Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey, ik weet niet of hier al een topic over is maar ik wist niet goed achter welke trefwoorden ik moest zoeken. Is het mogelijk om sigaretten te klikken/schieten met wiet? of houd de filter de thc,cbd tegen? Ik heb er verschillende dingen over gehoord maar ik wou eens weten hoe het nu juist zat."
"zondag 18/11 0.4 gram orange bud en de thc van alles wat er vorige maand in m'n grinder zat. goed begaaid en zalig geslapen!"
"eigenkweek white widow met shag. dat smaakt!"
"Ik heb deze vrijdag de nacht van mn leven beleefd (thnx to xtc, mdma, ket en wiet) maar jammer genoeg ben ik bijna alles vergeten Ik zou graag een tripreport schrijven maar dat zit er dus niet in.. Ik zit nu met een vraag.. ik had een zakje pillen, maar dat poeder (restanten van de pil) dat erin blijft zitten, kun je dat snuiven? of best gewoon dippen? ben niet van plan om het weg te gooien want het is best veel :d iemand ervaring met pille snuiven? heb gehoord dat het sneller, maar korter werkt en dat het kk hard brand in je neus.. klopt dit?"
"Time for adventure? werkt als je stoned bent maar op xtc heb ik nog geen film gekeken"
"Hallo, ik ben nieuw op dit forum dus mocht het topic verkeerd staan zeg dan even waar het wel thuis hoort. Ik ben van plan om de eerste keer truffels te gebruiken en heb gekozen voor 10g atlantis. Mijn vraag is of het kwaad kan als ik ze tijdens een film begin te nemen? Als het goed is beginnen de truffels dan te werken bij 3/4 van de film. Ik heb gehoord dat je in het begin van de trip overdonderd kan worden met wat je allemaal voelt etc. dus is dit gevaarlijk of kan het zorgen voor een bad trip? We gaan Hasta La Vista kijken, geen enge film dus, maar ik twijfel toch en wou het zeker weten.. Heeft iemand hier ervaring mee? Grtz!"
"hey allemaal Dit is de situatie: We zitten met 2 personen op een zolder. Er is toegang tot internet, tv, muziek, bed, fitnesstoestel, noem maar op. Ik ben aan het gaan onder de speed. Mijn vriend slaapt. WAT DOEN? ik zit stil in een stoel met beide oortjes muziek te luisteren maar ben heel zenuwachtig en het bevalt me niets. kan ook niet gaan roken. alvast bedankt en mijn excuses voor mijn gebrekkig taalgebruik ( deze mooie zin om te laten zien dat ik mooi kan praten maar heb er geen zin in )"
"nee ik kan buiten maar heb geen zin om alleen te vertrekken en wil hem ook ni wakker maken"
"allright, fok die slaapkop. bedankt ^^"
"Oke dit is m'n eerste tripreport, ben geen schrijver maar ik wil dit echt even delen al is het maar om gewoon te kunnen neerschrijven. Dit is soort van de eerste keer dat ik xtc gebruikt heb.. Ik heb al eens eerder een halve pil genomen in de stad, maar dit was totaal anders. wat: een cola met half zakje (0.2g?) emma één gele ferrari paarse partyflocks (ik denk anderhalf, maar ben ik niet meer zeker van) waar: hardcore/hardstyle feestje in Aarschot. Redelijk ver voor mij en dat was achteraf bekeken een groot nadeel. Oke, hier begint dus mijn verhaal. We kwamen met een stuk of 5 vrienden aan op het feest en rond half 12 ging de cola erdoor samen met m'n vriendin, kort daarna heb ik de ferrari gedeeld met een andere vriend. Toen was het afwachten en niet veel later begonnen de eerste 'stuipjes' op te komen. vanaf toen ging alles heel snel en wazig, maar toen het wat begon te minderen en mijn zicht weer normaal was besloot ik een paarse te nemen. Ik dacht immers dat de trip aan z'n einde aan het komen was (WRONG!) ik had echt geen tijdsbesef meer en heb rare dingen ligge smsen naar vrienden en zelfs m'n vriendin. Maar omdat ik zo hard ging leek het alsof al de rest nuchter was (wat niet zo was) dus ik voelde me ergens eenzaam en het leek alsof iedereen naar me keek. maar een paar seconden erna stond ik weer te stampen en was mn hoofd helemaal leeg. M'n pupillen waren groot, da's normaal, maar het leek echt alsof mn ogen er gingen uit springen, ik kon niet meer knipperen en mn ademhaling was heel hevig. In het totaal heb ik ongeveel 7u aan een stuk strak gestaan en ik vond het op dat moment heel leuk. Maar toen de zaal aan het leeglopen was ging ik maar door, toen had ik er wel genoeg van. Ik heb ondertussen volgens mij een paar keer moeten kotsen, maar dat is ook heel wazig. Daarna hebben we besloten om naar huis te gaan en mn trip was eindelijk aan het stoppen. (dacht ik) We gingen naar het station en ik heb in het totaal 2u gewacht op de juiste trein. M'n hoofd was weer soort van in orde , maar ondertussen stonden m'n kaken en benen nogaltijd niet stil en ik begon het erg vervelend te vinden. elke keer als ik naar mn spiegelbeeld keek in het raam van de trein dacht ik: Ben ik dit? Al bij al was dat allemaal nog het minst vervelende, want ik voel me op het moment echt depri en zie alles negatief.. Gelukkig weet ik dat het van de pillen komt dus ik hou me rustig, maar dit is alles behalve leuk. Het is moeilijk te begrijpen omdat ik liever geen persoonlijke dingen ga vertellen en alles was voor mij heel wazig, maar ik heb het gevoel dat die nacht m'n kijk op het leven wel wat heeft veranderd.. of het komt door die afkick. Iemand die al iets gelijkaardigs heeft meegemaakt? Mijn eerste en laatste keer mdma."