Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel blowen jullie perdag

Hoeveel blowen jullie perdag

36 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#1
@Blikje Pløp met de vaporizer vind je het roken geen probleem?
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#2
hoeve jointjes en hoeveel gram paffen jullie per dag op?
Ik koop meestal 2 gram en daar doe ik 2 dagen mee maar soms komt het ook wel voor dat ik bijna 2 gram op rook dat ik nog maar 1 of 2 jointjes de volgende dag er uit kan draaien
En rook ongv 5 jointjes perdag
Als ik veel wiet of hasj heb kan het wel 10 tot 20 jointjes in een dag worden
En jullie????
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vroeger toen ik nog dagelijks blowde, rookte ik 2 gram per dag. Soms meer soms minder. Ik draaide toen 3 a 4 jointjes uit een gram.
Nu rook ik in het weekend 1 dag. Soms sla ik een weekend over. Dan rook ik op die ene dag ongeveer een halve gram en draai daar 3 jointjes uit.

Als ik het terug lees zeg... Waar haalde ik vroeger de tijd vandaan om 6 tot 8 joints per dag te roken?? :lolol:
Zou er nu niet eens tijd meer voor hebben eigenlijk.
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Dunne zei:
Trouwens @Koes had je mijn
https://drugsforum.nl/threads/mijn-eerste-keer-trippen-2cb.61722/
Tripreport gelezen? Je kwam voor in mijn trip hahahahaha!
Klik om te vergroten...
Hahaha heb Het gelezen
Maar weet je hoe ik eruit zie? Lol
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Trouwens @Koes had je mijn
https://drugsforum.nl/threads/mijn-eerste-keer-trippen-2cb.61722/
Tripreport gelezen? Je kwam voor in mijn trip hahahahaha!
S
SprokkieLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Vroeger toen ik nog dagelijks blowde, rookte ik 2 gram per dag. Soms meer soms minder. Ik draaide toen 3 a 4 jointjes uit een gram.
Nu rook ik in het weekend 1 dag. Soms sla ik een weekend over. Dan rook ik op die ene dag ongeveer een halve gram en draai daar 3 jointjes uit.

Als ik het terug lees zeg... Waar haalde ik vroeger de tijd vandaan om 6 tot 8 joints per dag te roken?? :lolol:
Zou er nu niet eens tijd meer voor hebben eigenlijk.
Klik om te vergroten...
Vroeger blowde ik ook dagelijks. Meestal 1 gram per dag en als ik met anderen was werd dat meer.
Nu blow ik echt heel sporadisch, 1x in de 2 maanden max. Maar van het ene op het andere moment ging me dat heel erg tegenstaan en ben ik daarmee gestopt.
Vind het effect van wiet vaak te sterk aanvoelen dus rook het liefst wat zachtere/donkere hasj.
Vind wietsoorten als Amnesisa Haze bijna harddrugs achtig effect hebben.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Koes zei:
Hahaha heb Het gelezen
Maar weet je hoe ik eruit zie? Lol
Klik om te vergroten...
Ik heb niet echt een gezicht gezien maar t was een dunne tiener met heel kort haar en een petje. Klopt het?
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#8
Per dag? Lol!
Ik blow gemiddeld eens per 3 weken. Nu is het al zeker 6-7 weken geleden maar vanavond ga ik er weer eens van genieten. Lekker relaxed avondje chillen staat op het menu. Ik heb er nu al zo'n zin in!

Mijn totale verbruik ligt denk ik op zo'n 5 gram per jaar...:kissingclosed:
A
AcidfreakxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb ook 11 jaar aan een stuk elke maand 40-50gr geblowd, nu rook ik enkel nog als ik het geld ervoor heb en al zeker niet als ik nog naar shool moet :)
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Acidfreakx zei:
elke maand 40-50gr geblowd, :confused:mile:
Klik om te vergroten...

OMG.. Als je het zo leest klinkt het echt wel erg. Ik rookte dus zo een 60 gram per maand... :lolol:
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#11
100 gram ongeveer per maand een zevental jaar lang, nu trek ik het niet meer het blowen, ik wordt meteen para van sterke wiet, een mild hasjsoortje zou ik wrs wel nog aankunnen en van daar opbouwen... ik overweeg sporadisch weer eens te blowen voor een betere nachtrust... ik denk wel dat je dan beter een jointje rookt dan vieze benzooi !
S
SprokkieLid
01-01-2024, 00:00
#12
lysergic bink zei:
ik wordt meteen para van sterke wiet, een mild hasjsoortje zou ik wrs wel nog aankunnen
Klik om te vergroten...

