Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVan hasj badtrip nog na 5 weken last

Van hasj badtrip nog na 5 weken last

83 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
Y
YassinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb ruim 5 weken geleden hasj gerookt (shira) na een kwartier een schrikreactie ik moest gelijk opstaan en lopen en sindsdien ben ik onrustig en nerveus zelfs af en toe trillingen en kortademig niet kunnen doorzuchten, het is vreemd vind ik omdat deze klachten van badtrip echt bij xtc ook voorkomt heeft iemand enig idee waarom dit zo is en m'n slaap is ook niet wauw nu slaap ongeveer 4 uurtjes nou wordt wakker van het hyperventileren en trillingen
K
KikemoesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb je er ook nog wat anders bij gebruikt? Medicatie bijvoorbeeld?
Y
YassinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kikemoes zei:
Heb je er ook nog wat anders bij gebruikt? Medicatie bijvoorbeeld?
Klik om te vergroten...

Ben naar de huisarts geweest had cabrazemepine voorgeschreven niet ingenomen om eerlijk te zijn hoe kan dit stoppen
Y
YassinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Yassin zei:
Ben naar de huisarts geweest had cabrazemepine voorgeschreven niet ingenomen om eerlijk te zijn hoe kan dit stoppen
Klik om te vergroten...


Maar bedoel je in combinatie met de hasj of na die bad trip dat ik naar de huisarts moest gaan
K
KikemoesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Yassin zei:
Maar bedoel je in combinatie met de hasj of na die bad trip dat ik naar de huisarts moest gaan
Klik om te vergroten...
Ik bedoelde tijdens de trip
Y
YassinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kikemoes zei:
Ik bedoelde tijdens de trip
Klik om te vergroten...


Nee zoiezo niet maar hoe los je op is nog een idee om een cirkel te doorbreken wat is het beste
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik denk dat het vooral psychische klachten zijn. Ga even terug naar je huisarts en doe je verhaal. Ze gaan je daar beter kunnen helpen.
K
KikemoesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Yassin zei:
Nee zoiezo niet maar hoe los je op is nog een idee om een cirkel te doorbreken wat is het beste
Klik om te vergroten...
Ik denk wat langspeelplaat ook zegt, nog maar een keer naar de huisarts en je verhaal doen indd
Y
YassinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Langspeelplaat zei:
Ik denk dat het vooral psychische klachten zijn. Ga even terug naar je huisarts en doe je verhaal. Ze gaan je daar beter kunnen helpen.
Klik om te vergroten...



Al gedaan maar de neurotransmitters kan daar wat mee zijn gebeurd? Dat er een tekort is ontstaan want slaap ook slecht
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#10
Yassin zei:
Al gedaan maar de neurotransmitters kan daar wat mee zijn gebeurd? Dat er een tekort is ontstaan want slaap ook slecht
Klik om te vergroten...

Ik ben geen dokter. Dit zijn allemaal vragen die ik aan je dokter zou stellen. Ik zou voor nu even proberen te genieten van je zaterdagavond en maandag gewoon een belletje doen. Succes!
Y
YassinLid
01-01-2024, 00:00
#11
Al 3 maanden zo alleen maar heviger geworden door sertonine zou dit kunnen komen kan dat kloppen
Y
YassinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Of een burn
Langspeelplaat zei:
Ik ben geen dokter. Dit zijn allemaal vragen die ik aan je dokter zou stellen. Ik zou voor nu even proberen te genieten van je zaterdagavond en maandag gewoon een belletje doen. Succes!
Klik om te vergroten...


Nou oke fijne avond
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ben je al langs een arts geweest?
Y
YassinLid
01-01-2024, 00:00
#14
Fool zei:
Ben je al langs een arts geweest?
Klik om te vergroten...


