#1
Want ik zie zo vaak mensen de fout in gaan die zonder beleid maar lomp tekeer gaan en dan vaak scheurt het bij de tip. Net zoals koken moet er liefde in die pauper JonkoNiets aan toe te voegen! Rustig, beleidvol en veel oefenen![]()
Want ik zie zo vaak mensen de fout in gaan die zonder beleid maar lomp tekeer gaan en dan vaak scheurt het bij de tip. Net zoals koken moet er liefde in die pauper JonkoNiets aan toe te voegen! Rustig, beleidvol en veel oefenen![]()
Of hij scheurt bij de tip off ze draaien hem helemaal niet strak... Soms zie ik ook mensen ipv draaien een beetje ongemakkelijk in het vloeitje knijpen hahaha. Maar dat is even wennen. die behendigheid moet je krijgen door te oefenen.Want ik zie zo vaak mensen de fout in gaan die zonder beleid maar lomp tekeer gaan en dan vaak scheurt het bij de tip. Net zoals koken moet er liefde in die pauper Jonko
Ja, kijk dat wij zeer ervaren jonko draaiers zijn is een feit maar ook wij hebben het moeten lerenOf hij scheurt bij de tip off ze draaien hem helemaal niet strak... Soms zie ik ook mensen ipv draaien een beetje ongemakkelijk in het vloeitje knijpen hahaha. Maar dat is even wennen. die behendigheid moet je krijgen door te oefenen.
Gisteren toch maar wat jointjes gerookt die blijkbaar steeds beter en beter gedraaid zijn sinds ik ze niet meer telkens hoe aan te steken, vandaag ga ik die gravity bong proberen.hahaha. das gewoon een soort bong. Kijk maar uit. Die rip gaat echt je longen totaal om zeep helpen en daarna leg je 3 uur voor pampus op de bank je gedachtes te tellen.
100% zeker te weten 1 hit uit een bong en ik heb genoeg wiet binnen voor een paar uur 😂Denk je dat die dikke wolk die je krijgt door de bong harder hit dan 10 pufjes uit een jointje?
Denk je dat het ook heel zwaar gaat zijn op de longen? Ben nog niet zo goed met het binnenhouden van de rook.100% zeker te weten 1 hit uit een bong en ik heb genoeg wiet binnen voor een paar uur 😂
Ja dat komt wel aan. Maar kheb nog niet vaak iemand zonder kuchen een hit van een bong zien nemen.Denk je dat het ook heel zwaar gaat zijn op de longen? Ben nog niet zo goed met het binnenhouden van de rook.
Gisteren toch maar wat jointjes gerookt die blijkbaar steeds beter en beter gedraaid zijn sinds ik ze niet meer telkens hoe aan te steken, vandaag ga ik die gravity bong proberen.
Denk je dat die dikke wolk die je krijgt door de bong harder hit dan 10 pufjes uit een jointje? Heb gemerkt dat als ik eenmaal high ben en meer probeer te roken dat het effect gewoon na een tijdje niet meer valt te versterken.
Geen zorgen maat, ik heb al eens eerder soort paniekaanvallen gehad waarbij het leek alsof mijn hart uit mijn borst kon springen maar dat los je meestal op door gewoon even op bed te chillen met wat muziek en een warm dekentjeWees wel voorzichtig. Ik kan me voorstellen dat je er goed bad op kan gaan als je niet iedere gedachte die je heb met 10kilo zout neem.

Om dit te vermijden liet ik ongeveer de helft van de filter uitsteken.. vervolgens rolde ik de joint en duwde daarna de filter 'in' de joint, tot net aan het vloeipapier.. hierdoor zat er ook nooit vloeipapier voor de filter en moest ik ook geen papier afbranden. Bovendien kon ik het tipje er dan vaak zo inschuiven dat er geen kruimeltje/sliertje tabak meer tussen tip en vloei zat.. dat deed niets af aan de rook-ervaring, maar mijn joint zag er dan beter uit, vond ik.. (ik ben behoorlijk perfectionistisch ingesteld, lol).... Het resultaat is dat de eerste paar millimeters geen wiet bevatten en dat kan ik later ook niet bijdrukken met een pen. ...
Geen optie waar ik woon, ze hebben hier alleen krantenwinkeltjes en vapeshops. Dichtstbijzijnde smartshop is een ritje van 2 uur van mij verwijderd, kan ik net zo goed ook eventjes langs de coffeeshop daar. Mag dat zelfs met een Belgische ID in Nederland?Misschien een goede tip koop van die voorgedraaide hulzen hoef je ze alleen te vullen met wiet
Als ze je ID vragen en ze zien dat je uit België komt dan wordt je geweigerd.Mag dat zelfs met een Belgische ID in Nederland?
Begint eerder op een troll te lijken.moet wel zeggen dat je vastberaden bent om wiet te roken hoor.
webshop?Geen optie waar ik woon, ze hebben hier alleen krantenwinkeltjes en vapeshops. Dichtstbijzijnde smartshop is een ritje van 2 uur van mij verwijderd, kan ik net zo goed ook eventjes langs de coffeeshop daar. Mag dat zelfs met een Belgische ID in Nederland?
Beter als je niet leert rollen want dan heb je ook geen tabak nodig =DHeb net een uur lang zitten kloten met vloeipapier en tip en het resultaat is 2 mislukte joint met heel wat lucht vanbinnen. Ik word hier extreem pissig van want niet alleen zijn slechtgerolde joints moeilijk om goed te roken, je verspilt er ook nog eens bijna de helft van de wiet mee. Ik heb honderden filmpjes gekeken maar verpest het altijd bij het oprollen omdat deze stop zo moeilijk is.
Wat ik doe is ik rol het puntje van het papier over bij de tip, rol verder en trek in de tussentijd de vloei aan aan de andere kant om hem strak te houden. Het resultaat is dat de eerste paar millimeters geen wiet bevatten en dat kan ik later ook niet bijdrukken met een pen. Ik gebruik een schaar om mijn wiet te grinden maar ik denk niet dat dit er wat mee te maken heeft.
Nu zit de helft van de wiet op mijn badjas, de andere helft op de vloer en is heel mijn avond om zeep. Hoe rollen jullie je joints op de juiste manier zonder 5 vloeipapiertjes te verspillen en de wiet 10 keer uit de vloei te laten vallen?
Gouden tip van Nonkel Curious.Ja dat komt wel aan. Maar kheb nog niet vaak iemand zonder kuchen een hit van een bong zien nemen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."