Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe weet dat je teveel blowt als :

Je weet dat je teveel blowt als :

868 antwoorden
121 weergaven
18-5-2026
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je merkt dat je bewustzijn steeds breder en accurater word in het ontvangen van signalen vanuit je onderbewustzijn..
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je alles vergeet, behalve je wiet te halen.
F
FelixLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je faal angst krijgt :l niet zo flex, dat korte termijn geheuge boeide me niet zo. Maar mijn vraag is dan of het weer geneest? Blijf ik deze schade me hele leven houden? :confused:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#4
als je minder tot niet meer blowt, komt t langzaam aan weer terug.
F
FelixLid
01-01-2024, 00:00
#5
loadrunner zei:
Als je alles vergeet, behalve je wiet te halen.
Klik om te vergroten...
Ik was laatst vergeten om wiet te halen... Hoe erg is dat?
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als ie slap blijft bij wakker worden..
B
BifiWorstLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je echt stoned bent :mrgreen: :mrgreen:
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als je het tipje wat je net gemaakt hebt kwijt bent, en dan knutsel je een nieuwe en kom je er ineens achter dat je hem al die tijd in je mond had. :P
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Je in de avond besluit je plant 2-4 weken te vroeg te oogsten en in de magnetron te drogen omdat je toch echt iets te roken wilt NU! :stoned: :P
e
ewwemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je alles van de laatste seconden al vergeet.
Als je wakker word naast een broodje smos en je weet er niets meer van.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als je vijf dagen niet slaapt en als je dan op de vijfde dag een joint meer rookt nog maar drie uur en half kunt slapen.
Ben ik effe blij dat die tijd gedaan is :P
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#12
hahaha echt, wat een reacties in dit topic !

Nou, ik schijn dus te veel te blowen sinds 80% van de reacties wel op toepassing zijn voor mij :grin: tipjes roken enzo doe ik dan weer niet, heb gewoon altijd genoeg wiet in huis zonder te hoeven zoeken naar kruimels enzo :P dat dan weer wel.

Ik blow wel teveel, maar ik doe het tenminste goed :sunglasses:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je weet dat je teveel blowt.
O
OekrusLid
01-01-2024, 00:00
#14
als je geen wiet meer hebt en de shops gesloten zijn eerder gaat slapen dan gebruikelijk om voor je gevoel eerder bij de shop te staan de volgende ochtend :stoned:
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Waanzin zei:
Als je door je geblow, Wietje wordt genoemd door vriendinnen.
Klik om te vergroten...
ik word stoney hawk genoemd :grin:
ik skate namelijk half pipe en ik ben een pothead (wat soms geen goede combinatie is)
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#16
ilyas zei:
Waanzin zei:
Als je door je geblow, Wietje wordt genoemd door vriendinnen.
Klik om te vergroten...
ik word stoney hawk genoemd :grin:
ik skate namelijk half pipe en ik ben een pothead (wat soms geen goede combinatie is)
Klik om te vergroten...

Als je junkie genoemt word :stoned:

:rock:
d
dingoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als je denkt iets gezegd te hebben maar dit eigenlijk niet zo is ( ' Maar ik hoor het me nog zooooo zeggen...')

Als je gesprekken voert met mensen in je hoofd en hen daarna vraagt of je echt het gesprek hebt gevoerd ( dit heb ik ook op MDMA, voelt niet gezond aan maar toch vind ik het op een bizarre manier aangenaam...)
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#18
je wakker word me een toet in je mond :grin:
A
AdrieLid
01-01-2024, 00:00
#19
als je moeder, je koptelefoon met bob marley van je hoofd af moet halen omdat je in slaapt bent gevallen met jas en al. :wink:
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#20
als je bijna overal IETS vergeet

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...44
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."