Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"@Fool. Ik had een vriend die wilde telkens het raam uitspringen nadat hij paddo's had genomen. Is niet een verhaal uit de krant is gewoon van iemand die ik ken. Hij was met een groepje vrienden. Als die vrienden er niet waren geweest om hem tegen te houden was hij nu dood geweest of op zijn minst in het ziekenhuis beland met botbreuken. Later begon het me op te vallen dat er meer mensen uit het raam willen springen nadat ze paddos hadden genomen, dit las ik dan in de krant of het journaal of ik hoorde het van iemand. Ik ben niet tegen drugs ofzo maar je moet ook weer niet net gaan doen dat het allemaal geen kwaad kan. Dat slaat nergens op. Net als van die mensen die zeggen dat wiet geen kwaad kan. Nou volgens mij als je de hele dag met een joined in je hoofd naar school gaat dan blijft er niet zoveel kennis meer hangen als normaal zeg maar. Dus dan is het erg dom om maar te roepen dat wiet heel veilig is en wat dan ook. Ik ben overigens ook nergens van afhankelijk zoals jij suggereert met de opmerking dat ik serotonerge opioide afhankelijkheid zou hebben opgebouwd? Ik ben nergensvan afhankelijk en kan uit vrije wil stoppen met drinken, wiet etc zonder problemen. geen kliniek of wat dan ook voor nodig. Zo af en toe heb ik ook wel eens een break. Heb 4 maanden geen hash gebruikt. Heb geen enkel probleem probleem er mee gehad."
"Hi, Ik ben tegenwoordig niet meer aan de hash. leuk spul op zijn tijd maar mijn chi/conditie gaat er erg van achteruit. ik word er moe van en snel buiten adem als ik het gebruik (en ik rook het niet maar gewoon space chocomel of wietolie maken). Met cbd heb ik daar geen last van dus voor mij is dat beter om aan de mediwiet te gaan. Dus voortaan gebruik ik cbd olie o.a. om beter te kunnen slapen. Ik zou graag willen weten waar ik de cbd hemp plant materialen kan bestellen om ze thuis te verwerken tot olie. In Groningen schijnen hele velden vol te staan met vezel hemp. Maar kan je dat ook ergens kopen in een (web)winkel. Het is gewoon legaal namelijk en ook fabrikanten van cbd olie kopen het in en er wordt kleding van gemaakt etc.... Maar waar kan ik het plant materiaal kopen? En ook wat is de beste methode om het te bereiden. Ik gebruik meestal simpele methodes. bv 100ml olie en dan mixen met water en hash/wiet/hemp whatever.. beetje au bain marie opwarmen (steelpan in andere pan met heet water zodat het niet kan verbranden). Of werkt dit enkel met thc. De wiet olie kan je dan is een druppel flesjes doen van 100ml. Maar ik wil dus enkel de cbd. of als je dat niet hebt pak je telkens een theetepelje olie ofzo. Ik vind hash ook wel leuk maar is meer voor heel af en toe als je wat te vieren hebt ofzo. Ik wil graag cbd olie maken. Maar dan zelf. Die flesjes zijn behoorlijk duur. Ik denk als ik het zelf maak dat het 10% van de prijs is als een flesje cbd op internet. Ik heb al 10ml, 30ml en 100ml druppel flesjes staan. Heeft iemand tips hoe ik zelf de cbd olie kan maken en waar ik de materialen kan kopen? Ik ga niet hier zelf planten kweken. ten eerste omdat ik geen tuin heb en ten tweede omdat het stank overlast geeft. guerilla kweek zou wel een optie kunnen zijn. er zijn zat plekjes in de buurt net buiten het dorp waar dat eventueel onopvallend zou kunnen (1 of 2 plantjes ofzo). Ik denk niet dat ze in de coffeeshop medicinale wiet verkopen."
"Oke bedankt voor de link. zal straks wat bestellen en kijken of het werkt. Die website beschrijft precies hoe je het moet maken en dat is eigenlijk zoals ik het zelf ook zou doen met bijvoorbeeld hash olie ofzo. Dus makkelijker kan bijna het niet."
"cbd kan het effect van wiet ook sterker maken ipv minder sterk. dat ligt maar net aan de verhouding. Hash is meestal trouwens sterker dan wiet. want het is een concentraat van trichomen bij elkaar geperst, maar als je al 6 jaar joints rookt dan wist je dat al natuurlijk. Ik zou zelf gewoon sowieso wiet blijven nemen want voor mij is het een medicijn tegen meerdere problemen. Maar ik neem wel regelmatig tolerance-breaks van een weekje ofzo. Maar omdat de terpenen zich al goed hebben opgebouwd kom ik die week meestal wel goed door."
"Als ik overdag of begin van de avond gewoon een Amnesia haze of AMG vape dan val ik gewoon goed in slaap. normaal wordt ik 4 keer per nacht wakker. met Amnesia in me mik slaap ik de hele nacht prima en de volgende dag spring ik vrolijk uit bed want het is sativa. prima spul. je vaped wat amnesia en je hebt gelijk 4 kwaaltjes tegelijk opgelost."
