Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVan hasj badtrip nog na 5 weken last

Van hasj badtrip nog na 5 weken last

83 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
Y
YassinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bryan Hoekstra zei:
Khoya geloof me je komt ervan af juist faktap denken gaat je gekker maken blijf positief en zoals ik zei ga sporten!! Komt allemaal goed
Klik om te vergroten...



Kun je me je telnr geven om het uit te leggen
Y
YassinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bryan Hoekstra zei:
Khoya geloof me je komt ervan af juist faktap denken gaat je gekker maken blijf positief en zoals ik zei ga sporten!! Komt allemaal goed
Klik om te vergroten...



Ik wil positief zijn ben nu 3 maanden verder, geen kracht meer niks ik wil sporten maar kom geeneens in slaap bovenkant trillingen en tintelingen in de benen en ben kortademig droom heel raar
Y
YassinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Die trillingen zijn dat voortekenen van iets
Y
YassinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bryan Hoekstra zei:
Khoya geloof me je komt ervan af juist faktap denken gaat je gekker maken blijf positief en zoals ik zei ga sporten!! Komt allemaal goed
Klik om te vergroten...
Kun je reageren heb jet echt moeilijk nu
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Damn, kerel, alles oke?
Ik heb sterk de indruk dat je zwaar paranoide bent geworden, want bad gaan op hasj en wiet is volkomen normaal, maar wat ik hierboven lees was het óf geen hasj óf ben je zo paranoide geworden dat je in een viceuze cirkel van angst bent gekomen. Lijkt me niet prettig.

Ga daarom gewoon naar een arts.

Die trillingen zijn dat voortekenen van iets
Klik om te vergroten...

Nee. Denk niet dat de meningen hierover zullen verschillen. Nogmaals: een arts weet het veel beter dan wie dan ook op het forum. En ga je 1x googelen op symptomen die je hebt? Dan weet je hoe dat gaat. Binnen enkele kliks heb je alle ziektes van de wereld opgelopen.
Y
YassinLid
01-01-2024, 00:00
#6
BasvanHoven zei:
Damn, kerel, alles oke?
Ik heb sterk de indruk dat je zwaar paranoide bent geworden, want bad gaan op hasj en wiet is volkomen normaal, maar wat ik hierboven lees was het óf geen hasj óf ben je zo paranoide geworden dat je in een viceuze cirkel van angst bent gekomen. Lijkt me niet prettig.

Ga daarom gewoon naar een arts.



Nee. Denk niet dat de meningen hierover zullen verschillen. Nogmaals: een arts weet het veel beter dan wie dan ook op het forum. En ga je 1x googelen op symptomen die je hebt? Dan weet je hoe dat gaat. Binnen enkele kliks heb je alle ziektes van de wereld opgelopen.
Klik om te vergroten...


Heb nu weer last van trillende zenuwen kom niet de deur uit, en tintelingen in de benen kan niet normaal rustig zitten heb nu al lichte astma 4 opgelopen nu kreun ik van de pijn en de huisarts schrijft cannabis intoxicatie
Y
YassinLid
01-01-2024, 00:00
#7
De realiteit is anders bij mij kan niet slapen niks
Y
YassinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Neem al week temazepam in maar wordt na 3 uurtjes wakker
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ten eerste: ga naar de huisarts om dingen uit te sluiten.

Ten tweede: Het lijkt erop dat je vooral jezelf gek zit te praten. Veel fysieke klachten hebben een geestelijke oorzaak. Ik kan niet zeggen dat dit nu strikt het geval is, maar zeer waarschijnlijk is een groot deel van wat je nu ervaart psychosomatisch. Oftewel: fysieke symptomen met een geestelijke oorzaak. Zoals hierboven gezegd: blijf in beweging. Dit is gezond maar helpt je daarnaast ook om minder in je hoofd te zitten jezelf ziektes aan te praten. Maar ook wanneer je niet sport kun je niet steeds overal over inzitten. Grote kans dat je dit nu de hele dag door aan het doen bent(?) De hele dag in angst zitten met paniekaanvallen. Geen wonder dat je dan niet kan slapen.

