#1
Ligt het aan de hoeveelheid weed of je stoned of high wordt? Ik dacht namelijk altijd dat het aan de weedsoort lag.
Wist ik niet, maar ik ben dan een absolute leek op dat gebied![]()
Het is de combinatie tabak/wiet die je stoned maakt. Zou je zonder tabak roken dan wordt je high. Met tabak ben je een stuk minder aktief zowel in gedrag als qua denkraam, hoewel dat laatste soms anders lijkt natuurlijk. Zonder tabak heb je (ik) een knap aktieve geest en niet die dikke ogen/witte kop enzo. Het is een heel andere ervaring die wat mij betreft onrustig is. Wietsoorten hebben wel verschillende uitwerkingen ja maar je kunt de uitwerking grotendeels zelf beinvloeden door hoe je het tot je neemt.
Je hebt vast wel eens een cakeje gegeten. Dat is toch heel anders of niet.