Inderdaad dat heb ik ook. Word er zo opgefokt en bijna paranoide van. Een, hoogstens twee trekjes en ik heb echt genoeg.
Kan me niet voorstellen dat ik ooit een Amnesia Haze joint in mijn eentje helemaal zou oproken.
*Geef het als voorbeeld omdat ik denk dat dit een van de sterkste wietsoorten is.
Sorry als het niet klopt ben er niet meer zo mee bezig. Verbeter me alsjeblieft als het niet klopt.
Maar Hasj, oh Hasj. Wat ben jij fijn , ruik je lekker, heb je een tocht gemaakt (is dit echt zo ?) en geef je me een fijn gevoel.
Ook bij de sterkere soorten (Zero, Icelator, iemand ?)heb ik die symptomen helemaal niet (Paranoide en opgefokt) Weet niet waardoor dit komt en vind het altijd heel onlogisch en tegenstrijdig. Uiteindelijk is de werkzame stof hetzelfde dus denk dat het vooral in mijn hoofd zit en/of aan mij ligt. Oftwel ervaren meer mensen dit zo ????

Ps. Heb dit overigens niet met Cannabis eten ;
Spacecake (wiet 2 maal gedaan),
Bang Lassi (Geen idee wat erin zat),
Hasj Brownies (spreekt voorzich),
Hasj Olie (Croutons en sigaret).
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sprokkie zei:
Inderdaad dat heb ik ook. Word er zo opgefokt en bijna paranoide van. Een, hoogstens twee trekjes en ik heb echt genoeg.
Kan me niet voorstellen dat ik ooit een Amnesia Haze joint in mijn eentje helemaal zou oproken.
*Geef het als voorbeeld omdat ik denk dat dit een van de sterkste wietsoorten is.
Sorry als het niet klopt ben er niet meer zo mee bezig. Verbeter me alsjeblieft als het niet klopt.
Maar Hasj, oh Hasj. Wat ben jij fijn , ruik je lekker, heb je een tocht gemaakt (is dit echt zo ?) en geef je me een fijn gevoel.
Ook bij de sterkere soorten (Zero, Icelator, iemand ?)heb ik die symptomen helemaal niet (Paranoide en opgefokt) Weet niet waardoor dit komt en vind het altijd heel onlogisch en tegenstrijdig. Uiteindelijk is de werkzame stof hetzelfde dus denk dat het vooral in mijn hoofd zit en/of aan mij ligt. Oftwel ervaren meer mensen dit zo ????

Ps. Heb dit overigens niet met Cannabis eten ;
Spacecake (wiet 2 maal gedaan),
Bang Lassi (Geen idee wat erin zat),
Hasj Brownies (spreekt voorzich),
Hasj Olie (Croutons en sigaret).
Klik om te vergroten...

Dat verschijnsel lijkt inderdaad vaker voor te komen, die hard blowers die een jaartje ofzo stoppen en dan heel hard para gaan als ze opnieuw proberen te blowen.
Hasj lukt mij inderdaad ook, maar twee hijsjes van de sterkere wietsoorten en de paniekaanvallen vliegen me rond de oren, erna krijg ik (als ik de para wanen doorsperteld heb met een nat washandje op mijn voorhoofd) wel weer dat mellow de wereld mag nu vergaan ik zit hier lekker in mijn cocon gevoel die zo beheerd is !
Maar met hasj ga ik op een vliegend tapijtje de lucht in en wiet wordt ik met een kanon afgevuurd , zo kan je het vergelijken.
Het zou mij heeeeeel veel moeite kosten om mijn oude blowniveau van 25 gram nederwiet per week te halen .
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dunne zei:
Ik heb niet echt een gezicht gezien maar t was een dunne tiener met heel kort haar en een petje. Klopt het?
Klik om te vergroten...
Dun ja kort haar ja beetje petje nee
En hoe wis je dat dat koes ( ik ) was
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#15
Eik zei:
Per dag? Lol!
Ik blow gemiddeld eens per 3 weken. Nu is het al zeker 6-7 weken geleden maar vanavond ga ik er weer eens van genieten. Lekker relaxed avondje chillen staat op het menu. Ik heb er nu al zo'n zin in!