Als je dus naar specialisten gaat en ze kunnen allemaal niets vinden, geef jezelf dan ook eens de mogelijkheid om tot rust te komen. Ik heb iets soortgelijks meegemaakt met hyperventilatie, paniekaanvallen, steken in het hart, etc. Pas op het moment dat ik me niet meer allemaal dingen in mijn hoofd haalde werd het beter. Wil niet zeggen dat er bij jou beslist geen fysieke oorzaak is, maar geloof me, je maakt het zoveel erger door er constant over in te zitten. Doe wat je kunt doen door naar specialisten te gaan, maar gun jezelf tussendoor ook rust.
Y
YassinLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Dunne zei:
JAAA!
Klik om te vergroten...


Maar waarom dan die tintelingen en de hoge ademhaling
Y
YassinLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
Ten eerste: ga naar de huisarts om dingen uit te sluiten.

Ten tweede: Het lijkt erop dat je vooral jezelf gek zit te praten. Veel fysieke klachten hebben een geestelijke oorzaak. Ik kan niet zeggen dat dit nu strikt het geval is, maar zeer waarschijnlijk is een groot deel van wat je nu ervaart psychosomatisch. Oftewel: fysieke symptomen met een geestelijke oorzaak. Zoals hierboven gezegd: blijf in beweging. Dit is gezond maar helpt je daarnaast ook om minder in je hoofd te zitten jezelf ziektes aan te praten. Maar ook wanneer je niet sport kun je niet steeds overal over inzitten. Grote kans dat je dit nu de hele dag door aan het doen bent(?) De hele dag in angst zitten met paniekaanvallen. Geen wonder dat je dan niet kan slapen.

Als je dus naar specialisten gaat en ze kunnen allemaal niets vinden, geef jezelf dan ook eens de mogelijkheid om tot rust te komen. Ik heb iets soortgelijks meegemaakt met hyperventilatie, paniekaanvallen, steken in het hart, etc. Pas op het moment dat ik me niet meer allemaal dingen in mijn hoofd haalde werd het beter. Wil niet zeggen dat er bij jou beslist geen fysieke oorzaak is, maar geloof me, je maakt het zoveel erger door er constant over in te zitten. Doe wat je kunt doen door naar specialisten te gaan, maar gun jezelf tussendoor ook rust.
Klik om te vergroten...



Bedankt voor je reactie, het moment toen ik de bad trip ervaarde was toen ik nog in gesprek was en daarna mn hand tegen mn hoofd hield en omhoog schoot, ik moest gelijk naar buiten en lopen
Y
YassinLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik ervaar de werklijkheid ook anders en dat maakt me ook ziek kan dat em hoe gaat dat over dat je de oude wordt
Y
YassinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bryan Hoekstra zei:
Khoya geloof me je komt ervan af juist faktap denken gaat je gekker maken blijf positief en zoals ik zei ga sporten!! Komt allemaal goed
Klik om te vergroten...



Heeft zeker met sertonine te maken
U
UnFyKilianZLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik weet niet hoe het zit met astma maar soms als er iemand van je familie een stoornis of iets anders heeft kan het zijn dat je het ook hebt maar dat het gewoon nog niet zichtbaar is en bij sommige drugs word dat geactiveerd.
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Yassin zei:
Bedankt voor je reactie, het moment toen ik de bad trip ervaarde was toen ik nog in gesprek was en daarna mn hand tegen mn hoofd hield en omhoog schoot, ik moest gelijk naar buiten en lopen
Klik om te vergroten...

Yassin zei:
ik ervaar de werklijkheid ook anders en dat maakt me ook ziek kan dat em hoe gaat dat over dat je de oude wordt
Klik om te vergroten...

Oke. Je opent dit topic volgens mij omdat je je slecht voelt, en hulp zoekt. Dat is je volste recht. Die hulp verdien je ook. Volgens mij proberen we met z'n alle je te helpen. Waarom kom je dan met dit soort vage beschrijvingen? Hand tegen hoofd houden en omhoog schoot? Wat schoot omhoog? Je piemel? En werkelijkheid anders ervaren? Hoe bedoel je dat dan? Is lastig om te omschrijven lijkt me, maar probeer het eens. Wat ervaar je anders?

