Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn laatste jointje was een ...

Mijn laatste jointje was een ...

1608 antwoorden
296 weergaven
18-5-2026
J
JixxLid
01-01-2024, 00:00
#1
24K gold. (Tangie x Kosher kush) Tangerine smaak is even wennen. (niet mijn ding) Maar door de kruising met de Kosher kan ik het toch iets meer waarderen dan Tangie zelf.

De tangerine smaak kan ik het beste omschrijven alsof je op een mandarijnenschil zit te knagen, en dan niet zozeer het fruitige van de vrucht zelf proeft (wel hints van sinaasappel) maar ook het bittere van de schil.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tijdloos zei:
Hier bio-silver haze , lekker sterk :)
Klik om te vergroten...
En nu weer
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pure G13 vlak na kerst, daar ben je snel high van :stoned:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
ooscaar zei:
Pure G13 vlak na kerst, daar ben je snel high van :stoned:
Klik om te vergroten...
Waar heb je dat gehaald dan? Pure G13 bestaat helaas al jaren niet meer, wel G13xHaze en varianten daarop.

OT Hasj olie van Jack Herrer. Mijn wiet was op en ik was te lui om naar de coffeeshop te gaan het weekend, wat een straf :P.
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#5
Net S5 haze gerookt. Lekkerrr :stoned:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bio Silver Haze :stoned:
J
JackHerrerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Psychedelibee zei:
ooscaar zei:
Pure G13 vlak na kerst, daar ben je snel high van :stoned:
Klik om te vergroten...
Waar heb je dat gehaald dan? Pure G13 bestaat helaas al jaren niet meer, wel G13xHaze en varianten daarop.

OT Hasj olie van Jack Herrer. Mijn wiet was op en ik was te lui om naar de coffeeshop te gaan het weekend, wat een straf :P.
Klik om te vergroten...

Ga je nou zomaar mijn hasj olie stelen :openmouth: ?

OT
Ik blow een stuk minder tegenwoordig. Gister weer is een heerlijke Amnesia Haze gerookt. Ik merk dat mijn tolerantie omlaag is en jezus wat was het weer lekker.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
JackHerrer zei:
Ga je nou zomaar mijn hasj olie stelen :openmouth: ?
Klik om te vergroten...
:P

OT
Ik blow een stuk minder tegenwoordig. Gister weer is een heerlijke Amnesia Haze gerookt. Ik merk dat mijn tolerantie omlaag is en jezus wat was het weer lekker.
Klik om te vergroten...
Fijn is dat hè? :) En zeker met Amnesia Haze. Dan merk je weer hoeveel slechter je ervaring met wiet wordt als je het veel te vaak doet.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
White choco block extra virgine. Getest op ruim 30% THC :stoned:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Psychedelibee zei:
White choco block extra virgine. Getest op ruim 30% THC :stoned:
Klik om te vergroten...
Heerlijk die belachelijk hoge percentages tegenwoordig , zo word het bijna hard drugs. Zou er een grens zijn op gebied van THC percentage , THC olie word als harddrugs gezien vandaar vraag ik het af.

Rookze!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tijdloos zei:
Heerlijk die belachelijk hoge percentages tegenwoordig , zo word het bijna hard drugs. Zou er een grens zijn op gebied van THC percentage , THC olie word als harddrugs gezien vandaar vraag ik het af.

Rookze!
Klik om te vergroten...
De wetgeving is een beetje vaag hierin hebben ze me wel eens bij de shop uitgelegd. Als er nog plant resten in zit dan mag het nog, om die reden mag hasj olie dus niet bijvoorbeeld. Maar iceolator mag nog wel verkocht worden, en in goede iceolater zitten ook geen plant resten meer.

Dit is trouwens gewoon hasj gemaakt in Marokko, van strains die ze uit Nederland hebben toegestuurd. Mijn shop verkoopt zo'n 5 tot 10 van dit soort hasj soorten die omdat ze van Nederlandse strains komen allemaal ongeveer 2x zo sterk zijn als traditionele Marokkaanse hasj. Door de strains zit er ook amper nog CBD in, waardoor het effect meer op wiet gaat lijken. Sinds ze dit soort hasj verkopen, rook ik geen traditionele Marrokaanse hasj meer aangezien ik het te slap vind.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
Een amnesia-haze jointje! Velen zullen denken , tekzor blowt terug maar ik wachtte even om iets te posten na een lange verlaving die ik geslaagd beeindigd heb. Ik kan na 1 jaar zeggen dat ik wel 1x per maand een jointje kan roken zonder verder in een verslaving te vallen of eender welke nadelen te ondervinden... Veel meer genieten van de high als je niet elke dag al blowend doorbrengt!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Geniet ervan Tekzor. Als je het af en toe dat is het stuk lekkerder inderdaad.

Ik heb net pineapple white choco gerookt :stoned:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tekzor668 zei:
Een amnesia-haze jointje! Velen zullen denken , tekzor blowt terug maar ik wachtte even om iets te posten na een lange verlaving die ik geslaagd beeindigd heb. Ik kan na 1 jaar zeggen dat ik wel 1x per maand een jointje kan roken zonder verder in een verslaving te vallen of eender welke nadelen te ondervinden... Veel meer genieten van de high als je niet elke dag al blowend doorbrengt!
Klik om te vergroten...

Dat ben ik helemaal met je eens. Ik had het laatst nog ergens gepost. Ik ga nooit meer dagelijks blowen.
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gister een Mixje van white balloon en blue haze gedraaid in een shotgun (2 joint aan elkaar vast gemaakt) Vind die manier en met deze wiet het lekkerste blowen:hearteyes:
G
Gebruikersnaam038Lid
01-01-2024, 00:00
#16
10tje skunk uit shop in zwolle
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#17
Alweer 2 maand geleden. Lekker amnesia jointje met een ondergaande zon op dit moment :handok:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#18
leveldesigner zei:
8 mei 2017, dus een dikke maand geleden, en dat na 30 jaar blowen.

:wave:
Klik om te vergroten...
Die van mij 2 weken geleden :wave:

Goed bezig LevelDesigner!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
24K block hasj gisteren.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Moet eerlijk bekennen dat ik zowat om de dag denk;
'zal ik enkel een blowtje halen', (niet een gram of meer),
Maar ken mijzelf, eenmaal weer een keer stoned zijn geweest is de kans
groot dat ik de volgende dag weer stoned wil zijn. Dus beter gewoon niet doen.
Zeg niet dat ik nooit meer blow, maar wil vanaf nu gewoon helder zijn, wat me
vreemd genoeg bijzonder goed bevalt!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7778798081
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."