Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey ik vroeg me af wat jullie mensjes de beste wiet vinden, en waarom? - bepaalde effecten ervan - hoe lang blijft het actief etc.."
"Een über numer is: "gedoogbeleid" van Baas b. In het begin wordt er wel teveel 'space' gezegd maar de rest is gwn chill"
"Als je nou gaat met vrienden (die er wel verstand van hebben) kun je ook niet zulke fouten maken. Zoiezo is 150 euro in een keer bij een onbekende dealer niet erg verstandig.. succes de volgende keer"
"Ik heb ook wel eens een EHBO- shot gezien (door vrienden). Dan doe je net als reanimatie (behalve het mond-op-mond gedeelte) zodat de rook van de joint dieper reikt in je longen, en dus merk je meer van het effect."