#1
Ik weet niet hoe het zit met astma maar soms als er iemand van je familie een stoornis of iets anders heeft kan het zijn dat je het ook hebt maar dat het gewoon nog niet zichtbaar is en bij sommige drugs word dat geactiveerd.
Bedankt voor je reactie, het moment toen ik de bad trip ervaarde was toen ik nog in gesprek was en daarna mn hand tegen mn hoofd hield en omhoog schoot, ik moest gelijk naar buiten en lopen
ik ervaar de werklijkheid ook anders en dat maakt me ook ziek kan dat em hoe gaat dat over dat je de oude wordt
Heeft zeker met sertonine te maken
Oke. Je opent dit topic volgens mij omdat je je slecht voelt, en hulp zoekt. Dat is je volste recht. Die hulp verdien je ook. Volgens mij proberen we met z'n alle je te helpen. Waarom kom je dan met dit soort vage beschrijvingen? Hand tegen hoofd houden en omhoog schoot? Wat schoot omhoog? Je piemel? En werkelijkheid anders ervaren? Hoe bedoel je dat dan? Is lastig om te omschrijven lijkt me, maar probeer het eens. Wat ervaar je anders?
Ik wil je niet bashen, eerlijk niet. Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat je loopt te liegen om de boel te saboteren en op te stoken. Maar kom alsjeblieft met duidelijkere beschrijvingen. Zo raak je je geloofwaardigheid kwijt ten eerste, en kunnen wij steeds minder doen om je te proberen te helpen. Je bent bericht na bericht aan het posten, ook verspreid over meerdere posts die makkelijk bij elkaar gevoegd konden worden.
Dat lijkt me wel, maar ik denk dat dopamine eerder wordt beinvloedt. Ik denk dat dit je stemming zeker heeft veranderd de afgelopen tijd. En zeker met die plantages die jij inhaleert.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."