Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik loop zelf inmiddels al een half jaar bij Novadic Kentron, maar naar mijn mening word er daar niet naar mij geluisterd. Ik ben op eigen kracht heftig geminderd met mijn blowgedrag, van 5 gram op een dag naar 1, maximaal 2 jointjes(dus een grammetje in totaal) en dat nu af aan het bouwen naar alleen 's weekends. Het is idd moeilijk, ook omdat AL mijn sociale contacten blowen, alles wat ik deed met blowen te maken had (iets leuks doen met vrienden werd al gauw een jointje in de shop roken) en ik er vooral mee begonnen ben om dingen te onderdrukken. Als je met je hulpverlener gaat praten, geef dan duidelijk aan wat je WEL en NIET wilt. Ik was in het begin bij Novadic heel erg bang dat als ik nee zou zeggen tegen hun ideeen en visies, ze me niet meer wilden helpen. Resultaat hiervan is uiteraard dat je niet meer volledig eerlijk bent richting je hulpverlener en dat heeft diegene wel nodig om jou echt te kunnen helpen. Zo wilden ze mij bijvoorbeeld een volledige onthouding van wiet aanpraten, ik ben hiertegenin gegaan omdat dat niet en nooit mijn doel is geweest, mijn doel is het onder controle krijgen van iets wat nu uit de hand is gelopen. Toen ik dat rustig had uitgelegd tegenover mijn hulpverlener, had die er alle begrip voor. Misschien is het ook iets voor je om bijvoorbeeld zelf urinecontroles aan te vragen? Ik heb dit gedaan om een 'stok achter de deur' te houden, ik kon niet zeggen dat ik maar weinig geblowd had die week want de labresultaten bewezen het tegendeel. Het blijft lastig, vooral op de lange termijn! Veel mensen zeggen dat het begin het moeilijkst is, in mijn geval was dit niet zo. Voor mij is het volhouden veel moeilijker. Mocht je erover willen praten, je kan altijd een PMetje sturen!"
"Haze uit Eindhoven"
"Damn, wilde een jointje van de New Wave in Ehv, helaas is deze van 1-12-2011 tot 1-6-2012 gesloten Nu dus maar ff wat zelfkweek buitenwiet in mn jointje gegooid"
"Haze-mixje van de Wall in Eindhoven"
"Mixje van white widow en afghaan. Lekkerrrrrr!!"
"Brabants witje :P"
"Na enkele jaren alleen geblowd te hebben, was een jaartje geleden de eerste keer dat ik truffels gebruikt heb. Sowieso zijn de truffels die nu nog legaal te verkrijgen zijn niet zo sterk, en als je aangeeft in de growshop dat je het nog nooit gedaan hebt adviseren die je ook prima op welke hoeveelheid je zou moeten eten. Als je nu al aan het stressen bent 'Dalijk ga ik fout' is het misschien niet zo slim om zoiets te proberen, als je aan psychedelica begint moet je lekker in je vel zitten en zeker zijn van je zaak en zelfs dan kunnen mensen nog slechte trips krijgen. Overigens zitten aan XTC ook nog steeds risicos, maar op veel plekken kan je gratis en anoniem je pilletjes laten testen op de stoffen die erin zitten, zodat je wel zeker weet dat je geen troep binnenkrijgt."
"monkeyman zei: als je toch 2 x zoveel pakt van iets van 9% is het toch even erg? beetje onlogisch lijkt mij, Klik om te vergroten... Nou, nee eigenlijk. Als je 2 glazen bier drinkt met 5% alcohol, heb je toch ook geen 10% binnen? Het percentage van de stof blijft gelijk, dus 2x 9% staat nooit gelijk aan 18%. Komt omdat de overige 91% ook mee blijft tellen hè Ik vind het overigens ook een beetje onzin, bepaalde wiet illegaal maken. Je kiest er toch zelf voor om een goeie, sterke joint te roken ipv een wat lichtere?"