Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgenaaid!

genaaid!

34 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#1
jason- zei:
de coffeshop is 10km bij me vandaan ik woon nammelijk in een dorp en ik ken wel mensen die voor me naar de shop kunnen gaan maar dat is nooit te vertrouwen
Klik om te vergroten...
Haha, hoezo blowers zijn lui :grin: .
A
AgustinLid
01-01-2024, 00:00
#2
jason- zei:
ik heb van een dealer 50 gram hasj gekocht voor 150 euro ik dacht redelijke prijs ik zij laat me er dan een proeven kijken of hij goed is hij zij oke en opeens werd hij gebelt en hij was toen klaar met bellen en zij wacht ff hier 5min ik ben zo trug ik dacht oke ik wacht wel opeens komt hij trug en zij hier proef maar en gaf mee een brokje genoeg voor 1 jointje ik draaide me jointje lekker ik rookte hem op en ik dacht toen ik heb nog nooit zulke goeie hasj op dus toen ik dacht is het deze hasj die koop ik gelijk dus ik kocht die hasj en ik wou toen nog een jointje roken ik pak een beetje hasj KEI HARD net zo hard als een steen kon ik niet verkruimelen me nagels braken en aansteker erbij duurden veel te lang er kwam bijna niks af maar uitijndelijk had ik gedraaid een dikken veel hasj erin ik ging rokken ik voelde NIKS en rookte er nog een BIJNA PUUR MET HASJ ik voelde weer niks en verder heb ik die dealer nooit meer gezien ik weet wat ik fout heb gedaan maar hier heb ik ook een van geleerd.

maar ik weet ook 100% zeker dat het wel hasj was.
kan iemand mij misschien vertellen wat voor troep hasj dat was?

Alvast bedankt voor de reacties :grin: :wink:
Klik om te vergroten...

Punten en komma's, goed genaaide man.
L
Lord HerbalLid
01-01-2024, 00:00
#3
[quote="Agustin]
Punten en komma's, goed genaaide man.[/quote]

kommaneuker. XD.

Maar, je. hebt, wel. gelijk;
A
AgustinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lord Herbal zei:
[
Klik om te vergroten...

Bek houwe, wijsneus. :openmouth:
T
The Space CowboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ken iemand die ooit 500 euro heeft uitgegeven aan een grote zak gedroogde andijvie, met bovenop iets van 5 gram wiet voor de geur op een festival.
Da's ook kut.
G
GraigVainLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tja, heel veel illegale wiet en hasj is fucking troep. Als je zoiets hebt, wat waarschijnlijk zo is, ben je genaait. Dat laten ze groeien voor de verkoop, niet voor de kwaliteit.. Als het maar zo goedkoop mogelijk te maken is.. En ja, dan kan je wel 10 gram gaan roken zonder er iets van te voelen.
M
Mehmet189Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Nou ben vandaag genaaid had al eerder van deze dealer gekocht 5 x ofz altijd goeie shit vorige x had hij ook goeie marokaanse hasj gegeven soms draait ie er ook 1 of 2 voor me dus had vandaag gekocht van hem had hij in een sigaretten pakje die hasj zakje en die 2 jointjes gedaan en gingen we er vandoor ik keek er niet in omdat ik hem vetrouw en het een drukke plek was ( Amsterdam centraal station ) dus later ik kijk hij heefd in dat zakje een stukje hout van een boom gedaan en later toen ik met me vrienden was gingen we het testen die jointjes en het smaakte na thee en we maakte ze open in de ene zat thee kruiden de andere gewoon alleen tabak
En daarna we appte hem en hij reageerde pas in de avond met dit He? Wat? Die shit was niet voor jou bedoeld ik heb je verkeerde shit gegeven. Dit was bedoeld voor een andere klant hij mag niet roken van mij weetje En als je volgende week komt krijg je 2x dikkere zak hasj of wiet maar weet niet of ie het zei omdat ik hem Door had en om er onder uit te komen of of het echt de vekeerde shit was nou dit was mij genaaide ervaring
J
JixxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lol, hij mag dus niks roken van zijn dealer, maar die dealer verkoopt hem wel andere rookbare zooi ? Dat gaat ver boven mijn pet! :confused: Als je het echt zo goed met iemand voor hebt ga je hem ook geen thee voorschrijven als rookwaren. En hij verdient er waarschijnlijk nog geld mee ook! :mrgreen:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat is pech, geld weg!
M
Mehmet189Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Jixx zei:
Lol, hij mag dus niks roken van zijn dealer, maar die dealer verkoopt hem wel andere rookbare zooi ? Dat gaat ver boven mijn pet! :confused: Als je het echt zo goed met iemand voor hebt ga je hem ook geen thee voorschrijven als rookwaren. En hij verdient er waarschijnlijk nog geld mee ook! :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ja snap em ook niet geen respect heeft die gast man maar hij verdient er mee? Nou nu heeft ie juist veloren omdat ie nu 2 x meer moet geven
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wanneer ik die enkele keer hasj haal in je de coffeeshop vraag ik altijd of ik een zakje van 5g mag zien. aan de kleur en kneedbaarheid kun je meteen al veel zeggen, en helemaal als je iets 2 minuten in handen hebt. (zodat het handwarm is).

de kwaliteit van hasj vind ik daardoor erg makkelijk in te schatten.

Tja, heel veel illegale wiet en hasj is f*cking troep.
Klik om te vergroten...
Klopt in veel gevallen wel volgens mij, de coffeeshops hier zitten altijd te wachten op goed aanbod, en de kwaliteit op de kaart is echt belangrijk om klanten te binden.

de rest zal via andere wegen verkocht worden. Echt gesjoemel met wiet is mij nog niet opgevallen, maar hasj uit Frankrijk bevat best vaak oude bouten, moeren of vislood, als je je willen besodemieteren. Dan heb je het wel over vervalste stempels vaak.
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kneedbaarheid zegt niks meejhem. Heb wel een harde blokken gehad die gewoon niet te kneden te waren (isolator) en heb nog nooit zulke goeie hasj gehad
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als je een dun strookje even mag vasthouden en ruiken dan kun je volgens mij wel een aardige inschatting maken van de herkomst en de kwaliteit. Ik let ook op het volume ten opzichte van het gewicht, de kleur en alles wat je ter plekke kan vergelijken.

De fijnste hasj vind ik zelden in de coffeeshop.

Maar met ice-o-later en nederlandse hasj heb je een ander product dan nepalees, libanees, marokaanse of afgaanse hasj, om even een lijstje oosterse landen op te noemen die veel exporteren.
I
IZ420Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Een vriend van mij heeft ooit 10 euro aan shit uitgegeven.
Maar toen hij zijn joint wou rollen kwam hij er achter dat het echte shit was!
c
chanelrebelLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als je nou gaat met vrienden (die er wel verstand van hebben) kun je ook niet zulke fouten maken. Zoiezo is 150 euro in een keer bij een onbekende dealer niet erg verstandig..
succes de volgende keer :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."