Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGraag mensen om je heen na een lijntje?

Graag mensen om je heen na een lijntje?

20 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik zou sowieso alleen een heel klein beetje gebruiken als ik het feestje niet meer kan volhouden , maar alleen zou ik me dood vervelen
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#2
Toen ik nog regelamtig snoof, was ik liever alleen... Ik ben sowieso geen party-animal, en coke maakte van mij nooit een party-animal. :grin:
J
JonirszLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dag dames en heren,
wie heeft er hier graag mensen omzich heen na het snuiven van een lijntje? meestal kraam ik dan alleen onzin uit dus is het beter om maar bij iedereen uit de buurt te blijven, hoewel ik dan toch graag gezelschap wil,..
dus mijn vraag is, hebben jullie wl graag mensen om je heen dan, of niet? :mrgreen: :rolleyes:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#4
tegenwoordig vertoef ik ook liever alleen :(
maar vroeger moest ik er op uit ,wel met mensen die ook gebruikte om zo lekker een eind weg te zwetsen over allerlei oppervlakkigge dingen....
en dan maar opmerkingen maken die je anders wel voor je had gehouden........ :grin: :grin:
ze floepen er gewoon uit :flushed: :flushed:
J
JonirszLid
01-01-2024, 00:00
#5
dat heb ik nou ook dus, die opmerkingen :P
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#6
gewoon met paar goeie vrienden hele nacht doorzeveren over vanalles en nog wat :hearteyes:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mr.jiho zei:
gewoon met paar goeie vrienden hele nacht doorzeveren over vanalles en nog wat :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Yep that's my thing
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ligt eraan wie.
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#9
zolang er minstens 1 persoon bij is die ook sos heeft gehad vind ik het erg fijn ja .. maar als ik de enige in het gezelschap ben die gesnoven heeft ben ik liever alleen.
d
doopieLid
01-01-2024, 00:00
#10
cunt zei:
zolang er minstens 1 persoon bij is die ook sos heeft gehad vind ik het erg fijn ja .. maar als ik de enige in het gezelschap ben die gesnoven heeft ben ik liever alleen.
Klik om te vergroten...

same here
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ben altijd graag onder de mensen, maar het gebruiken van welke drug dan ook versterkt dat alleen maar. Alleen ben ik soms graag alleen als ik stoned ben, ook niet altijd, ligt er gewoon een beetje aan wat voor zin ik heb. Vind het ook relax om samen met anderen een joint te roken.
s
snuggzLid
01-01-2024, 00:00
#12
melissa zei:
wel met mensen die ook gebruikte om zo lekker een eind weg te zwetsen over allerlei oppervlakkigge dingen....
en dan maar opmerkingen maken die je anders wel voor je had gehouden........ :grin: :grin:
ze floepen er gewoon uit :flushed: :flushed:
Klik om te vergroten...

haha dat heb ik ook zoals grapjes die eigenlijk nergens op slaan en dom gelul haha
J
JonirszLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mac... zei:
Ben altijd graag onder de mensen, maar het gebruiken van welke drug dan ook versterkt dat alleen maar. Alleen ben ik soms graag alleen als ik stoned ben, ook niet altijd, ligt er gewoon een beetje aan wat voor zin ik heb. Vind het ook relax om samen met anderen een joint te roken.
Klik om te vergroten...
Met blowen heb ik zowiezo graag iemand om me heen, gewoon voor de gezelligheid:)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#14
alleen drugs gebruiken is toch beetje stom vind ik dus sowieso mensen om me hene aub
s
speedy16Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Jah 1-2 personen ofzo, niet te veel dus, of ik voel mij niet meer op mijn gemak.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jeller zei:
alleen drugs gebruiken is toch beetje stom vind ik dus sowieso mensen om me hene aub
Klik om te vergroten...

jah vinnik ook altijd wel fijn, mensen om me heen daarvoor hoef k niet speciaal drugs gebruikt voor te hebben *deze zin klopt volgens mij niet :confused:*
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#17
persoonlijk vind ik: vanaf dat je in je eentje drugs begint te gebruiken gaat het de slechte kant op, en dan bedoel ik met niemand erbij

rookte vroeger ook wel af en toe eens alleen een jointje en dat ging niet zo goed uiteindelijk...
nu smoor ik alleen met 1of meerdere mensen
harddrugs heb ik zowiezo nog nooit alleen gebruikt
ik kan het wel begrijpen dat mensen bijvoorbeeld paddestoelen of lsd eens alleen nemen om echt volledig met je eigen bezig te zijn, je kan er veel uit leren maar is niets voor mij
J
JonirszLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ok heb je gelijk in dat het 'slecht' is om in je eentje drugs te gebruiken, maar bij een lijntje gaat dat toch meestal wel zo bij mij, al heb ik dan wel meteen zo'n junk gevoel...
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#19
dat bedoel ik ook, dat junky gevoel, als je het in je eentje doet is er ook niet meer het groepsgevoel/amuzement dat vaak gepaard gaat met drugs, iedereen begint ook met drugs door "de groep" nee?
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mr.jiho zei:
iedereen begint ook met drugs door "de groep" nee?
Klik om te vergroten...

een beetje.. maar ook omdat ik zelf ook wilde weten hoe het was en toen was de gelegenheid daar.. idd met een groep maar het was nooit zo van 'neem ook neem ook' het was een BEWUSTE eigen keuze

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."