Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn laatste jointje was een ...

Mijn laatste jointje was een ...

1608 antwoorden
291 weergaven
18-5-2026
J
JackHerrerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jixx zei:
Lol...Bij die 2de knife hit zie je aardige kringen onder zijn ogen komen. :P
Dit ziet er wel heavy uit he jack herrer? :mrgreen:
Ik zat mezelf inderdaad nog af te vragen of er iets van een mondstuk bij kwam kijken.
Bedankt voor de update kokosmakroon!

p.s. werkt dit ook heftiger dan de emmer methode?
Klik om te vergroten...

Hahaha inderdaad. Zeker een keertje proberen :stoned:

En bedankt voor het delen kokosmakroon900!
W
Weedie92Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Nlx of te wel nothern light :stoned:
J
JixxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tekzor668 zei:
De high schijnt wel lekker te zijn maar schijnt ook dat je veel smaak verliest van je product en smaak vind ik net heel belangrijk :)

OT: geen wiet vandaag, te ziek :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Smaak is ook voor mij heel belangrijk. :wink:
Alleen jeetje wat blijft die man druk zeg? Zelfs na 4 knife hits lijkt ie nog overactief. :P

Beterschap!
J
JixxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Northern Light x Jack Herer. :stoned:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
(Silver) haze
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jixx zei:
Tekzor668 zei:
De high schijnt wel lekker te zijn maar schijnt ook dat je veel smaak verliest van je product en smaak vind ik net heel belangrijk :)

OT: geen wiet vandaag, te ziek :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Smaak is ook voor mij heel belangrijk. :wink:
Alleen jeetje wat blijft die man druk zeg? Zelfs na 4 knife hits lijkt ie nog overactief. :P

Beterschap!
Klik om te vergroten...

Mss is de kwaliteit van zijn wiet mss wat minder :-P
En thx volledig genezen intussen en dat vieren we met,
Een NewYorkDieselHaze.
J
JixxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tekzor668 zei:
Jixx zei:
Tekzor668 zei:
De high schijnt wel lekker te zijn maar schijnt ook dat je veel smaak verliest van je product en smaak vind ik net heel belangrijk :)

OT: geen wiet vandaag, te ziek :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Smaak is ook voor mij heel belangrijk. :wink:
Alleen jeetje wat blijft die man druk zeg? Zelfs na 4 knife hits lijkt ie nog overactief. :P

Beterschap!
Klik om te vergroten...

Mss is de kwaliteit van zijn wiet mss wat minder :-P
En thx volledig genezen intussen en dat vieren we met,
Een NewYorkDieselHaze.
Klik om te vergroten...

Geniet ervan! :stoned:
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kan iemand mij eens toelichten hoe het nu eigenlijk zit om als belg wiet te halen in een koffieshop? Is die wietpas nu wel of niet in gebruik? Of mag je zomaar binnenstappen en je 5kgg bestellen?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Amateurtje zei:
Kan iemand mij eens toelichten hoe het nu eigenlijk zit om als belg wiet te halen in een koffieshop? Is die wietpas nu wel of niet in gebruik? Of mag je zomaar binnenstappen en je 5kgg bestellen?
Klik om te vergroten...

Als je goeie wiet wil als belg maak je beter een daguitstap naar rotterdam, den haag, amsterdam. Vriendelijke mensen in de shops en met een meerderjarig belgische pas mag je wel wat kopen. Grenstreken zoals tilburg/breda,maastricht,... is het heel wat moeilijker. Als vaste klant word er wel es een uitzondering gemaakt maar wat ik veel hoor als je er nieuw aankomt krijg je als buitenlander niks mee. Ik hoop dat je 5gram ipv. kg bedoelde :P
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tekzor668 zei:
Amateurtje zei:
Kan iemand mij eens toelichten hoe het nu eigenlijk zit om als belg wiet te halen in een koffieshop? Is die wietpas nu wel of niet in gebruik? Of mag je zomaar binnenstappen en je 5kgg bestellen?
Klik om te vergroten...

Als je goeie wiet wil als belg maak je beter een daguitstap naar rotterdam, den haag, amsterdam. Vriendelijke mensen in de shops en met een meerderjarig belgische pas mag je wel wat kopen. Grenstreken zoals tilburg/breda,maastricht,... is het heel wat moeilijker. Als vaste klant word er wel es een uitzondering gemaakt maar wat ik veel hoor als je er nieuw aankomt krijg je als buitenlander niks mee. Ik hoop dat je 5gram ipv. kg bedoelde :P
Klik om te vergroten...


Mercikes voe den uitleg, ik ging altijd naar Tilburg omda da het kortst was maar zo te horen zal ik wat verder moeten reizen. Tis al vree lank geleje dak nog es na holland ben geweest,vandaar de vraag. Merci voe den uitleg.



Ola :grin: bedoelde idd g en niet kg, haha. :grin:
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#11
White Widow met Amnesia :hearteyes:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
3 en halve maand geleden was mijn laatste joint, proud me :)
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#13
Amg haze
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tekzor668 zei:
3 en halve maand geleden was mijn laatste joint, proud me :)
Klik om te vergroten...
Goed bezig kerel :)
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hawai :stoned:
B
BeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Cristal :)
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sherazade
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rainbow kush
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
White russian. Heerlijk, nieuwe favoriet.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
benniesmitters zei:
Rainbow kush
Klik om te vergroten...

Ik had eens een paar trekjes van een ander soort met de naam Kush. Super kush heette het. Is dat Kush een soortnaam? Of gewoon bedacht door de verkoper omdat t een leuk naampje is? Ik lees wel meer namen met Kush er in. Ik vond m lekker maar best wel een bodyload/stoned/hang effect. Althans bij mij dan. Wat vond jij van Rainbow Kush?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7778798081
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."