#1
ik zou sowieso alleen een heel klein beetje gebruiken als ik het feestje niet meer kan volhouden , maar alleen zou ik me dood vervelen

Mr.jiho zei:gewoon met paar goeie vrienden hele nacht doorzeveren over vanalles en nog wat![]()
cunt zei:zolang er minstens 1 persoon bij is die ook sos heeft gehad vind ik het erg fijn ja .. maar als ik de enige in het gezelschap ben die gesnoven heeft ben ik liever alleen.
melissa zei:wel met mensen die ook gebruikte om zo lekker een eind weg te zwetsen over allerlei oppervlakkigge dingen....
en dan maar opmerkingen maken die je anders wel voor je had gehouden........![]()
![]()
ze floepen er gewoon uit![]()
![]()
Met blowen heb ik zowiezo graag iemand om me heen, gewoon voor de gezelligheidMac... zei:Ben altijd graag onder de mensen, maar het gebruiken van welke drug dan ook versterkt dat alleen maar. Alleen ben ik soms graag alleen als ik stoned ben, ook niet altijd, ligt er gewoon een beetje aan wat voor zin ik heb. Vind het ook relax om samen met anderen een joint te roken.
Jeller zei:alleen drugs gebruiken is toch beetje stom vind ik dus sowieso mensen om me hene aub
Mr.jiho zei:iedereen begint ook met drugs door "de groep" nee?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."