Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb ruim 5 weken geleden hasj gerookt (shira) na een kwartier een schrikreactie ik moest gelijk opstaan en lopen en sindsdien ben ik onrustig en nerveus zelfs af en toe trillingen en kortademig niet kunnen doorzuchten, het is vreemd vind ik omdat deze klachten van badtrip echt bij xtc ook voorkomt heeft iemand enig idee waarom dit zo is en m'n slaap is ook niet wauw nu slaap ongeveer 4 uurtjes nou wordt wakker van het hyperventileren en trillingen"
"Kikemoes zei: Heb je er ook nog wat anders bij gebruikt? Medicatie bijvoorbeeld? Klik om te vergroten... Ben naar de huisarts geweest had cabrazemepine voorgeschreven niet ingenomen om eerlijk te zijn hoe kan dit stoppen"
"Yassin zei: Ben naar de huisarts geweest had cabrazemepine voorgeschreven niet ingenomen om eerlijk te zijn hoe kan dit stoppen Klik om te vergroten... Maar bedoel je in combinatie met de hasj of na die bad trip dat ik naar de huisarts moest gaan"
"Kikemoes zei: Ik bedoelde tijdens de trip Klik om te vergroten... Nee zoiezo niet maar hoe los je op is nog een idee om een cirkel te doorbreken wat is het beste"
"Langspeelplaat zei: Ik denk dat het vooral psychische klachten zijn. Ga even terug naar je huisarts en doe je verhaal. Ze gaan je daar beter kunnen helpen. Klik om te vergroten... Al gedaan maar de neurotransmitters kan daar wat mee zijn gebeurd? Dat er een tekort is ontstaan want slaap ook slecht"
"Al 3 maanden zo alleen maar heviger geworden door sertonine zou dit kunnen komen kan dat kloppen"
"Of een burn Langspeelplaat zei: Ik ben geen dokter. Dit zijn allemaal vragen die ik aan je dokter zou stellen. Ik zou voor nu even proberen te genieten van je zaterdagavond en maandag gewoon een belletje doen. Succes! Klik om te vergroten... Nou oke fijne avond"
"Fool zei: Ben je al langs een arts geweest? Klik om te vergroten... Hey ja maar ze vinden niks alleen behalve dat er astma 4 nu is gediagnoseerd"
"heb in oktober een hasj bad trip gehad ik zat te praten totdat ik wat voelde opkomen en mn hand tegen mn hoofd plaatse en toen opstond met paniek dat ik naar buiten moest en het enige wat ik wou was lopen en nog eens doorlopen. Daarna 2 dagen slecht geslapen ik kon me zelf niet stil houden en na die 2 dagen heb ik wel weten te slapen totaal drie dagen en daarna niet meer echt enkele keren een paar uurtjes. Na verschillende specialisten internist longarts neuroloog kwam ik uit op astma 4 maar ben nog steeds onrustig hoe komt dat en hoe is astma opeens onstaan"
"Heb ook nog tintelingen in de benen en voeten en kan niet stil zitten soms ijsberen"