#1
Nou, ik had gisteren dus wiet, maar geen vloei, tip of aansteker (allemaal achtergelaten bij een vriend).
Uiteindelijk heb ik maar een kaars gebruikt en de wiet op mijn gravity bong gelegd met aluminiumfolie wat helemaal fout ging.
Heb heel wat kaarsvet geknoeid op het wiet en dat dan ook ingeademd alhoewel na 5 trekjes mijn longen het niet meer aankonden. Totaal niet high geworden en de rest weggegooid.
Vandaag dus al die dingetjes opnieuw gehaald dus straks ga ik opnieuw moeten rollen. Enig idee hoe je 2 gram wiet (geen tabak) het beste verdeeld?
Uiteindelijk heb ik maar een kaars gebruikt en de wiet op mijn gravity bong gelegd met aluminiumfolie wat helemaal fout ging.
Heb heel wat kaarsvet geknoeid op het wiet en dat dan ook ingeademd alhoewel na 5 trekjes mijn longen het niet meer aankonden. Totaal niet high geworden en de rest weggegooid.
Vandaag dus al die dingetjes opnieuw gehaald dus straks ga ik opnieuw moeten rollen. Enig idee hoe je 2 gram wiet (geen tabak) het beste verdeeld?

