Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Veel zijn er al geplaatst maar 1 van mijn favorieten blijft toch gewoon Tenacious D The Pick of Destiny en Scott Pilgrim vs The World is ook echt geweldig"
"Laatste tijd heb ik bijna altijd het gevoel dat ik in mijn broek heb geplast tijdens het blowen, en dan kijk je maar zit er gelukkig niks. Maar het gevoel blijft wel irritant want wil gewoon weer rustig ergens kunnen zitten zonder dat gevoel. iemand enig idee hoe dit kan?"
"hmm, vond het zelf ook nogal vaag, hoef niet te plassen, dus dat is helemaal raar, misschien toch binnenkort maar is naar de dokter gaan dan,, bedankt in ieder geval"
"Een heerlijk NY dieseltje (0.4 gram ongeveer) met een half Lucky Strike sigaretje voor het slapengaan"