Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"nou gewoon ik heb nu 4 planten op me balkon ik geef nu voeding en ik d8 dat ze ng wel ff konde groeien e ik hoorde dt als ie in een donkere kamer staat dt ie dn sneller groeit ofso dus mijn vraag ken iemand my ff uitleggen hoe dat werkt"
"update:P die paar warme dagen nu hebben 3 van de 4 plante gered"
"wiet zware shag glasvloei"
"helpt et om mijn planten in het donker te zetten??"
"ik heb 4 planten op me balkon staan t is nu 16 sep en de toppen zijn nu 4 mm dik hoe laat ik mijn toppen de laatste weken ng groeien"
"De Sjeik zei: Geef je voeding of niet? En verder, ja het is gewoon kutweer, dus de toppen zijn dit jaar sowieso mager.. Klik om te vergroten... jaah okee is er een speciale voeding om me toppen te laten groeien zojah hoeveel kost die"
"okee thanx want iemand kwam aan met een soort pokon spul vn 90 cent maar dat werk ckr niet?"
"oke thx"