Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIemand hier ervaring met kruiden ipv tabak in joints?

Iemand hier ervaring met kruiden ipv tabak in joints?

59 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
P
Pluto41Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik deed soms wat Tijm tezamen met wiet in mijn vaporizer. Dat geeft wel een lekker zacht smaakje.
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#2
https://muzablends.com/ ik zou deze eens uitproberen als je in Nederland woont, want in België zijn ze niet te verkrijgen jammer genoeg.
b
blobnikLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zoals kamille en dergelijke

Is dat effectief nog decent om te roken of niet
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Damiana is mijn favoriet. Dat smaakt wel lekker.
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik geef de voorkeur aan kruiden boven tabak in joints, want ik vind nicotine maar niets. Meeste coffeeshops verkopen ook zo'n kruidenmix als tabaksvervanger, Greengo bijvoorbeeld, is wel goed:

V
VuurwespLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zou delta 8 thc en delta 10 thc
Aanraden
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Cerberus zei:
Ik geef de voorkeur aan kruiden boven tabak in joints, want ik vind nicotine maar niets. Meeste coffeeshops verkopen ook zo'n kruidenmix als tabaksvervanger, Greengo bijvoorbeeld, is wel goed:

Klik om te vergroten...
Dat heb ik ooit geprobeerd toen ik wel was gestopt met tabak roken maar nog steeds blowde, maar het is echt de goorste meuk die je je kan voorstellen.
V
VuurwespLid
01-01-2024, 00:00
#8
of dabs maar die zijn meestal wel wat duurder, maar super sterk en dan kan je het beste een boog hebben of goeie goeie pijp
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Martinus zei:
Damiana is mijn favoriet. Dat smaakt wel lekker.
Klik om te vergroten...
Hier ga ik wel in mee. Ook fijn om thee mee te zetten, het geeft sowieso een rustend effect
P
PerfectChaosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Of gewoon lekker puur roken!
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#11
PerfectChaos zei:
Of gewoon lekker puur roken!
Klik om te vergroten...
Ja sowieso beter, maar dan uit een pijpje ofzo. Bespaard je ook nog eens wiet
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ook ooit Greengo geprobeerd.
Komt duur(der) uit ook.
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Voor een gelegenheidsroker zijn pure joints iets te sterk wel.
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heb deze twee thuis liggen maar ik vind de smaak ervan iets teveel aanwezig en overheersend, Ik hou juist van zo neutraal mogelijk zodat ik de hasj/wiet goed kan proeven.. Als je de smaak van je hasj/wiet niet wilt verneuken adviseer ik je om geen tabak vervangers te gebruiken.
Het allerliefste gebruik ik American Spirit Shag alleen die is nergens meer te vinden helaas. Die had een zeer neutrale smaak en bevatte weinig nicotine. Erg soepele tabak was dat...
1627933469311.png1627933789917.png
I
InboedelverzekeringLid
01-01-2024, 00:00
#15
Keertje verplicht mee gerookt in een shop waar geen officiële rookruimte was, niet te hachelen naar mijn mening. Waren net theeblaadjes die driehonderd jaar hebben liggen drogen.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
Cerberus zei:
Voor een gelegenheidsroker zijn pure joints iets te sterk wel.
Klik om te vergroten...

Dit dus 👍. Als je maar af en toe blowt en dan puur draait kan je evengoed een snuif keta nemen. Ga je wrs nog meer beweeglust hebben 😅
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#17
Goede ervaringen met Witte Lotus en Passiebloem. Draaien met kamille in een joint werkte ook lekker (hele zachte relaxte high) maar in de vaporizer vond ik dat dan weer heel smerig.

Damiana qua smaak prima, maar ik kan de puur fysieke geilheid die erbij komt kijken niet zo goed hebben momenteel. Valeriaan kan ook nog, rolt een vriend soms mee. Proef er weinig van.

Moet overigens wel zeggen dat ik alleen op mijn 17e een paar keer heb geblowd met tabak, toen rookte ik ook nog. Daarna 13 jaar niks, en begonnen met puur of met kruiden.

Nadeel is dat ik meestal wel 2 jointjes rond heb slingeren waar ik af en toe een hijsje van neem, en dat ik dus vaak niet meer weet waar ik ze mee gerold heb. Ik weet wel dat ik gister heeeeel wat meer voelde van de 2 hijsjes van m'n joint dan de bedoeling was, wilde alleen wat eetlust opwekken :')
f
fffffffffffffffLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik ga ook opzoek naar die Greengo, vroeger haalde ik shag/sigaretten met de minste nicotine erin. maar dat staat tegenwoordig niet meer op de verpakking, dus is het lastig om uit te vinden waar het minste troep in zit.
Kent white haalde ik vaak, maar dat bestaat niet meer denk ik
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tijm, oregano, koriander?

:thinking:
f
frenzicLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gewoon een doosje Pickwick Kamille thee in huis halen. 1 zakje is precies goed voor 1 joint. Nadat je gewend bent aan de smaak wil je niet anders meer.
Het voordeel van kamille is dat als je het met wiet rookt het net zo werkt als dat je tabak erin gestopt zou hebben, je krijgt dat stonede in plaats van dat highe wat je krijgt als je puur rookt. Dus je gaat er niet op achteruit want gewoon relaxed en je rookt minder meuk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."