Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hai imnho wat een zwaar overgewaardeerd drugje is dat toch,net als smack en morph een drug gemaakt voor dealers lijkt het wel. Elk half uur een snuif! en dan hebben we het nog niet het freebasen. ik hoor hier wel eens mensen over het zogenaamde chique sfeertje dat om coke hangt,vergelijkbaar met champagne e.d raar..... mijn associaties zijn heel anders,verslaving ,ellende en dood vooral. en nog wat,tips voor al die probleemgebruikers....ga eens een half uur per dag hardlopen en geniet van al die lichaamseigen aan dopamine verwante stofjes die vrijkomen,rook daarna een jointje als het moet en bedenk dat minder vaak meer is en...get a fuckin JOB No dope, for gods sake....(herman Brood)"
"geirriteerd?....goed zo! Ik haat die wouldbe Tony Montana s,die snel geirriteerde tijdbommetjes, DE reden waarom ik niet meer uit ga. wat valt er voor de rest te onderbouwen aan de stelling,coke is een dealersdrug en overgewaardeerd,dat ziet iedereen met een beetje hersens...maar ja...drugs en nadenken...(zie codrinis post)"
"heb zat slechte ervaringen met coke,persoonlijk en ook in mn omgeving. Heb zelf ook al zon 15 jaar een haat liefde verhouding met coke. ben nu herstellende eigenlijk van een zware snuifperiode,echte ellende, bloedneuzen,ontstoken kaakholten,veel geld kwijt, maar de spanning is weer weg dus we kunnen weer zonder,altijd zo ontnuchterend die coke,wat een bedrieger.nu mn eigen raad maar weer opvolgen. ik hou van drugs, zeker,mn homegrown,mn papavers,biertje ,wijntje,ja beetje coke op zn tijd. maar om nou hier GVD de loftrompet te gaan blazen over die kankerzooi!! Ik heb een zestien jarige dochter die dat wat ik mee gemaakt heb haar hopelijk bespaart blijft,maar ze heeft gelukkig een goed voorbeeld van hoe het niet moet,heeft het toch nog een beetje zin gehad,mijn verziekte leven. onderbouwing genoeg?ik heb nog een dozijn vehalen over mn crackverslaafde neef (kan ik een tientje lenen?)die zn moeder de dood heeft in gejaagd. ja echt lache,hoe die de ouwe frituurpan en stofzuiger van mn tante probeerde te verpatsen,dr ringen jatte. toen dacht ik bij mezelf...chiquer moet het niet worden!"