Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik had laatst samen met een vriend herbal XTC genomen. Na een klein halfuurtje kickte hij bij ons beide in. M'n maat werd heel druk en kon z'n kaken amper van elkaar houden. Ikzelf werd echter heel erg rustig. Ik werd meer relaxed dan normaal, en kon me erg goed concentreren. Weet iemand hoe dit kan? Ik had eens gelezen dat als je soortgelijke effecten ondergaat bij speed, dat dat dan kan wijzen op ADHD of ADD. Weet iemand of dit ook het geval is bij Herbal X?"
"Not-Nauw zei: Toevallig deze uit de smartshop Zwolle gehaald? Doorzichtige capsules met een witte poeder? Klik om te vergroten... Yep. That's the one. dutchmarshal zei: dit heb ik ook vaak bij verschillende middelen. van benzo's soms juist wakkerder worden en van speed juist loom.. het kan door van alles komen.. veel geslapen of juist niet.. wat en hoeveel gegeten/gedronken. iedere drugs werkt weer anders bij bepaalde personen he. Klik om te vergroten... Ja, daar heb je ook weer gelijk in. Ik vond het alleen erg fijn dat m'n gedacten helemaal clear waren. Normaal raast er vaak van alles door m'n hoofd, maar door die Herbal X werd ik juist erg kalm."
"Ik luister naar Blues als ik stoned ben. John Lee Hooker en Grateful Dead zijn twee van m´n favorieten. Ook de Amerikaanse alternatieve rockband ´Cage the Elephant´ gaat er bij mij stoned lekker in. En natuurlijk your average reggae."
"Seatbelt zei: Tulp @ Zwolle de WW daar is zekers wel goed te roken en hele slechte leeftijdchecks Klik om te vergroten... Ik vind de Tulp ook wel chill. En dan ook voor de WW. De Moonlight bij Het Binnenhof is ook behoorlijk nice, trouwens. Maar ik kom dus net bij de Tulp vandaan. Een klare wiet joint gekocht, en niet echt stoned geworden."