Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgaatje in neus (geen piercing)

gaatje in neus (geen piercing)

25 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik dacht ik kijk eens wat er gebeurt als ik op google drugsforum intik,en tot mijn verbazing rolt er nog wat uit ook(mischien kijk ik ook nog ff of er een drugschat bestaat voor als mijn vriend in slaap valt en ik nog lekker een eind weg wil ouwehoeren en discuseren,alleen op zaterdag avond hoor!!!! hihi).
nu ik hier toch ben stel ik maar gelijk mijn vraag.......
afgezien van t feit dat ik t laatste half jaar al chronische verkoudheid heb wat me niet zoveel boeit,gebeurde er laatst toch wel iets wat me ongelofelijk veel zorgen baart.
ik ging mijn neus snuiten,en er zat iets wit en hards tussen(leek wel een kiezelsteentje).
nu ben ik dus bang dat ik een stukje tussen schot heb uitgesnoten.
ik lees allerlei enge verhalen over mensen die door veelvuldig gebruik ondertussen hun neus kunnen platdrukken,of dat er een gaatje in hun neus zit(tja ja een extra (snuif)gaatje dan).
en nu maak ik me dus zorgen over mijn (schattigge )neusje.
wie oh wie kan mij uitleggen wat een gat in je neus precies inhoud(of wie heeft er al eentje).
gebruik coke sinds 6 jaar wekelijks moet ik me al zorgen gaan maken(over mijn neus dan) :wink:
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Drugschat :grin: www.playvillage.be --- nickname intypen en dan naar kamers gaan. :) Graag gedaan
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#3
hey hempy..........gezelligge boel op de chat is dat omdat t nog vroeg is :mrgreen:
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik wil eigenlijk wat vragen en dit lijkt me er wel een geschikt topic voor...

@ melissa: Sorry maar ik kan je niet helpen.. geen ervaring mee..

Als jullie snuiven, doen jullie dan jullie linker en rechter neusgat om en om?
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#5
En dan beide in een ander neusgat?
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tja als je coke gebruikt, is het hoe dan ook slecht voor je neus, dus als je zes jaar coke gebruikt lijkt me dat je neus er onder te lijden heeft. Arme neus.
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mary zei:
Ik wil eigenlijk wat vragen en dit lijkt me er wel een geschikt topic voor...

@ melissa: Sorry maar ik kan je niet helpen.. geen ervaring mee..

Als jullie snuiven, doen jullie dan jullie linker en rechter neusgat om en om?
Klik om te vergroten...
ik snuif altijd 2 lijnen gelijk na elkaar.
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mary zei:
En dan beide in een ander neusgat?
Klik om te vergroten...
ja, 2 lijnen achter elkaar. meestal 1e rechts 2e links :)
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#9
haha, ok, dank je... details :wink:
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mary zei:
haha, ok, dank je... details :wink:
Klik om te vergroten...
doe jij altijd 1 dan? en ook alle2 of alleen rechts of links?
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#11
1 flinke lijn ene helft links andere helft rechts(links viel er wat uit mijn neus,mischien nu maar op rechts verder whahaha)
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
melissa zei:
1 flinke lijn ene helft links andere helft rechts(links viel er wat uit mijn neus,mischien nu maar op rechts verder whahaha)
Klik om te vergroten...

ben blij dat jij er in iedergeval nog om kan lachen :confused:
c
cocaientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Melissan, lees mijn verhaal maar eens inde forum cocaine ? ziekte

Als je vragen hebt. stel ze maar
X
XFLid
01-01-2024, 00:00
#14
Een deel van je neusschotje uitblazen lijkt me zeer onwaarschijnlijk... wat wel heel goed mogelijk is is dat er een (oud) korstje losgekomen is.
Als je je neus beschadigt (de eerste laag zeg maar (epitheliale cellen)), wordt er net als met je huid een korstje gevormd. Als die cellen niet goed kunnen herstellen kunnen er idd gaten onstaan (voornamelijk gehemelte en neusschotje). Maar dit gebeurt zelden, maar niet onmogelijk :)
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#15
cunt zei:
Mary zei:
haha, ok, dank je... details :wink:
Klik om te vergroten...
doe jij altijd 1 dan? en ook alle2 of alleen rechts of links?
Klik om te vergroten...

Eigenlijk overwegend rechts, zonder er bij na te denken. Maar ik denk dat ik nu toch bewust ga proberen beter af te wisselen. Kan geen kwaad denk ik..
m
missslocaLid
01-01-2024, 00:00
#16
MiSs

Hay

Net als jij lijkt et me ook leuk om te chatten als je wil mag je me ook toevoegen op mijn msn. 2 vriendinnen van mij hebben allebei hun neus schotje weg of een gat! Ik heb gekeken op internet en de dokter kan dit verhelpen met een plaatje er tussen te zetten RAAR HE :rolleyes: Misschien tot snel

[email protected] :wink:
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Welke Hengelo kom je uit? Ov/Gld
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Don't panic,is gewoon hard opgedroogd taai slijm,ziet er beetje wit/transparant uit en is niks,maar het komt wel doordat je neusslijmvlies elk weekend een laagje aangebracht krijg he...

Heb ik ook welleens gehad tijdens douchen met snuiten dan krijg je veel waterdampen in je neus en als je snuit zie je dat welleens.

P.s. heb 12 jaar elk weekend gebruikt en heb me neus nog..inclusief tussenschot.Dat zie je eigenlijk alleen bij junkies die slechte rotzooi naar binnen werken die neusschot verhalen.

Out!
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Tegen een muur aanlopen ook niet
c
cocaientjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nou ik ken meerdere mensen waarbij hun neuschot niet meer is zo als het moet zijn. Als je coke snuift met korrels die gaan invreten op je kraakbeen(je neusschot). Het beste is om na een nachtje snuiven je neus te reigigen met water, (had ik dtit maar eerder geweten),
Maar ter info voor ander snuffies

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."