Mijn totale verbruik ligt denk ik op zo'n 5 gram per jaar...:kissingclosed:
Klik om te vergroten...

5 gram per jaar????
Dat is echt weinig
A
AcidfreakxLid
01-01-2024, 00:00
#16
lysergic bink zei:
Dat verschijnsel lijkt inderdaad vaker voor te komen, die hard blowers die een jaartje ofzo stoppen en dan heel hard para gaan als ze opnieuw proberen te blowen.
Hasj lukt mij inderdaad ook, maar twee hijsjes van de sterkere wietsoorten en de paniekaanvallen vliegen me rond de oren, erna krijg ik (als ik de para wanen doorsperteld heb met een nat washandje op mijn voorhoofd) wel weer dat mellow de wereld mag nu vergaan ik zit hier lekker in mijn cocon gevoel die zo beheerd is !
Maar met hasj ga ik op een vliegend tapijtje de lucht in en wiet wordt ik met een kanon afgevuurd , zo kan je het vergelijken.
Het zou mij heeeeeel veel moeite kosten om mijn oude blowniveau van 25 gram nederwiet per week te halen .
Klik om te vergroten...
Heb ook een kerel gekend die al 35 jaar elke dag die hard blowde en ook is moeten stoppen doordat hij op den duur constant paranoia werd, lijkt me echt klote om dat aan de hand te hebben gezien ik niet graag sigaretten rook. Komt blijkbaar wel vaker voor bij zulke blowers hoewel ik denk dat het weinig met de wiet zelf te maken heeft :wink:
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Acidfreakx zei:
Heb ook een kerel gekend die al 35 jaar elke dag die hard blowde en ook is moeten stoppen doordat hij op den duur constant paranoia werd, lijkt me echt klote om dat aan de hand te hebben gezien ik niet graag sigaretten rook. Komt blijkbaar wel vaker voor bij zulke blowers hoewel ik denk dat het weinig met de wiet zelf te maken heeft :wink:
Klik om te vergroten...

Ik vrees ook dat het een soort schokreactie van geest en lichaam is die instant para wegens ernstig misbruik vroeger, tis alsof elke cel in men lichaam dan schreeuwt : o nee niet weer die smerige wiet :tongueout:
Mja tis een soort instant bad trip die ik krijg, maar af en toe zoek ik dat toch nog wel eens op, want er komen veel inzichten uit die soort psychedelische wiethel waar ik dan doorga.
En als de paranoia zachtjes wegebt dan krijg ik weer dat oude gevoel, tis vooral de eerste inslag die me zo para maakt, maar ik rook het dan wel puur en vroeger met tabak.
Want tabak wil ik echt niet meer in mijn systeem.
De inslag van npure wietjoint is wrs te direct en te overweldigend.
T
Terror 84Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik rook 30 Euro wiet per dag als ik pep 2 join per dag
F
FruitvliegLid
01-01-2024, 00:00
#19
Eik zei:
Per dag? Lol!
Ik blow gemiddeld eens per 3 weken. Nu is het al zeker 6-7 weken geleden maar vanavond ga ik er weer eens van genieten. Lekker relaxed avondje chillen staat op het menu. Ik heb er nu al zo'n zin in!

Mijn totale verbruik ligt denk ik op zo'n 5 gram per jaar...:kissingclosed:
Klik om te vergroten...

Herkenbaar! Ik rook erg weinig (paar trekjes van een nederweedjointje) en niet frequent, maar kan er ook echt zin in hebben. Lekkere dingen in huis, wierookje, fijne muziek, misschien nog een mooie wandeling als de eerste golf voorbij is. Fijn! Toch kan de eerste golf soms wat onrustig zijn, maar kom erna altijd in een relaxte flow.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wow... ik ben wel echt een kleinverbruiker als ik dit zo lees! Ik blow al ruim 20 jaar. Toch best een vreemd idee dat sommigen op dit forum slechts een maandje nodig hebben om weg te roken waar ik al ruim 20 jaar over doe (zo'n goede 100 gram)... Indrukwekkend! :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."