#1
Als je nou gaat met vrienden (die er wel verstand van hebben) kun je ook niet zulke fouten maken. Zoiezo is 150 euro in een keer bij een onbekende dealer niet erg verstandig..
succes de volgende keer![:grin:]()
succes de volgende keer
10 km is toch niet zover, ik denk dat ik elke dag wel 15 km fiets. Maar ik doe ook praktisch alles met de fiets. Zo veel leuker als met de auto/trein/busjason- zei:ik weet wat ik heb fout gedaan echt dom maar ik woon in nederland ik ben 17 jaar en de coffeshop is 10km bij me vandaan ik woon nammelijk in een dorp en ik ken wel mensen die voor me naar de shop kunnen gaan maar dat is nooit te vertrouwen ze halen bijna altijd wat eruit en mensen die dat mischien niet doen zijn niet altijd aanwezig![]()
![]()
ilyas zei:Wat hebben we geleerd vandaag?
Koop niet zomaar iets, bekijk het altijd grondig. Houd altijd je aansteker bij zo'n blok hasj, kijk naar de manier hoe het brand, hoe de textuur is, of het wel hasj is en de geur.
IZ420 zei:Een vriend van mij heeft ooit 10 euro aan shit uitgegeven.
Maar toen hij zijn joint wou rollen kwam hij er achter dat het echte shit was!
Waarom zou je willen weten wat die troep was ? koop gewoon fatsoenlijke, en loos deze zooi. wie weet heb je wel een stuk harde mest gerookt ofzo.jason- zei:kan iemand mij misschien vertellen wat voor troep hasj dat was?
(daarbij was hij wel in het bezit van een gram hasj, de knurft :P )Winehouse zei:hmmm
zo'n bericht was laatst op de radio![]()
een man dacht cheap flink wat hasj te hebben gescoord! (voor 200 euro een x gram )
de popo had hem gespot maar de drugshond reageerde niet ....
hij had namelijk voor 200 ballen aan HERFSTBLADEREN gekocht
ilyas zei:10 km is toch niet zover, ik denk dat ik elke dag wel 15 km fiets. Maar ik doe ook praktisch alles met de fiets. Zo veel leuker als met de auto/trein/bus
En waarom zeg je dat je een vrouw hebt in je andere topic, je bent ng maar 17. Wacht gewoon nog een jaartje met blowen, er staat niet voor niets een leeftijdsgrens op coffeeshops...

sjaak herremans zei:ilyas zei:10 km is toch niet zover, ik denk dat ik elke dag wel 15 km fiets. Maar ik doe ook praktisch alles met de fiets. Zo veel leuker als met de auto/trein/bus
En waarom zeg je dat je een vrouw hebt in je andere topic, je bent ng maar 17. Wacht gewoon nog een jaartje met blowen, er staat niet voor niets een leeftijdsgrens op coffeeshops...
dit dus![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."