#1
@Blikje Pløp met de vaporizer vind je het roken geen probleem?
Hahaha heb Het gelezenTrouwens @Koes had je mijn
https://drugsforum.nl/threads/mijn-eerste-keer-trippen-2cb.61722/
Tripreport gelezen? Je kwam voor in mijn trip hahahahaha!
Vroeger blowde ik ook dagelijks. Meestal 1 gram per dag en als ik met anderen was werd dat meer.Vroeger toen ik nog dagelijks blowde, rookte ik 2 gram per dag. Soms meer soms minder. Ik draaide toen 3 a 4 jointjes uit een gram.
Nu rook ik in het weekend 1 dag. Soms sla ik een weekend over. Dan rook ik op die ene dag ongeveer een halve gram en draai daar 3 jointjes uit.
Als ik het terug lees zeg... Waar haalde ik vroeger de tijd vandaan om 6 tot 8 joints per dag te roken??
Zou er nu niet eens tijd meer voor hebben eigenlijk.
Ik heb niet echt een gezicht gezien maar t was een dunne tiener met heel kort haar en een petje. Klopt het?Hahaha heb Het gelezen
Maar weet je hoe ik eruit zie? Lol
elke maand 40-50gr geblowd,mile:
ik wordt meteen para van sterke wiet, een mild hasjsoortje zou ik wrs wel nog aankunnen
Inderdaad dat heb ik ook. Word er zo opgefokt en bijna paranoide van. Een, hoogstens twee trekjes en ik heb echt genoeg.
Kan me niet voorstellen dat ik ooit een Amnesia Haze joint in mijn eentje helemaal zou oproken.
*Geef het als voorbeeld omdat ik denk dat dit een van de sterkste wietsoorten is.
Sorry als het niet klopt ben er niet meer zo mee bezig. Verbeter me alsjeblieft als het niet klopt.
Maar Hasj, oh Hasj. Wat ben jij fijn , ruik je lekker, heb je een tocht gemaakt (is dit echt zo ?) en geef je me een fijn gevoel.
Ook bij de sterkere soorten (Zero, Icelator, iemand ?)heb ik die symptomen helemaal niet (Paranoide en opgefokt) Weet niet waardoor dit komt en vind het altijd heel onlogisch en tegenstrijdig. Uiteindelijk is de werkzame stof hetzelfde dus denk dat het vooral in mijn hoofd zit en/of aan mij ligt. Oftwel ervaren meer mensen dit zo ????
Ps. Heb dit overigens niet met Cannabis eten ;
Spacecake (wiet 2 maal gedaan),
Bang Lassi (Geen idee wat erin zat),
Hasj Brownies (spreekt voorzich),
Hasj Olie (Croutons en sigaret).
Dun ja kort haar ja beetje petje neeIk heb niet echt een gezicht gezien maar t was een dunne tiener met heel kort haar en een petje. Klopt het?
Per dag? Lol!
Ik blow gemiddeld eens per 3 weken. Nu is het al zeker 6-7 weken geleden maar vanavond ga ik er weer eens van genieten. Lekker relaxed avondje chillen staat op het menu. Ik heb er nu al zo'n zin in!
Mijn totale verbruik ligt denk ik op zo'n 5 gram per jaar...![]()
Heb ook een kerel gekend die al 35 jaar elke dag die hard blowde en ook is moeten stoppen doordat hij op den duur constant paranoia werd, lijkt me echt klote om dat aan de hand te hebben gezien ik niet graag sigaretten rook. Komt blijkbaar wel vaker voor bij zulke blowers hoewel ik denk dat het weinig met de wiet zelf te maken heeftDat verschijnsel lijkt inderdaad vaker voor te komen, die hard blowers die een jaartje ofzo stoppen en dan heel hard para gaan als ze opnieuw proberen te blowen.
Hasj lukt mij inderdaad ook, maar twee hijsjes van de sterkere wietsoorten en de paniekaanvallen vliegen me rond de oren, erna krijg ik (als ik de para wanen doorsperteld heb met een nat washandje op mijn voorhoofd) wel weer dat mellow de wereld mag nu vergaan ik zit hier lekker in mijn cocon gevoel die zo beheerd is !
Maar met hasj ga ik op een vliegend tapijtje de lucht in en wiet wordt ik met een kanon afgevuurd , zo kan je het vergelijken.
Het zou mij heeeeeel veel moeite kosten om mijn oude blowniveau van 25 gram nederwiet per week te halen .
Heb ook een kerel gekend die al 35 jaar elke dag die hard blowde en ook is moeten stoppen doordat hij op den duur constant paranoia werd, lijkt me echt klote om dat aan de hand te hebben gezien ik niet graag sigaretten rook. Komt blijkbaar wel vaker voor bij zulke blowers hoewel ik denk dat het weinig met de wiet zelf te maken heeft![]()
Per dag? Lol!
Ik blow gemiddeld eens per 3 weken. Nu is het al zeker 6-7 weken geleden maar vanavond ga ik er weer eens van genieten. Lekker relaxed avondje chillen staat op het menu. Ik heb er nu al zo'n zin in!
Mijn totale verbruik ligt denk ik op zo'n 5 gram per jaar...![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."