneuzen (geloof ik) wordt je nu op straat aangesproken door 15jarige jongens die zakken van 10gram amnesia aan je willen verkopen. Zag ik bij undercover iets op zembla ofzo :P

Echt hele domme zet als ze het door gaan zetten.
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#5
inderdaad een heel dome zet ze willen alles uit het criminele circuit maar als ze de CS gaan iligalizere komt er juist meer volk (dat blowd) tussen de crimineeltjes en drugsrunners en waarschijnlijk ook bij andere soorten drugs...

MIJN STAND PUNT KEAP THE SHOPA'S OPEN !!!!


MAttskovic :stoned:
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#6
hey , ik ben ook ene belg en shop in eindhoven.ik ga zelf altijd bij new wave omdat ze er goede wiet verkopen voor een mooi prijsje! jammer genoeg is the new wave op het moment gesloten.
Daarom kan ik je aanraden om high times te bezoeken. Deze shop ligt dicht tegen de snelweg en is dus makkelijk te bereiken. Het is ook een goede shop met meer onbekende maar sterke soorten!

greats
j
juulekeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pink en New Wave zijn inderdaad dicht.

Je kan denk ik dan het beste naar sinbad gaan ofzo,
Of Begijntje op het stratum in de stad.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eurogarden, grasshopper, sinbad, casablanca, the wall en high times zijn allemaal wel oke.

Maar tis geen new wave. :(
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Al die Belgen in onze shops, schiet niet op.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#10
Deranged zei:
Al die Belgen in onze shops, schiet niet op.
Klik om te vergroten...

Ik vindt t wel gezellig, vrolijk volk vaak :)

Maar laat ze inderdaad hun eigen shops maar eens voor elkaar fixen. :grin: Kan ik een keertje bij hun drugstoerist komen spelen.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja, dat is in veel plekken ook 1 van de redenen om de shops te sluiten. Omdat er o.a veel belgen komen halen. No offence naar de belgen hier :P Jullie kunnen er ook niks aan doen dat nederland zo geweldig is natuurlijk :wink:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#12
Waarom heb ik de Indian nog niet horen vallen ?

Een van de beste shops waar ik ooit geweest ben, en die is nog open, ben er vanmiddag nog geweest :sunglasses:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#13
Spor zei:
Waarom heb ik de Indian nog niet horen vallen ?

Een van de beste shops waar ik ooit geweest ben, en die is nog open, ben er vanmiddag nog geweest :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Ben er nog nooit geweest tbh... waar zit die?
m
magicwassoLid
01-01-2024, 00:00
#14
BlackRobBlunt zei:
Ben er nog nooit geweest tbh... waar zit die?
Klik om te vergroten...

Karel de Grotelaan 345, bij de rotonde in de buurt. Maar terug naar dat pink en new wave gesprek, ja idd sonde, maar heb gelezen dat new wave voor 3 maadnen dicht gaat en de pink voor een jaar (bron www.ed.nl/regio/eindhovenstad/4022099/E ... in-cel.ece). En de reden is dat de pink 250 kilo softdrugs had (wat echt fucking veel is, maar verbaasme niet want daar verkochten ze echt veel) en de new wave 15 kilo, en de regel is (zo als veel al weten denk ik) half kilo max, wat echt belagelijk is!!!! dat is juist wat een goede coffeeshop pero uur verkoopt. Tja ik blow niet meer dus veel last zal ik niet hebben maar wel zonde want zat graag te schaken in de pink.

groetjes
wasso
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#15
magicwasso zei:
BlackRobBlunt zei:
Ben er nog nooit geweest tbh... waar zit die?
Klik om te vergroten...

Karel de Grotelaan 345, bij de rotonde in de buurt. Maar terug naar dat pink en new wave gesprek, ja idd sonde, maar heb gelezen dat new wave voor 3 maadnen dicht gaat en de pink voor een jaar (bron http://www.ed.nl/regio/eindhovenstad/40 ... in-cel.ece). En de reden is dat de pink 250 kilo softdrugs had (wat echt fucking veel is, maar verbaasme niet want daar verkochten ze echt veel) en de new wave 15 kilo, en de regel is (zo als veel al weten denk ik) half kilo max, wat echt belagelijk is!!!! dat is juist wat een goede coffeeshop pero uur verkoopt. Tja ik blow niet meer dus veel last zal ik niet hebben maar wel zonde want zat graag te schaken in de pink.

groetjes
wasso
Klik om te vergroten...
Kijk uit, bij de Pink is ongeveer 100 kilo minder gevonden, poltie heeft het aangepast. Bij de New wave is 27 kilo in totaal gevonden, dus die is een half jaar dicht!!! On topic: grasshopper de santa maria vind ik hele fijne wiet :stoned:
m
magicwassoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bartyo zei:
Kijk uit, bij de Pink is ongeveer 100 kilo minder gevonden, poltie heeft het aangepast. Bij de New wave is 27 kilo in totaal gevonden, dus die is een half jaar dicht!!! On topic: grasshopper de santa maria vind ik hele fijne wiet :stoned:
Klik om te vergroten...

o kijk dat is mooi betekend dat de pink ook minder lang dicht zal zijn. :)
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#17
magicwasso zei:
Bartyo zei:
Kijk uit, bij de Pink is ongeveer 100 kilo minder gevonden, poltie heeft het aangepast. Bij de New wave is 27 kilo in totaal gevonden, dus die is een half jaar dicht!!! On topic: grasshopper de santa maria vind ik hele fijne wiet :stoned:
Klik om te vergroten...

o kijk dat is mooi betekend dat de pink ook minder lang dicht zal zijn. :)
Klik om te vergroten...
Nee, helaas.. Het is flink minder maar nog steeds genoeg om de Pink voor een jaar dicht te houden :(
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#18
BlackRobBlunt zei:
Spor zei:
Waarom heb ik de Indian nog niet horen vallen ?

Een van de beste shops waar ik ooit geweest ben, en die is nog open, ben er vanmiddag nog geweest :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Ben er nog nooit geweest tbh... waar zit die?
Klik om te vergroten...

Karel de grotelaan... Naast de Lidl en domino pizza's. 5 min loopafstand voor zeker 5 scholen :grin:

www.indian.nu

Echt een aanrader als je het mij vraagt, chillste shop die ik ken. Qua prijzen kan ik het niet echt zeggen, kocht daar altijd "gruis" 4 gr voor 20 euro... Maar was goed spul, gewoon allemaal kleine topjes, ik vond het niet echt "gruis". Maar tegenwoordig koop ik gelukkig weer niet meer bij de shop
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#19
ben ondertussen vrijdag geweest, alleen eurogarden open, rest heb ik niet gevonden, begijntje toe new wave ook.. had geen gps en blijkbaar zijn vele coffee's buiten t'centrum.. ben zaterdag terug gegaan met vriend, maar ik had gewoon mijn id kaart niet mee. Mocht nergens binnen, wat een stomme regel, ben 23 maar zie er bijna 30 uit,heb alleen bij de aphoteker binnen gekund lol, weed is nog redelijk.. volgende keer id kaart gewoon niet vergeten
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#20
BlackRobBlunt zei:
Eurogarden, grasshopper, sinbad, casablanca, the wall en high times zijn allemaal wel oke.

Maar tis geen new wave. :(
Klik om te vergroten...
Cool ook wel.
Beste wiet vind ik super silver haze, mexican haze of amnesia haze van the Wall.
Dan moet je de trein naar beukenlaan nemen en dan is het 5 minuten lopen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."