Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgenaaid!

genaaid!

34 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#1
...of ga met een stel vrienden waarvan een 18 of ouder is een keertje shoppen in die stad...
en sla wat in.
j
jason-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb van een dealer 50 gram hasj gekocht voor 150 euro ik dacht redelijke prijs ik zij laat me er dan een proeven kijken of hij goed is hij zij oke en opeens werd hij gebelt en hij was toen klaar met bellen en zij wacht ff hier 5min ik ben zo trug ik dacht oke ik wacht wel opeens komt hij trug en zij hier proef maar en gaf mee een brokje genoeg voor 1 jointje ik draaide me jointje lekker ik rookte hem op en ik dacht toen ik heb nog nooit zulke goeie hasj op dus toen ik dacht is het deze hasj die koop ik gelijk dus ik kocht die hasj en ik wou toen nog een jointje roken ik pak een beetje hasj KEI HARD net zo hard als een steen kon ik niet verkruimelen me nagels braken en aansteker erbij duurden veel te lang er kwam bijna niks af maar uitijndelijk had ik gedraaid een dikken veel hasj erin ik ging rokken ik voelde NIKS en rookte er nog een BIJNA PUUR MET HASJ ik voelde weer niks en verder heb ik die dealer nooit meer gezien ik weet wat ik fout heb gedaan maar hier heb ik ook een van geleerd.

maar ik weet ook 100% zeker dat het wel hasj was.
kan iemand mij misschien vertellen wat voor troep hasj dat was?

Alvast bedankt voor de reacties :grin: :wink:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#3
versneden hasj en daarna weer geperst?

hasj met 1% thc gehalte?
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Haha, leer je contacten eerst beter kennen voor je zo'n hoeveelheden koopt. Je zou ervan verstelt staan hoeveel manieren er zijn om onwetende blowers in het zak te zetten, en het is dan ook nog eens makkelijk.
Zo was er ooit eens een vriend van me die met een zakje knipafval terugkwam. Hoe dom kun je zijn?

Wat hebben we geleerd vandaag?
Koop niet zomaar iets, bekijk het altijd grondig. Houd altijd je aansteker bij zo'n blok hasj, kijk naar de manier hoe het brand, hoe de textuur is, of het wel hasj is en de geur. Na een tijd kan je de verschillende soorten/kwaliteit wel bepalen als je verschillende eigenschappen van de hasj die je ooit hebt gehad bijhoud.
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#5
3 euro per gram. Had je even verder nagedacht kon je het al wel raden ..
j
jason-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ik weet wat ik heb fout gedaan echt dom maar ik woon in nederland ik ben 17 jaar en de coffeshop is 10km bij me vandaan ik woon nammelijk in een dorp en ik ken wel mensen die voor me naar de shop kunnen gaan maar dat is nooit te vertrouwen ze halen bijna altijd wat eruit en mensen die dat mischien niet doen zijn niet altijd aanwezig :cry: :cry:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Conclusie, ga gewoon lekker bier drinken en laat wiet over aan de mensen die verantwoordelijk genoeg zijn :tearsofjoy:
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#8
jason- zei:
ik weet wat ik heb fout gedaan echt dom maar ik woon in nederland ik ben 17 jaar en de coffeshop is 10km bij me vandaan ik woon nammelijk in een dorp en ik ken wel mensen die voor me naar de shop kunnen gaan maar dat is nooit te vertrouwen ze halen bijna altijd wat eruit en mensen die dat mischien niet doen zijn niet altijd aanwezig :cry: :cry:
Klik om te vergroten...
10 km is toch niet zover, ik denk dat ik elke dag wel 15 km fiets. Maar ik doe ook praktisch alles met de fiets. Zo veel leuker als met de auto/trein/bus
En waarom zeg je dat je een vrouw hebt in je andere topic, je bent ng maar 17. Wacht gewoon nog een jaartje met blowen, er staat niet voor niets een leeftijdsgrens op coffeeshops...
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#9
ilyas zei:
Wat hebben we geleerd vandaag?
Koop niet zomaar iets, bekijk het altijd grondig. Houd altijd je aansteker bij zo'n blok hasj, kijk naar de manier hoe het brand, hoe de textuur is, of het wel hasj is en de geur.
Klik om te vergroten...

en let er vooral op of de olie begint te pruttelen na een tijdje. Als dat het geval is mag je bijna zeker zijn dat je goeie hasj hebt!
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#10
zo zie je maar dat je toch altijd goed moet opletten van wie of wat je koopt.
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#11
IZ420 zei:
Een vriend van mij heeft ooit 10 euro aan shit uitgegeven.
Maar toen hij zijn joint wou rollen kwam hij er achter dat het echte shit was!
Klik om te vergroten...

dan ben je gewoon dom.....
I
IZ420Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Een andere vriend van mij heeft ooit een brokje shit weggegooid omdat hij dacht dat het modder was. (Het was wel de eerste keer dat hij het zag.)

Ik hou van mijn stomme vrienden x')
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#13
jason- zei:
kan iemand mij misschien vertellen wat voor troep hasj dat was?
Klik om te vergroten...
Waarom zou je willen weten wat die troep was ? koop gewoon fatsoenlijke, en loos deze zooi. wie weet heb je wel een stuk harde mest gerookt ofzo.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#14
een bijna pure hashjoint is zowiezo zonde, dan klop je 3 kwart half verbrand af in de asbak...
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#15
hmmm
zo'n bericht was laatst op de radio :tearsofjoy:
een man dacht cheap flink wat hasj te hebben gescoord! (voor 200 euro een x gram )
de popo had hem gespot maar de drugshond reageerde niet ....
hij had namelijk voor 200 ballen aan HERFSTBLADEREN gekocht
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#16
Winehouse zei:
hmmm
zo'n bericht was laatst op de radio :tearsofjoy:
een man dacht cheap flink wat hasj te hebben gescoord! (voor 200 euro een x gram )
de popo had hem gespot maar de drugshond reageerde niet ....
hij had namelijk voor 200 ballen aan HERFSTBLADEREN gekocht
Klik om te vergroten...
(daarbij was hij wel in het bezit van een gram hasj, de knurft :P )
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#17
ilyas zei:
10 km is toch niet zover, ik denk dat ik elke dag wel 15 km fiets. Maar ik doe ook praktisch alles met de fiets. Zo veel leuker als met de auto/trein/bus
En waarom zeg je dat je een vrouw hebt in je andere topic, je bent ng maar 17. Wacht gewoon nog een jaartje met blowen, er staat niet voor niets een leeftijdsgrens op coffeeshops...
Klik om te vergroten...

dit dus :smoke:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
sjaak herremans zei:
ilyas zei:
10 km is toch niet zover, ik denk dat ik elke dag wel 15 km fiets. Maar ik doe ook praktisch alles met de fiets. Zo veel leuker als met de auto/trein/bus
En waarom zeg je dat je een vrouw hebt in je andere topic, je bent ng maar 17. Wacht gewoon nog een jaartje met blowen, er staat niet voor niets een leeftijdsgrens op coffeeshops...
Klik om te vergroten...

dit dus :smoke:
Klik om te vergroten...

Dit dus ook :P
Voordat ik te lui werd voor m'n fiets fietste ik dagelijks 30 km.
15 heen en 15 terug, :rock:
s
skunk-masterLid
01-01-2024, 00:00
#19
had je ook in de shop kunnen kopen ongeveer 3 euro kost een grammetje marok
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja das dan meestal van die veel te harde, niet lekker smakende kuthasj..
Als je hasj haalt haal dan fatsoenlijke..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."