#1
Khoya geloof me je komt ervan af juist faktap denken gaat je gekker maken blijf positief en zoals ik zei ga sporten!! Komt allemaal goed
Kun je me je telnr geven om het uit te leggen
Khoya geloof me je komt ervan af juist faktap denken gaat je gekker maken blijf positief en zoals ik zei ga sporten!! Komt allemaal goed
Khoya geloof me je komt ervan af juist faktap denken gaat je gekker maken blijf positief en zoals ik zei ga sporten!! Komt allemaal goed
Kun je reageren heb jet echt moeilijk nuKhoya geloof me je komt ervan af juist faktap denken gaat je gekker maken blijf positief en zoals ik zei ga sporten!! Komt allemaal goed
Die trillingen zijn dat voortekenen van iets
Damn, kerel, alles oke?
Ik heb sterk de indruk dat je zwaar paranoide bent geworden, want bad gaan op hasj en wiet is volkomen normaal, maar wat ik hierboven lees was het óf geen hasj óf ben je zo paranoide geworden dat je in een viceuze cirkel van angst bent gekomen. Lijkt me niet prettig.
Ga daarom gewoon naar een arts.
Nee. Denk niet dat de meningen hierover zullen verschillen. Nogmaals: een arts weet het veel beter dan wie dan ook op het forum. En ga je 1x googelen op symptomen die je hebt? Dan weet je hoe dat gaat. Binnen enkele kliks heb je alle ziektes van de wereld opgelopen.
Ten eerste: ga naar de huisarts om dingen uit te sluiten.
Ten tweede: Het lijkt erop dat je vooral jezelf gek zit te praten. Veel fysieke klachten hebben een geestelijke oorzaak. Ik kan niet zeggen dat dit nu strikt het geval is, maar zeer waarschijnlijk is een groot deel van wat je nu ervaart psychosomatisch. Oftewel: fysieke symptomen met een geestelijke oorzaak. Zoals hierboven gezegd: blijf in beweging. Dit is gezond maar helpt je daarnaast ook om minder in je hoofd te zitten jezelf ziektes aan te praten. Maar ook wanneer je niet sport kun je niet steeds overal over inzitten. Grote kans dat je dit nu de hele dag door aan het doen bent(?) De hele dag in angst zitten met paniekaanvallen. Geen wonder dat je dan niet kan slapen.
Als je dus naar specialisten gaat en ze kunnen allemaal niets vinden, geef jezelf dan ook eens de mogelijkheid om tot rust te komen. Ik heb iets soortgelijks meegemaakt met hyperventilatie, paniekaanvallen, steken in het hart, etc. Pas op het moment dat ik me niet meer allemaal dingen in mijn hoofd haalde werd het beter. Wil niet zeggen dat er bij jou beslist geen fysieke oorzaak is, maar geloof me, je maakt het zoveel erger door er constant over in te zitten. Doe wat je kunt doen door naar specialisten te gaan, maar gun jezelf tussendoor ook rust.
Khoya geloof me je komt ervan af juist faktap denken gaat je gekker maken blijf positief en zoals ik zei ga sporten!! Komt allemaal goed
Bedankt voor je reactie, het moment toen ik de bad trip ervaarde was toen ik nog in gesprek was en daarna mn hand tegen mn hoofd hield en omhoog schoot, ik moest gelijk naar buiten en lopen
ik ervaar de werklijkheid ook anders en dat maakt me ook ziek kan dat em hoe gaat dat over dat je de oude wordt
Heeft zeker met sertonine te maken
Oke. Je opent dit topic volgens mij omdat je je slecht voelt, en hulp zoekt. Dat is je volste recht. Die hulp verdien je ook. Volgens mij proberen we met z'n alle je te helpen. Waarom kom je dan met dit soort vage beschrijvingen? Hand tegen hoofd houden en omhoog schoot? Wat schoot omhoog? Je piemel? En werkelijkheid anders ervaren? Hoe bedoel je dat dan? Is lastig om te omschrijven lijkt me, maar probeer het eens. Wat ervaar je anders?
Ik wil je niet bashen, eerlijk niet. Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat je loopt te liegen om de boel te saboteren en op te stoken. Maar kom alsjeblieft met duidelijkere beschrijvingen. Zo raak je je geloofwaardigheid kwijt ten eerste, en kunnen wij steeds minder doen om je te proberen te helpen. Je bent bericht na bericht aan het posten, ook verspreid over meerdere posts die makkelijk bij elkaar gevoegd konden worden.
Dat lijkt me wel, maar ik denk dat dopamine eerder wordt beinvloedt. Ik denk dat dit je stemming zeker heeft veranderd de afgelopen tijd. En zeker met die plantages die jij inhaleert.
Sorry ben in paniek wat dat betreft het is nu 3 maanden geleden en krijg de slaap maar niet te vatten en er is onrust en de tintelingen in de benen en gejaagd gevoel
hoe kan ik mezelf herstellen
Nee snap ik maar ja in ieder geval bedankt voor je hulp als je nog wat kan toevoegen graag
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."