Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgaatje in neus (geen piercing)

gaatje in neus (geen piercing)

25 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#1
idd psychonaut t was wit transparant,mijn vriend vind me een zeikerd maar voor de zekerheid zie ik er vanavond toch maar vanaf(kan nooit kwaad toch)
dankzij jou nauwkeurigge beschrijving(van wat er uit mijn neus kwam vliegen)ben ik een stuk geruster.
enne.............jou neus zit er echt nog aan :wink:
G
GelegenheidsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nu je je antwoord heb wil ik ff terugkome op dat links of rechts:
Ik ben lijkt wel permanent verkouden oftewel mn neus is nooit helemaal "leeg", dus ik snuif aan de kant die het "leegst" is zeg maar, maar als ik er 2 heb neem ik meestal wel aan allebei de kanten uiteindelijk komt het toch wel in je keel..

Echter een vriend van me met wie ik vanaf dag 1 dat we begonnen al snuif, heeft keer zn neus gebroke en kan alleen via rechts als ik erover nadenk af en toe heeft ie het echt wel zwaar gehad (snoven vooral speed) als ik blij was dat ik t volgende lijntje in mn andere neusgat kon doen moest hij in zn nog brandende rechterkant haha.. zn ene kant is nu extra verrot en de ander nog helemaal goed lol
c
cocaientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb een vraag, heeft een van jullie wel eens met een aansteker (kijk uit dat je je neus niet brand) aan de zijkant van je neus gehouden en dan in de spiegel kijken. Je moet dan wat omhoog in de spiegel kijken
Als ik dat doe zie ik toch echt wel een gaatje voor in mijn neus en een groter gat achter in mijn neus.
Na dit ontdekt te hebben ben ik aanzienlijk minder gaan gebruiken en probeer nu alleen met speciale gelegenheden wat te nemen. Maar niet zoals vroeger om de dag,
Heeft iemand hier geen ervaring inn Die dit uitgeprobeerd heeft om in zijn neus te kijken of alles er nog wel goed uitziet?
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zie alleen snot,hehe..
Dan heb je ook vast dat als je verkouden bent dat je zo slijm je keel
in voelt lopen?
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#5
Snuiven is ook niet goed voor je neus :grin:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mac... zei:
Tegen een muur aanlopen ook niet
Klik om te vergroten...

whaha dat ga ik morgen maar onthouden,aangezien ik vorrigge week niet durfde. :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."