#1
Voor een gelegenheidsroker zijn pure joints iets te sterk wel.
Dit dus 👍. Als je maar af en toe blowt en dan puur draait kan je evengoed een snuif keta nemen. Ga je wrs nog meer beweeglust hebben 😅
Voor een gelegenheidsroker zijn pure joints iets te sterk wel.
Ligt het aan de hoeveelheid weed of je stoned of high wordt? Ik dacht namelijk altijd dat het aan de weedsoort lag.Gewoon een doosje Pickwick Kamille thee in huis halen. 1 zakje is precies goed voor 1 joint. Nadat je gewend bent aan de smaak wil je niet anders meer.
Het voordeel van kamille is dat als je het met wiet rookt het net zo werkt als dat je tabak erin gestopt zou hebben, je krijgt dat stonede in plaats van dat highe wat je krijgt als je puur rookt. Dus je gaat er niet op achteruit want gewoon relaxed en je rookt minder meuk.
Ligt het aan de hoeveelheid weed of je stoned of high wordt? Ik dacht namelijk altijd dat het aan de weedsoort lag.
Wist ik niet, maar ik ben dan een absolute leek op dat gebied![]()
Heb al zowel pure als met tabak gerookt. Maar moet zeggen dat ik er weinig ervaring in ondervond.Het is de combinatie tabak/wiet die je stoned maakt. Zou je zonder tabak roken dan wordt je high. Met tabak ben je een stuk minder aktief zowel in gedrag als qua denkraam, hoewel dat laatste soms anders lijkt natuurlijk. Zonder tabak heb je (ik) een knap aktieve geest en niet die dikke ogen/witte kop enzo. Het is een heel andere ervaring die wat mij betreft onrustig is. Wietsoorten hebben wel verschillende uitwerkingen ja maar je kunt de uitwerking grotendeels zelf beinvloeden door hoe je het tot je neemt.
Je hebt vast wel eens een cakeje gegeten. Dat is toch heel anders of niet.
Het is de combinatie tabak/wiet die je stoned maakt. Zou je zonder tabak roken dan wordt je high. Met tabak ben je een stuk minder aktief zowel in gedrag als qua denkraam, hoewel dat laatste soms anders lijkt natuurlijk. Zonder tabak heb je (ik) een knap aktieve geest en niet die dikke ogen/witte kop enzo. Het is een heel andere ervaring die wat mij betreft onrustig is. Wietsoorten hebben wel verschillende uitwerkingen ja maar je kunt de uitwerking grotendeels zelf beinvloeden door hoe je het tot je neemt.
Je hebt vast wel eens een cakeje gegeten. Dat is toch heel anders of niet.
Inderdaad. Dat komt dus omdat tabak en wiet een tegengestelde werking hebben. Zonde dus om tabak erbij te doen. Het ruikt en smaakt toch veel lekkerder puur?!Het is de combinatie tabak/wiet die je stoned maakt. Zou je zonder tabak roken dan wordt je high. Met tabak ben je een stuk minder aktief zowel in gedrag als qua denkraam, hoewel dat laatste soms anders lijkt natuurlijk. Zonder tabak heb je (ik) een knap aktieve geest en niet die dikke ogen/witte kop enzo. Het is een heel andere ervaring die wat mij betreft onrustig is. Wietsoorten hebben wel verschillende uitwerkingen ja maar je kunt de uitwerking grotendeels zelf beinvloeden door hoe je het tot je neemt.
Je hebt vast wel eens een cakeje gegeten. Dat is toch heel anders of niet.
Amen!Inderdaad. Dat komt dus omdat tabak en wiet een tegengestelde werking hebben. Zonde dus om tabak erbij te doen. Het ruikt en smaakt toch veel lekkerder puur?!
Ik vind tabak bij hasj dus juist een positief effect hebben. Misschien is het die lichte stimulatie die tabak geeft die het een beetje balanceert. Ik k rijg altijd zo'n irritante head space als ik puur rook, die heb ik niet als ik er tabak bij doe.Inderdaad. Dat komt dus omdat tabak en wiet een tegengestelde werking hebben. Zonde dus om tabak erbij te doen. Het ruikt en smaakt toch veel lekkerder puur?!
Je kan er wel rustig van worden als je onrustig bent door ontwenning, maar nicotine is juist een CZS stimulant.Volgens mij is nicotine ook gewoon een mild kalmeringsmiddel.
Je kan er wel rustig van worden als je onrustig bent door ontwenning, maar nicotine is juist een CZS stimulant.
Nicotine is eigenlijk best een prima drug, alleen de ROA is een van de slechtste op aarde…Hmm. Ik heb het zelf nooit zonder wiet gerookt dus dat zou goed kunnen.
Nicotine is eigenlijk best een prima drug, alleen de ROA is een van de slechtste op aarde…
Een pleister, kauwgom, je kan het echt op een hoop manieren innemen. Maar tabak roken is veel te destructief…Ik ken iemand in zweden die tabak tussen zn lip doet. Das normaal daar. Er is een heel stuk vlees weg gesmolten tussen zn lip en kaak...
Vraag me af wat voor ROA wel goed is dan?
Verwaarloosbaar milde effecten, ontzettend korte werkingsduur en extreem giftig. Dat is niet prima, kerel, dat is echt een flut drug.Nicotine is eigenlijk best een prima drug,
‘Extreem giftig’ 🤣Verwaarloosbaar milde effecten, ontzettend korte werkingsduur en extreem giftig. Dat is niet prima, kerel, dat is echt een flut drug.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."