"Er bestaat lemon haze. En er bestaat critical haze. Maar het zijn twee verschillende strains. veel haze soorten smaken naar citroen/limoen in meer of mindere mate. dat komt door de terpenen. zoals het terpeen limoneen, wat je een blij euphorisch gevoel geeft. weet je meteen waarom mensen sativas willen... ik in elk geval wel. ik zou me niet te veel zorgen maken over heftigheid.gewoon rustig aan doen. niet gaan meedoen aan de 1 gram-in-1-single-bong hit challenge ofzo. gewoon kleine trekjes en rustig opbouwen. Wiet is ook wel een ontdekkingsreis natuurlijk om zowel de wiet als jezelf beter te leren kennen. Ik weet vrij zeker dat de mensen bij de coffeeshop hun producten regelmatig testen. dus ik zou ook naar hun advies luisteren, maar ze weten natuurlijk niet hoe jij biochemisch in elkaar zit en hoe jij het uiteindelijk ervaart. kwestie van proberen."
"Die shit die psychiaters voorschrijven is echt vergif. ggz instellingen daar kan je beter helemaal bij vandaan blijven. Die verneuken mensen nog meer door express verkeerde diagnoses te stellen want dan verdienen ze meer omdat je dan terug kan blijven komen met nog meer problemen en nog meer chemische medicatie. Dat is gewoon standaard beleid daar. Als je naar een psychiater gaat doe het dan bij een ziekenhuis of een onafhankelijke praktijk."
"Ik zou er maar niet op rekenen dat de ggz het beste met je voor heeft. De ggz mag dingen die al sinds de tweede wereld oorlog zijn afgeschaft en verboden. En ze werken ook samen met politie en gemeentes en geven alles door aan elkaar. NWO praktijken. Blijf er vandaan. ga er niet heen. Het kabinet heeft het zo geregeld dat de ggz alles mag en kan. Sommige dingen zijn zelfs gewoon keihard in strijd met de rechten van de mens. Maar als jullie het niet willen geloven ga gewoon toch lekker wel naar de ggz als je denkt dat het helpt. Wat maakt mij dat nou uit. Is gewoon een goed bedoelde waarschuwing. Maar ik zou toch maar eens googlen en reviews van ggz instellingen lezen. je schrikt je werkelijk het lazerus."
"hoe je kan trippen ligt aan je biochemie en welke wiet en welke hoeveelheid. ik ben een keer fout gegaan na 1 hijs van een joint van wat vrienden. dus toen tripte ik al na een hijs terwijl mijn vrienden van dezelfde joint zaten te roken en ze hadden nergens last van. ja probeer dat maar eens uit te leggen, is niet zo simpel. kort gezegt voelde ik dat die joint niet goed viel en het werd erger. ik zeg tegen mijn vrienden volgens mij ga ik flippen straks ik voel het gewoon op me af komen sluipen. en niet veel later was het dus zover ik wankelde naar de wc en mijn zicht leek of ik door een fisheye lens keek en volgens mij begonnen de muren ook te golven. soort van fear and loathing in een amsterdams paupercafe zeg maar. allerlei onbekende mensen die begonnen tegen me te praten ook nog en die wc was misschien 10 meter verderop maar ik decht echt dat het een kwartier duurde tot ik er was.. is echt niet tof als je fout staat te gaan in een druk cafe..Dat was echt niet leuk. gelukkig was het snel weer over. Maar er kunnen ook leuken dingen zijn. volgens mij heb ik audietieve hallucinaties soms. Dan denk ik dus gewoon dat ik soort geheime dingen in een game ofzo hoor die je alleen kan horen als je super goed gehoor hebt. met hearthstone had ik dat een keer. was wel mooi. ik heb het daarna ook niet meer gehoort toen ik nuchter was. dus die wiet had wel een luik geopend ergens. Ik snap wel dat mensen denken dat ze dus psychoses denken te hebben. Maar dat heb je dan dus niet, je hebt gewoon audio hallucinatie. ik hoor altijd buiten mensen praten dan kijk ik uit het raam en staat er niemand op het balkon. denk je toch van ben ik nu gek aan worden. wat blijkt nou staan er 30 meter verderop mensen te kletsen en hoor ik hun stemmen met het raam dicht. echt die wiet is echt interesante shit."
"Ik heb wel wat ervaring met kratom. in het begin was dat geweldig maar mijn lichaam is het nu gewend en nu werkt het niet meer zo geweldig als in het begin. het werkt vooral goed waneer ik niet kan slapen. Verder heb ik weinig ervaring. Maar laatst zag ik een uitzending van Alberto Stegeman die bij smartshops 4-fmp had gekocht. dat is een designer drug dat te vergelijken is met speed wat ik heb begrepen. Het schijnt niet dat dit echt veilig is omdat je er hersenbloedingen of hartkwalen van kan krijgen. Het mag ook officieel niet verkocht worden, enkel voor rersearch doeleinden. Het is in elk geval niet zo dat smartshop drugs per definitie ongevaarlijk of onschuldig zijn. Het gebeurt ook nog al eens dat mensen het raam uit springen na het nemen van paddos bijvoorbeeld. sowieso is de smartshop wel duur en het gebeurt ook nogal eens dat de verkopers niet weten waar ze mee bezig zijn of wat het product doet. Als je goed stoned wil worden dan is volgens mij wiet of hash nog gewoon het beste om te nemen. Dat kan soms al zo hard inslaan dat ik me niet kan voorstellen waarom mensen op zoek gaan naar nog sterkere drugs."