Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel blowen jullie perdag

Hoeveel blowen jullie perdag

36 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik rook er zeker 6-7 op een dag, ben wel sinds deze dagen aan het verminderen en er hopelijk een stop op te gooie
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik rookte van n jaar terug zo 9 a 10 op een dag weg dus n paar gram ceker wel eerder.masr nu denk 4 of 5 op n dag al iets minder 🤪
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ook paar heisjes per keer. Paar dagen in de week.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#4
Blaatschaap zei:
Meerdere weken met 1 joint? Haha, dat zou mij nooit lukken, gaat de smaak niet heel hard achteruit als je hem zo lang steeds een stukje oprookt?
Klik om te vergroten...
Ik heb toch geen smaak 🤣 ik vind het heel erg meevallen. En ik vind roken sowieso smerig 🤷🏼‍♀️
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#5
WonderTheName zei:
@Blikje Pløp met de vaporizer vind je het roken geen probleem?
Klik om te vergroten...
Klopt. Maar daarmee doe ik ook lang met 1 vulling. 🤷🏼‍♀️🤣
A
A'dam studentLid
01-01-2024, 00:00
#6
Niet. 5 jaar geleden gestopt, best decision of my life :)
F
FugaciouzzLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rook al jaren ong 1 a 2 gr per dag en probeer nu ongeveer een maand te stoppen. Wel flink geminderd als in 1 of 2 keer in de week en of alleen in de avond.
Ik rook nu veel meer. Wat ik eig heel vies vind. En mis gewoon die beloning aan het einde van de dag. Het roesje voor het slapen gaan. En het roken zelf van wiet of hasj vind ik gewoon super lekker. Maar ik heb al jaren klachten kwa steeds plotseling ziek worden. En eerst was het om de zoveel maanden een periode ontzettend erg en tussen door redelijk te doen. Maar afgelopen 1 a 2 jaar heb ik maar af en toe een goede dag of dagen en ben ik voor de rest steeds ziek zonder duidelijke reden. Ze denken steeds ptss pf paniekaanvallen enz. Bij de hulpverlening. Maar ik ervaar helemaal geen angst. En het gaat ook bijv niet weg als ik dan alsnog ergens heen ga of blijf. Toen vond ik vorige maand dit artikel; https://www.ntvg.nl/artikelen/canna...r-verschijnsel-dwangmatig-warm-baden/volledig

Veel van mijn kennissen die roken waarvan een met soortgelijke klachten als ik. Doen dit allemaal af als bullshit etc. Maar dit lijkt wel precies op de klachten die ik heb. Ik ervaarde zelf al die tijd dat blowen daar juist bij hielp. Ik vind het nu ook extra moeilijk als ik al dagen gestopt ben en ik weeer stront ziek wordt. Ik niks heb om de ellende direct te verlichten. Ik kon ook met een jointje mee voor als ik ziek werd nog dagjes weg etc en dat wil nu ook allemaal niet.

Ik wil tenminste 2 a 4 weken stoppen om in ieder geval te kijken of mij klachten dan weg blijven. En ondanks de dikke motivatie dat dit me mis al die tijd al strontziek maakt en ik mezelf vergiftig denk ik nu steeds weer minderen is ook al heel wat. Verzin ik weer excuses enz. Ugh iemand nog tips?

Of nog beter (niet dat ik iemand die klachten gun) zelf ervaringen hier mee of in je omgeving?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
1á2 x per jaar een gram of 3 denk ik.
Gebruik wel 0,7gr weed per joint...😄
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#9
Momenteel weer helaas 2 tot 3 jointjes per dag (hasj).
Terugval gehad nadat ik bijna 1 heel jaar gestopt was :(
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#10
hoeve jointjes en hoeveel gram paffen jullie per dag op?
Ik koop meestal 2 gram en daar doe ik 2 dagen mee maar soms komt het ook wel voor dat ik bijna 2 gram op rook dat ik nog maar 1 of 2 jointjes de volgende dag er uit kan draaien
En rook ongv 5 jointjes perdag
Als ik veel wiet of hasj heb kan het wel 10 tot 20 jointjes in een dag worden
En jullie????
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vroeger toen ik nog dagelijks blowde, rookte ik 2 gram per dag. Soms meer soms minder. Ik draaide toen 3 a 4 jointjes uit een gram.
Nu rook ik in het weekend 1 dag. Soms sla ik een weekend over. Dan rook ik op die ene dag ongeveer een halve gram en draai daar 3 jointjes uit.

Als ik het terug lees zeg... Waar haalde ik vroeger de tijd vandaan om 6 tot 8 joints per dag te roken?? :lolol:
Zou er nu niet eens tijd meer voor hebben eigenlijk.
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Dunne zei:
Trouwens @Koes had je mijn
https://drugsforum.nl/threads/mijn-eerste-keer-trippen-2cb.61722/
Tripreport gelezen? Je kwam voor in mijn trip hahahahaha!
Klik om te vergroten...
Hahaha heb Het gelezen
Maar weet je hoe ik eruit zie? Lol
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Trouwens @Koes had je mijn
https://drugsforum.nl/threads/mijn-eerste-keer-trippen-2cb.61722/
Tripreport gelezen? Je kwam voor in mijn trip hahahahaha!
S
SprokkieLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dunne zei:
Vroeger toen ik nog dagelijks blowde, rookte ik 2 gram per dag. Soms meer soms minder. Ik draaide toen 3 a 4 jointjes uit een gram.
Nu rook ik in het weekend 1 dag. Soms sla ik een weekend over. Dan rook ik op die ene dag ongeveer een halve gram en draai daar 3 jointjes uit.

Als ik het terug lees zeg... Waar haalde ik vroeger de tijd vandaan om 6 tot 8 joints per dag te roken?? :lolol:
Zou er nu niet eens tijd meer voor hebben eigenlijk.
Klik om te vergroten...
Vroeger blowde ik ook dagelijks. Meestal 1 gram per dag en als ik met anderen was werd dat meer.
Nu blow ik echt heel sporadisch, 1x in de 2 maanden max. Maar van het ene op het andere moment ging me dat heel erg tegenstaan en ben ik daarmee gestopt.
Vind het effect van wiet vaak te sterk aanvoelen dus rook het liefst wat zachtere/donkere hasj.
Vind wietsoorten als Amnesisa Haze bijna harddrugs achtig effect hebben.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Koes zei:
Hahaha heb Het gelezen
Maar weet je hoe ik eruit zie? Lol
Klik om te vergroten...
Ik heb niet echt een gezicht gezien maar t was een dunne tiener met heel kort haar en een petje. Klopt het?
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#16
Per dag? Lol!
Ik blow gemiddeld eens per 3 weken. Nu is het al zeker 6-7 weken geleden maar vanavond ga ik er weer eens van genieten. Lekker relaxed avondje chillen staat op het menu. Ik heb er nu al zo'n zin in!

Mijn totale verbruik ligt denk ik op zo'n 5 gram per jaar...:kissingclosed:
A
AcidfreakxLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heb ook 11 jaar aan een stuk elke maand 40-50gr geblowd, nu rook ik enkel nog als ik het geld ervoor heb en al zeker niet als ik nog naar shool moet :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."