#1
ik rook er zeker 6-7 op een dag, ben wel sinds deze dagen aan het verminderen en er hopelijk een stop op te gooie
Ik heb toch geen smaak 🤣 ik vind het heel erg meevallen. En ik vind roken sowieso smerig 🤷🏼♀️Meerdere weken met 1 joint? Haha, dat zou mij nooit lukken, gaat de smaak niet heel hard achteruit als je hem zo lang steeds een stukje oprookt?
Klopt. Maar daarmee doe ik ook lang met 1 vulling. 🤷🏼♀️🤣@Blikje Pløp met de vaporizer vind je het roken geen probleem?
Hahaha heb Het gelezenTrouwens @Koes had je mijn
https://drugsforum.nl/threads/mijn-eerste-keer-trippen-2cb.61722/
Tripreport gelezen? Je kwam voor in mijn trip hahahahaha!
Vroeger blowde ik ook dagelijks. Meestal 1 gram per dag en als ik met anderen was werd dat meer.Vroeger toen ik nog dagelijks blowde, rookte ik 2 gram per dag. Soms meer soms minder. Ik draaide toen 3 a 4 jointjes uit een gram.
Nu rook ik in het weekend 1 dag. Soms sla ik een weekend over. Dan rook ik op die ene dag ongeveer een halve gram en draai daar 3 jointjes uit.
Als ik het terug lees zeg... Waar haalde ik vroeger de tijd vandaan om 6 tot 8 joints per dag te roken??
Zou er nu niet eens tijd meer voor hebben eigenlijk.
Ik heb niet echt een gezicht gezien maar t was een dunne tiener met heel kort haar en een petje. Klopt het?Hahaha heb Het gelezen
Maar weet je hoe ik eruit zie? Lol
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."