Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVan hasj badtrip nog na 5 weken last

Van hasj badtrip nog na 5 weken last

83 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
Y
YassinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb ook nog tintelingen in de benen en voeten en kan niet stil zitten soms ijsberen
Y
YassinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb ruim 5 weken geleden hasj gerookt (shira) na een kwartier een schrikreactie ik moest gelijk opstaan en lopen en sindsdien ben ik onrustig en nerveus zelfs af en toe trillingen en kortademig niet kunnen doorzuchten, het is vreemd vind ik omdat deze klachten van badtrip echt bij xtc ook voorkomt heeft iemand enig idee waarom dit zo is en m'n slaap is ook niet wauw nu slaap ongeveer 4 uurtjes nou wordt wakker van het hyperventileren en trillingen
K
KikemoesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb je er ook nog wat anders bij gebruikt? Medicatie bijvoorbeeld?
Y
YassinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kikemoes zei:
Heb je er ook nog wat anders bij gebruikt? Medicatie bijvoorbeeld?
Klik om te vergroten...

Ben naar de huisarts geweest had cabrazemepine voorgeschreven niet ingenomen om eerlijk te zijn hoe kan dit stoppen
Y
YassinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Yassin zei:
Ben naar de huisarts geweest had cabrazemepine voorgeschreven niet ingenomen om eerlijk te zijn hoe kan dit stoppen
Klik om te vergroten...


Maar bedoel je in combinatie met de hasj of na die bad trip dat ik naar de huisarts moest gaan
K
KikemoesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Yassin zei:
Maar bedoel je in combinatie met de hasj of na die bad trip dat ik naar de huisarts moest gaan
Klik om te vergroten...
Ik bedoelde tijdens de trip
Y
YassinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kikemoes zei:
Ik bedoelde tijdens de trip
Klik om te vergroten...


Nee zoiezo niet maar hoe los je op is nog een idee om een cirkel te doorbreken wat is het beste
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik denk dat het vooral psychische klachten zijn. Ga even terug naar je huisarts en doe je verhaal. Ze gaan je daar beter kunnen helpen.
K
KikemoesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Yassin zei:
Nee zoiezo niet maar hoe los je op is nog een idee om een cirkel te doorbreken wat is het beste
Klik om te vergroten...
Ik denk wat langspeelplaat ook zegt, nog maar een keer naar de huisarts en je verhaal doen indd
Y
YassinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Langspeelplaat zei:
Ik denk dat het vooral psychische klachten zijn. Ga even terug naar je huisarts en doe je verhaal. Ze gaan je daar beter kunnen helpen.
Klik om te vergroten...



Al gedaan maar de neurotransmitters kan daar wat mee zijn gebeurd? Dat er een tekort is ontstaan want slaap ook slecht
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#11
Yassin zei:
Al gedaan maar de neurotransmitters kan daar wat mee zijn gebeurd? Dat er een tekort is ontstaan want slaap ook slecht
Klik om te vergroten...

Ik ben geen dokter. Dit zijn allemaal vragen die ik aan je dokter zou stellen. Ik zou voor nu even proberen te genieten van je zaterdagavond en maandag gewoon een belletje doen. Succes!
Y
YassinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Al 3 maanden zo alleen maar heviger geworden door sertonine zou dit kunnen komen kan dat kloppen
Y
YassinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Of een burn
Langspeelplaat zei:
Ik ben geen dokter. Dit zijn allemaal vragen die ik aan je dokter zou stellen. Ik zou voor nu even proberen te genieten van je zaterdagavond en maandag gewoon een belletje doen. Succes!
Klik om te vergroten...


Nou oke fijne avond
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ben je al langs een arts geweest?
Y
YassinLid
01-01-2024, 00:00
#15
Fool zei:
Ben je al langs een arts geweest?
Klik om te vergroten...


Hey ja maar ze vinden niks alleen behalve dat er astma 4 nu is gediagnoseerd
Y
YassinLid
01-01-2024, 00:00
#16
heb in oktober een hasj bad trip gehad ik zat te praten totdat ik wat voelde opkomen en mn hand tegen mn hoofd plaatse en toen opstond met paniek dat ik naar buiten moest en het enige wat ik wou was lopen en nog eens doorlopen. Daarna 2 dagen slecht geslapen ik kon me zelf niet stil houden en na die 2 dagen heb ik wel weten te slapen totaal drie dagen en daarna niet meer echt enkele keren een paar uurtjes. Na verschillende specialisten internist longarts neuroloog kwam ik uit op astma 4 maar ben nog steeds onrustig hoe komt dat en hoe is astma opeens onstaan
B
Bryan HoekstraLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb precies hetzelfde gehad 2 weken lang bleef ik erin hangen ik ben er vanaf gekomen een tip veel sporten en gezond eten!
Y
YassinLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bryan Hoekstra zei:
Ik heb precies hetzelfde gehad 2 weken lang bleef ik erin hangen ik ben er vanaf gekomen een tip veel sporten en gezond eten!
Klik om te vergroten...


Hey goed dat je reageert, heb alleen last van tintelingen in de benen en slapeloosheid en steeds hoog moeten ademen.
Y
YassinLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bryan Hoekstra zei:
Ik heb precies hetzelfde gehad 2 weken lang bleef ik erin hangen ik ben er vanaf gekomen een tip veel sporten en gezond eten!
Klik om te vergroten...


En last van de werkelijkheid realiseren
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
https://drugsforum.nl/threads/van-hasj-badtrip-nog-na-5-weken-last.62104/#post-1248486

https://drugsforum.nl/threads/hasj-shira-bad-trip.62239/

Je vraagt het nu voor de derde keer..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."