Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi iedereen, Ik ben van plan binnenkort met een paar vrienden voor het eerst truffels te gaan nemen en ik vroeg me een aantal dingen af: 1. Welke truffels zijn het best om mee te beginnen als je nog nooit truffels hebt gebruikt? 2. Waar kan ik het best truffels halen? (ben zelf van plan om t via internet te doen) 3. Wat is de beste/chillste manier om ze in te nemen? en hoeveel moet je dan nemen? Dat was het, maar heb je nog meer tips enzo, kan je ze er gewoon bij zetten. Alvast bedankt, DailySmoker"
"Bedankt voor de reacties, Ik zat zelf net even op Azarius te kijken en daar hebben ze van die tabelletjes waarop je kan zien hoe sterk de effecten zijn vergeleken met de anderen, maar nu zag ik dus een soort,Sclerotia "Tampanensis", die er precies tussen Mexicana en Atlantis inzat. Dit leek mij dus de perfecte omdat je dan sowieso een goede trip hebt maar niet te hard gaat voor de eerste keer. Iemand ervaring met deze truffels en is dit een aanrader voor iemand die nog nooit eerder truffels heeft gebruikt?"
"sowieso een heerlijk nummer na een jointje (Niet de hele link kopiëren, alleen alles na de "=", Svali)"
"Topvorming is bevestigd!!! Ik overigens de plant naar beneden getrokken met wat elastiekjes en nu past ze weer makkelijk in t kastje."
"Hey iedereen! Mijn eerste kweek komt bijna tot een eind en aangezien het bijna 15 mei is leek het mij een leuk idee om buiten wiet te kweken, alleen kan dat niet bij mij thuis dus word het een guerilla grow... Ik heb twee vrienden van mij gevraagd om te helpen en we hebben onze zaadjes al binnen We gaan 5 stuks Big Bang van de Greenhouse planten en 1 Royal Dwarf (autoflower). We weten gelukkig al een beetje waar we ze willen planten maar binnenkort gaan we de definitieve plek zoeken. Nou hebben we al heel wat info opgezocht maar we zitten nog met een paar vragen: -Hoe vaak per week moet je ongeveer bij je planten komen kijken? Bijv. om water te geven etc.(ze gaan in de volle grond) -Kan ik meststoffen gebruiken? Ik heb hier gewoon basismest liggen (NPK). -Wat zal de reactie zijn van de politie als ze de plantjes vinden? Groetjes!"
"Als ik jou was zou ik gewoon de N2O cracker kopen. Dit ding is speciaal gemaakt voor waar jij (denk ik ) hem gaat gebruiken. Namelijk het lachgas zelf inhaleren en er geen slagroom mee maken... Hij is ook een stuk goedkoper dan een slagroomspuit en je kan hem véél makkelijker meenemen. Volgens mij kan je ze kopen bij de wapwinkel voor ong. 15 euro. En oja! vergeet niet het gas eerst in een ballonnetje te laten lopen, anders bevriezen je longen"
"Ik heb geen idee of 2 patronen in 1 ballon makkelijk gaat want ik heb dat ding zelf nooit gebruikt, maar ik denk het wel. Het lijkt me sowieso een betere aankoop dan een slagroomspuit van rond de 50 euro."
"thnx voor je reactie. We zijn waarschijnlijk van plan om potgrond te gaan gebruiken, we moet alleen nog ff bedenken hoe we dat naar de plek gaan krijgen zonder verdacht te lijken.De big bang is trouwens geen autoflower, maar we hebben deze wel uitgekozen omdat ze meer in de breedte dan in de lengte groeit. We waren eigenlijk van plan om er een plastic zak neer te leggen om daar al het gereedschap enzo in te doen, of is dit geen goed idee? Overigens zal ik in deze post een beetje een kweekverslag bijhouden met foto's."
"Vanmiddag hebben we na lang zoeken onze plek gevonden en de zaadjes geplant =) De grond op de plek is redelijk vochtig maar ik denk dat het toch slim is om een gat te graven en deze te vullen met een mix van potgrond, basismest(npk), eventueel kalk en de daar aanwezige grond. Aan de andere voedingstoffen die je noemde kunnen we niet komen... Maar nog even over die mest, want ik las namelijk dat het negatieve invloed kan hebben op je plant bijv. in de smaak. Dus is het slim om deze mest te gebruiken of moeten we het gewoon zonder doen?"
"We ontkiemen thuis hoor, met behulp van de spongepot (zie foto). Er moet eigenlijk nog perliet of seramis bij maar dat hebben we niet, dus ik hoop dat ze niet uitdrogen..."