Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVan hasj badtrip nog na 5 weken last

Van hasj badtrip nog na 5 weken last

83 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
U
UnFyKilianZLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik weet niet hoe het zit met astma maar soms als er iemand van je familie een stoornis of iets anders heeft kan het zijn dat je het ook hebt maar dat het gewoon nog niet zichtbaar is en bij sommige drugs word dat geactiveerd.
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Yassin zei:
Bedankt voor je reactie, het moment toen ik de bad trip ervaarde was toen ik nog in gesprek was en daarna mn hand tegen mn hoofd hield en omhoog schoot, ik moest gelijk naar buiten en lopen
Klik om te vergroten...

Yassin zei:
ik ervaar de werklijkheid ook anders en dat maakt me ook ziek kan dat em hoe gaat dat over dat je de oude wordt
Klik om te vergroten...

Oke. Je opent dit topic volgens mij omdat je je slecht voelt, en hulp zoekt. Dat is je volste recht. Die hulp verdien je ook. Volgens mij proberen we met z'n alle je te helpen. Waarom kom je dan met dit soort vage beschrijvingen? Hand tegen hoofd houden en omhoog schoot? Wat schoot omhoog? Je piemel? En werkelijkheid anders ervaren? Hoe bedoel je dat dan? Is lastig om te omschrijven lijkt me, maar probeer het eens. Wat ervaar je anders?

Ik wil je niet bashen, eerlijk niet. Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat je loopt te liegen om de boel te saboteren en op te stoken. Maar kom alsjeblieft met duidelijkere beschrijvingen. Zo raak je je geloofwaardigheid kwijt ten eerste, en kunnen wij steeds minder doen om je te proberen te helpen. Je bent bericht na bericht aan het posten, ook verspreid over meerdere posts die makkelijk bij elkaar gevoegd konden worden.

Yassin zei:
Heeft zeker met sertonine te maken
Klik om te vergroten...

Dat lijkt me wel, maar ik denk dat dopamine eerder wordt beinvloedt. Ik denk dat dit je stemming zeker heeft veranderd de afgelopen tijd. En zeker met die plantages die jij inhaleert.
Y
YassinLid
01-01-2024, 00:00
#3
BasvanHoven zei:
Oke. Je opent dit topic volgens mij omdat je je slecht voelt, en hulp zoekt. Dat is je volste recht. Die hulp verdien je ook. Volgens mij proberen we met z'n alle je te helpen. Waarom kom je dan met dit soort vage beschrijvingen? Hand tegen hoofd houden en omhoog schoot? Wat schoot omhoog? Je piemel? En werkelijkheid anders ervaren? Hoe bedoel je dat dan? Is lastig om te omschrijven lijkt me, maar probeer het eens. Wat ervaar je anders?

Ik wil je niet bashen, eerlijk niet. Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat je loopt te liegen om de boel te saboteren en op te stoken. Maar kom alsjeblieft met duidelijkere beschrijvingen. Zo raak je je geloofwaardigheid kwijt ten eerste, en kunnen wij steeds minder doen om je te proberen te helpen. Je bent bericht na bericht aan het posten, ook verspreid over meerdere posts die makkelijk bij elkaar gevoegd konden worden.



Dat lijkt me wel, maar ik denk dat dopamine eerder wordt beinvloedt. Ik denk dat dit je stemming zeker heeft veranderd de afgelopen tijd. En zeker met die plantages die jij inhaleert.
Klik om te vergroten...



Sorry ben in paniek wat dat betreft het is nu 3 maanden geleden en krijg de slaap maar niet te vatten en er is onrust en de tintelingen in de benen en gejaagd gevoel hoe kan ik mezelf herstellen
c
chipmunkLid
01-01-2024, 00:00
#4
^^ Waarom steek ik mijn tijd hierin?

Ik denk dat we met zekerheid kunnen stellen dat dit een troll is, ik heb ook een interessante pb ontvangen " hey man ".

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."