Hey ja maar ze vinden niks alleen behalve dat er astma 4 nu is gediagnoseerd
Y
YassinLid
01-01-2024, 00:00
#15
heb in oktober een hasj bad trip gehad ik zat te praten totdat ik wat voelde opkomen en mn hand tegen mn hoofd plaatse en toen opstond met paniek dat ik naar buiten moest en het enige wat ik wou was lopen en nog eens doorlopen. Daarna 2 dagen slecht geslapen ik kon me zelf niet stil houden en na die 2 dagen heb ik wel weten te slapen totaal drie dagen en daarna niet meer echt enkele keren een paar uurtjes. Na verschillende specialisten internist longarts neuroloog kwam ik uit op astma 4 maar ben nog steeds onrustig hoe komt dat en hoe is astma opeens onstaan
B
Bryan HoekstraLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb precies hetzelfde gehad 2 weken lang bleef ik erin hangen ik ben er vanaf gekomen een tip veel sporten en gezond eten!
Y
YassinLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bryan Hoekstra zei:
Ik heb precies hetzelfde gehad 2 weken lang bleef ik erin hangen ik ben er vanaf gekomen een tip veel sporten en gezond eten!
Klik om te vergroten...


Hey goed dat je reageert, heb alleen last van tintelingen in de benen en slapeloosheid en steeds hoog moeten ademen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
https://drugsforum.nl/threads/van-hasj-badtrip-nog-na-5-weken-last.62104/#post-1248486

https://drugsforum.nl/threads/hasj-shira-bad-trip.62239/

Je vraagt het nu voor de derde keer..
d
dacideLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als ik dit topic zo doorlees, en de klachten van hem lees, dan is het eerste dat bij mij opkomt: Paniekaanval/hyperventilatie.
Y
YassinLid
01-01-2024, 00:00
#20
chipmunk zei:
Ondanks er al meer als genoeg antwoorden zijn gegeven, deel ik toch ook nog mijn ervaring.

Wat ik trouwens recent nog in andere topics heb gepost, maar het is hier nu van toepassing dus ik hoop dat je geen troll bent;

Ik heb mezelf maanden voorgehouden dat ik een blijvende kaakspanning voelde na het gebruik van 4fmp; ik wist niet meer of ik mijn tanden 'in rust' op elkaar moest houden of open, ik was er zo van overtuigd dat het drugsgebruik mij permanente schade had veroorzaakt terwijl ik de komende dagen eigenlijk nergens last van had.
Nu klink het compleet belachelijk en de irrritatie aan mijn kaak komt omdat ik chronische sinusitus heb die ik in die periode niet goed aan het behandelen was.
Ik had dit gevoel vroeger ook al aan mijn kaak voordat ik af en toe drugs gebruikte dus kon ik toen die link niet maken.
Zowat de hele zomer heb ik mij slecht gevoeld, en eigenlijk waren het mijn persoonlijke problemen zoals geen werk en relatie enz. die de lichamelijke klachten veroorzaakten.
Je kan op allerlei manieren stress ervaren waardoor je je onrustig gaat voelen.
Er is als tip gegeven om te sporten, let verder op je voeding en als je ervoor open staat kan ik je aanraden om yoga oefeningen een kans te geven. Dit kan je zeker helpen om de spanning uit je lichaam te halen en weer op een goede manier te leren ademhalen.

Het is pas door zoveel over de nadelen en klachten die sommige mensen van 4fmp ervaren te lezen dat ik deze zogezegde na-effecten heb ervaren.
Ik ben er zeker van als ik constant bad trips over xtc lees en hier mee in mijn hoofd blijf zitten, dat ik tijdens een xtc trip ook deze dingen zal ervaren omdat ik het mezelf aanpraat.

Waar ik van mening ben dat de meeste mensen in mijn omgeving die drugs gebruiken geen flauw benul hebben van wat in de drugs zit en hoe dit op je lichaam werkt, denk ik dat te veel informatie opnemen over de bijwerkingen dus ook een negatief effect kan hebben.
Goed ingelezen zijn is belangrijk, maar ik doe mijn best om niet dagelijks op drugsforum in te loggen want dan ben ik er te veel mee bezig. :)
Klik om te vergroten...


Is dit blijvend is we
dacide zei:
Als ik dit topic zo doorlees, en de klachten van hem lees, dan is het eerste dat bij mij opkomt: Paniekaanval/hyperventilatie.
Klik om te vergroten...
dacide zei:
Als ik dit topic zo doorlees, en de klachten van hem lees, dan is het eerste dat bij mij opkomt: Paniekaanval/hyperventilatie.
Klik om te vergroten...
dacide zei:
Als ik dit topic zo doorlees
Klik om te vergroten...
dacide zei:
Als ik dit



Ja maar waarom gebeurt dat?? Ik voelde letterlijk een tik in mijn hoofd en stond met de adem in m'n keel verstijfd vol angst op
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."