Ik wil je niet bashen, eerlijk niet. Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat je loopt te liegen om de boel te saboteren en op te stoken. Maar kom alsjeblieft met duidelijkere beschrijvingen. Zo raak je je geloofwaardigheid kwijt ten eerste, en kunnen wij steeds minder doen om je te proberen te helpen. Je bent bericht na bericht aan het posten, ook verspreid over meerdere posts die makkelijk bij elkaar gevoegd konden worden.

Yassin zei:
Heeft zeker met sertonine te maken
Klik om te vergroten...

Dat lijkt me wel, maar ik denk dat dopamine eerder wordt beinvloedt. Ik denk dat dit je stemming zeker heeft veranderd de afgelopen tijd. En zeker met die plantages die jij inhaleert.
Y
YassinLid
01-01-2024, 00:00
#16
BasvanHoven zei:
Oke. Je opent dit topic volgens mij omdat je je slecht voelt, en hulp zoekt. Dat is je volste recht. Die hulp verdien je ook. Volgens mij proberen we met z'n alle je te helpen. Waarom kom je dan met dit soort vage beschrijvingen? Hand tegen hoofd houden en omhoog schoot? Wat schoot omhoog? Je piemel? En werkelijkheid anders ervaren? Hoe bedoel je dat dan? Is lastig om te omschrijven lijkt me, maar probeer het eens. Wat ervaar je anders?

Ik wil je niet bashen, eerlijk niet. Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat je loopt te liegen om de boel te saboteren en op te stoken. Maar kom alsjeblieft met duidelijkere beschrijvingen. Zo raak je je geloofwaardigheid kwijt ten eerste, en kunnen wij steeds minder doen om je te proberen te helpen. Je bent bericht na bericht aan het posten, ook verspreid over meerdere posts die makkelijk bij elkaar gevoegd konden worden.



Dat lijkt me wel, maar ik denk dat dopamine eerder wordt beinvloedt. Ik denk dat dit je stemming zeker heeft veranderd de afgelopen tijd. En zeker met die plantages die jij inhaleert.
Klik om te vergroten...



Sorry ben in paniek wat dat betreft het is nu 3 maanden geleden en krijg de slaap maar niet te vatten en er is onrust en de tintelingen in de benen en gejaagd gevoel hoe kan ik mezelf herstellen
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#17
Yassin zei:
Sorry ben in paniek wat dat betreft het is nu 3 maanden geleden en krijg de slaap maar niet te vatten en er is onrust en de tintelingen in de benen en gejaagd gevoel
Klik om te vergroten...

Daar ga je weer. Ik snap dat je in paniek bent, maar je negeert ten eerste de adviezen die je zovaak zijn gegeven, namelijk:

Ga naar die dokter! Opnieuw wat bij betreft.

Je bent al 3 maanden zeg je in een paniekstaat, met tintelingen en een gejaagd gevoel. Dat is niet goed man, echt niet.

Yassin zei:
hoe kan ik mezelf herstellen
Klik om te vergroten...

Als ik aan kanker heb, vraag ik toch ook niet aan de dokter:

"ey man, ik heb kanker, hoe word ik beter?"

Nee. Je geeft hem de informatie die je kan geven, zo helder als je het kan, want hoeveel jij kwijt kunt bij de dokter, hoe meer hij je kan helpen. Hoe meer je ons geeft aan informatie (en je hoeft echt niet je hele levensverhaal op een forum te gooien) hoe meer wij je kunnen helpen.
Y
YassinLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nee snap ik maar ja in ieder geval bedankt voor je hulp als je nog wat kan toevoegen graag
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Yassin zei:
Nee snap ik maar ja in ieder geval bedankt voor je hulp als je nog wat kan toevoegen graag
Klik om te vergroten...

Ik heb je een privebericht gestuurd. Misschien helpt dat je een beetje.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Je denkt, ik open een nieuw topic, stel exact dezelfde vraag en krijg totaal andere antwoorden?

Niemand hier gaat je exact vertellen hoe dat is gekomen. Wat je kunt doen is eventueel teruggaan naar de dokter, komt daar niets uit: rustig blijven onder dit alles. Word je bewust van je ademhaling: adem diep in door de neus, laat de adem tot diep in je buik gaan en adem uit door je mond. Doe dit 3 keer en zie hoe dit je kalmeert. Stop met piekeren.

Je af blijven vragen hoe dit is gekomen gaat niets helpen. Niets.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."